Kirjoittaja Dogster » 11 Elo 2011, 15:14
Hahhaa, selvisi että minulla on koulua enää joulukuuhun asti, ja sekin aika on TOPPia (TOP paikka on jo tähtäimessä, mua on suositeltu sinne, pitää vaan saada pari juttua ennen sitä kuntoon), ja vain kaksi kurssia (matikka 3, josta olen puolet tehnyt) ja Spektrometri 2 kurssi... that's it. Ja vapaavalintainen, luova kirjoittaminen. Vielä jää 3 opintoviikkoa multa välistä, mutta me järkkäiltiin sitä Opon kanssa, niin että harrastuksella saadaan napsaistua ehkä viikko pari pois, ja jos jää vielä niin mut ohjataan Kansallisopistoon jollekkin taidekurssille (Ja musta piti tulla laborantti! x'DDD)
Mutta mukava päivä oli juu, luultiin että 12 päsätäisiin, mutta sitten tuli ilmoitus, että lukkari menee ekasta päivästä asti normaalisti, eli mun ois pitänyt olla alunperin 4 asti... onneksi meidän vapaavalinnan maikka päätti että kun vain puolet luokasta tuli, niin me päästiin ajoissa kuhan kirjoitetaan jotain kotona :'D
Kauhistus mitä mä taas pölisen päivästäni kaiken... ihme kun en ole vielä kertonut mitä olen syönyt ja milloin....
Mutta kuiteskin, ihana päivä, ihanat opet, ja maikka ei syönyt mua vaikka oonkin eka joka vetää neljättä vuotta tuolla osastolla :'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.