Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 18:44

Kyllä ne on painajaisia .. tietäisitpä vain millaisia unia tämä alitajunta hautoo ;_____;

Tässä yksikin yö heräsin sellaiseen kun jokin survaisi mua veitsellä kylkiluitten väliin samalla kun ympärillä pauhusi hirveet liekit .. herättyäni kuulin vielä ne liekit ympärilläni ja säikähdin ihan kamalasti sitä että pomppasin sängystä ihan ylös .. ja kyllä, minulla on ongelma että tunnen kaiken mitä unessa mulle tapahtuukaan .. ja se jos mikä ei ole kivaa
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 18:46

Mä nään painajaisia ja aistiharhoja jos en ota lääkkeitä >:

Mun ehkä oudoin painajainen on ollu uni, missä Kayakon (AKA KAUNA) henki oli jotenkin siirtyny mun pöytälamppuun ja si toi lamppu piti örinää. Si se halus tappaa mut, mutta tein sen kanssa sopimuksen ja si kaikki olikin hyvin (: Paitsi että se yhä örisi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Syys 2011, 18:54

Pahin painajainen, johon oon heränny ja tuntenu hetken samoja tunteita ku Crimson, elikkäs jättiläismäinen karhu oli saanut miut kiinni ja tunkikin sitten niitä kynsiään kurkkuuni... Ja sit ku heräsin siihen nii muutaman sekunnin ajan tunsin vielä ne kynnet hyi että... Karhut ovat siis toinen asia, joita pelkään ihan tajuttomasti (kiitos Hopeanuolen...)

Ja voi kamala, Aksu! Toivottavasti miun lamppu pysyy vaan tyhmänä lamppuna eikä örise...
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 19:02

Jos minä näkisin kaunaan liittyviä unia, niin kuolisin sillä hetkellä pois *____*

Mörköjä ja muita tänne vaan, mutta rouva kayako on hyvä ja pysyy kaukana kiitos! D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 19:07

Mulla ei oikein mitkään muut kauhu elokuvat oo painajaisia tuottanu ku just kauna ja nekin painajaiset on tota lamppu sarjaa... Eli ei kovin pelottavia.
Paranormal activitykin aiheutti unettomuutta, jostain kumman syystä talossa alko kuulumaan mukamas ylimääräsiä ääniä.

Mutta mörkö on kummitellu aina pienestä pitäen painajaisissa >:

Garrettin värittäminen tässä love love huge mega kuvassa aiheutti Photoshopin kaatumisen. Garrett on vaan niin iso egonen. Nyt joudun värittämään Ophelian ja Chepin uudestaan.
Loryenista puhumattakaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 11 Syys 2011, 20:51

Olenkohan normaali, kun joskus sellaiset unet, joiden pitäisi olla painajaisia eivät tunnukaan pahalta. Kuolemaa ja ahdistusta ja sellaista, mutta silti herää ihan että jaa ja menee takaisin nukkumaan... Ja ne penteleet joskus tappavatkin minut. :<

Pelit ja elokuvat eivät oikein aiheuta unettomuutta, mutta nuo ARGit alternative reality game saavat joskus mukaan sillä tavalla, että jotenkin onnistun niistä näkemään ahdistavia unia. :D No itse en niihin oikein osallistu, tyhmä kun olen, mutta silti mietin niiden ratkaisuja ja kaikkea, ja sitten näen niistä ratkaisusta piinaavia unia... Vaikka pelin teema ei olisikaan kauhu. :D Mutta jotenkin ne aina tuntuvat kauhean jännittävältä seurattavalta, niin kuin murtautuisi jonnekin, minne ei pitäisi...

Olenkohan koskaan unissani nähnyt mitään oikeaa vastausta niihin, ihmettelen. :>

Ja niin no, Garrett oli nyt sitä mieltä, että väsytti ja yhteen Photoshop-tiedostoonhan hänen korkeutensa ego ei millään mahdu. Olisi pitänyt hänet tehdä eri tiedostossa ja sitten jälkeenpäin tuoda siihen toiseen, hm.

Sitä kyllä jossain vaiheessa oppii tallentamaan joka toinen minuutti, kun on pari kertaa pahasti kaatunut monen tunnin työn jälkeen. :D

Minulla oli kerran 900mb Photoshop-tiedosto, FYI. :>
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Syys 2011, 10:33

Painajaiset tulee ja menee meikäläisellä. Yleensä ne jollain tapaa liittyy pelottavasti putoamiseen, karkuun juoksemiseen tai piilotteluun. Ja tosiaan Paranormal Activity valvotti pari yötä.... Yhä pistää levottomaksi jos vaikka putket vähän paukkuu yöaikaan tai muuta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2011, 11:31

Yleensä ne jollain tapaa liittyy pelottavasti putoamiseen

Se on muuten aivan hemmetin ärsyttävää kun oot just vaipumassa uneen ja sitten yhtäkkiä hätkähdät hereille kun tuntuu että kaadut/näät unta että kaadut.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 12:30

Tulee mieleen omat valveunet kans tosta kaatumisesta .. joskus vaan sätkähdän sängyssä kun tuntuu siltä että pitäis reagoida nopeesti johonkin~

Ihana työpäivä .. olen joutunut juoksemaan koko päivän yhden ihmisen perässä ympäri kyliä muutaman paperinpalan takia. Sitten kun saavutan aina seuraavan paikan missä sen pitäisi tietojen mukaan olla nii sitten se onkin jo jossain muualla huitelemassa .. lopulta selvisi ettei koko henkilö ole enää edes paikkakunnalla vaan onkin vasta huomenna todennäkösesti tavattavissa jos sillonkaan. Kun työt ei edisty nii on hyvä omia maalit itelle ja maalata jotain turhanpäivästä <3 ahhah~
Räjäytän lukion kohta ja palottelen sen rehtorin ellei huomenna ota ja ilmesty paikalle jotta voisin suuret ideani hänelle esittää >8(

lol taas sivun alottaja~ *nauraa*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2011, 12:35

Kuulostaa vallan riemukkaalta työpäivältä~

Olet onnistunut jälleen tehtävässäsi aloittaa uusi sivu. Kohta saatte tapella Sandsin kans kumpi ehtii ensin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 12:38

Oi kyllä semmostahan tämä tuppaa olemaan .. deadline nyt torstaina ja vielä ois tekemistä vaikka miten varmasti. Muttakun en pääse näkemään sitä rehtoria niin dasökudiöwujad D8<

Oi jee! En kyllä tykkää tapella, heh .. kattelin ku vastailin kaikkiin nuihin joihinkin toisiinki juttuihin täällä keskustelu osiossa että alotin aika moneen uuden sivun .. oon selvästi syntyny tätä tehtävää varten~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2011, 12:51

Sun pitää virittää ansa sille rehtorille, mihin se jää kiinni ni ei voi enää pakoon juosta.

Hohoo, olet löytänyt kutsumuksesi!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 12:57

Mitä ilmeisimmin kyllä .. Vaania jossain kulman takana ja olla valmiina vetämään narusta kun se sattuu paikalle niin sen päälle tipahtaa jostai männystä joku verkko~ .. tai vaihtoehtosesti partioin mun lentävänmaton kanssa sitä kokoajan lukion ilmatilassa ja otollisella hetkellä lassoan sen kiinni.

Niin oon tainnu tehä. Monta hikistä vuotta siihen meni mutta viimein olen todella löytänyt sen! Kannatti siis tulla tänne!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2011, 12:59

Oooh, lentävä matto! Mulla on harmaa semmonen, minkä värinen sulla on?

Ja niimpä. Kutsumuksen löytymisen myötä olet saavuttanut täydellisen tasapainon elämässäsi
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 13:04

Semmoinen sähkönsininen .. kiitääkin kuin rasvattu kun sille päälle sattuu~

Aah kui feng shuimainen olo mulla nyt on tämän johdosta~
Olo on nii harmoninen - vähemmästäkin menee maha sekasin.
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut