Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 19:19

Mies se on~
Niinkuin kaikki muutkin roolipelihahmoni.

En ole koskaan pelannut naisella ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Syys 2011, 19:34

=D Arvasin go meh !
Ite en taas oo koskaan pelanna miehellä ^^
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 19:39

OAAAWWW mistä arvasit 8D (tunteeko se mut ;_______;)

Mun pitäis varmaan korjata asia ja tehdä ihka ensimmäinen naishahmoni .. siitä tulis kuitenki joku kaamean miehekäs tappaja~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 19:58

Crimson, jos jonkun naishahmon tehdä niin tee prinsessa Lilylle sen paladin/paladiini opettajatar, ni siinä sulle syy tehä kick ass naikkonen joka antaa turpiin miehille kentällä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Syys 2011, 20:01

Eijeijei ! Älä Crim kuuntele Aksua ! Mies sen olla pitää =D

Nyyh, ankeeta kun kukaan ei oo pelailemassa mun peleissääh.... Harmillista kun koulut ja työt jarruttelee joidenki ropettamista.. Voi kyynel...
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 20:03

Uuu, no tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta :O .. Täytyypä pistää korvan taakse ja harkita asiaa~ .. jahka nyt ensin saisin joskus tuotua sen toisen suunnitteilla olevan hahmoni tänne, heh

Kyllä mun sitä naikkostakin täytyy joskus kokeilla kitty >;3

JES SAIN VASTATTUA KAIKKIIN PELEIHIN .. nyt viimein warcraft !!! >8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Syys 2011, 20:11

Jey ! Hyvä Crimson ! Thats the spirit !
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 20:38

Welldone Crimson! Now I´m happy!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 20:41

VOITTEKO USKOA !

Minun täytyy puolituntia suojella yhtä tyyppiä .. sitten homma karkaa lapasesta ja HEI ! Hävisin kentän kun puolesta tunnista oli jäljellä enää 30sec <3 DDDDD8<

Nyt olen super vihainen <3 KOODIT ! NYT TÄNNE ! TARVIN GODMODEA ETTÄ VOIN KOSTAA TÄMÄN JA PÄÄSEN VIIMEIN UNDEADEISTA EROON D8<

ps: taas aloitin ;_______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Syys 2011, 20:44

Damn ! Voin uskoa, kyl muakin ketuttas. ite en muista enää mitään koodeja..
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 20:51

Miks teillä on kaikki kivat pelit? Nojaa.. Voisin pelata tässä vaikka pikkusiskon Barbie Fashion Showta XD
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 20:56

Näin vedin senkin kentän viiteen minuuttiin godmodella muahaahahaa .. en ois saanu sortua koodeihin .. nyt käytän niitä aina kuitenki ;______;

Barbie Fashion Show .. wow .. mäki tahon ! XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:00

Et saa, se on noin kymmenen vuotta vanha peli jossa saa suunnitella vaatteita. Aikaa jolloin koodeja ei edes ollut olemassa eikä niitä tarvittu!

Shenkin ideuutti, kuinkha shaatoit shortua koodeihin?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 21:03

Minun täytyy puolituntia suojella yhtä tyyppiä .. sitten homma karkaa lapasesta ja HEI ! Hävisin kentän kun puolesta tunnista oli jäljellä enää 30sec <3 DDDDD8<

Vahingon ilo on paras ilo~
Välillä saa koodeja käyttää. Jos on jo kertaalleen kyseisen kentän pelannu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:04

Mutku mutku tahdon ;_______; Anna nyt vähän testata joooooko~ .. saat keksin ! *heiluttaa keksiä kädessään*

MUTKU MUTKU OLI VAIKEE KENTTÄ ! D8
Aksu oon pelannut sen jo miljoona kertaa ja töpännyt aina samaan kohtaan .. jo oli aikakin että pääsin siitä eroon. Olen tainnu kyseisen kentän päästä kerran aikaisemmin läpi ILMAN koodeja mutta sillon olinki vielä pro pelaaja njahnjah~
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut