Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Crimson, jos jonkun naishahmon tehdä niin tee prinsessa Lilylle sen paladin/paladiini opettajatar, ni siinä sulle syy tehä kick ass naikkonen joka antaa turpiin miehille kentällä.
Uuu, no tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta :O .. Täytyypä pistää korvan taakse ja harkita asiaa~ .. jahka nyt ensin saisin joskus tuotua sen toisen suunnitteilla olevan hahmoni tänne, heh
Kyllä mun sitä naikkostakin täytyy joskus kokeilla kitty >;3
JES SAIN VASTATTUA KAIKKIIN PELEIHIN .. nyt viimein warcraft !!! >8D
Minun täytyy puolituntia suojella yhtä tyyppiä .. sitten homma karkaa lapasesta ja HEI ! Hävisin kentän kun puolesta tunnista oli jäljellä enää 30sec <3 DDDDD8<
Nyt olen super vihainen <3 KOODIT ! NYT TÄNNE ! TARVIN GODMODEA ETTÄ VOIN KOSTAA TÄMÄN JA PÄÄSEN VIIMEIN UNDEADEISTA EROON D8<
Minun täytyy puolituntia suojella yhtä tyyppiä .. sitten homma karkaa lapasesta ja HEI ! Hävisin kentän kun puolesta tunnista oli jäljellä enää 30sec <3 DDDDD8<
Vahingon ilo on paras ilo~ Välillä saa koodeja käyttää. Jos on jo kertaalleen kyseisen kentän pelannu.
Mutku mutku tahdon ;_______; Anna nyt vähän testata joooooko~ .. saat keksin ! *heiluttaa keksiä kädessään*
MUTKU MUTKU OLI VAIKEE KENTTÄ ! D8 Aksu oon pelannut sen jo miljoona kertaa ja töpännyt aina samaan kohtaan .. jo oli aikakin että pääsin siitä eroon. Olen tainnu kyseisen kentän päästä kerran aikaisemmin läpi ILMAN koodeja mutta sillon olinki vielä pro pelaaja njahnjah~