Pappis kirjoitti:En edes tajunnut, että harlekiini on mies. awkward...
Agna kirjoitti:Pitänee stalkata stalkkaamalla ja odottaa sitä päivää kun paljastut meille, sinä senkin... Hm. Harlekiini. *tunne itsesi voittajaksi*
Ja Pappis, tuo oli vielä pientä verrattuna siihen kuinka joskus yläasteella mut kerran työnnettiin muitta mutkitta tyttöjen liikuntaryhmään. Phail. Ilmeet oli näkemisen arvoiset, kaikilla.
-sees mr. Harlequin- "It's a trap!"
Miitistä tuli mieleen... voitaisiinko sellainen joskus järjestää Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Saataisiin teemaan sopiva cossimiittikin aikaiseksi ilman että kukaan tuijottaa jos intoa on.

Aksutar kirjoitti:Minä tiesin heti alkuunsa että Harlekiini oli uros! Sen haistoi jo vieraskirjassa.

Olenko minä sitten joku sukupuolisokea, kun en tajua!?
Kitty kirjoitti:Ainiin, sitten pyydän apua teiltä otukseni, jos joku utelee sun hahmosuunnitelmista liikaa Deviantartissa, kannattaako huolestua ? Tai niinku yks randomi on udellu ummet ja lammet mun yhestä hahmosuunnitelmasta, niin mikä mahollisuus ois et se koittaa källiä mun hahmon ennenku se on ees valmis ?
Crimson kirjoitti:Miitti. Kannatan \o/
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa