Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Tammi 2012, 18:34

Agna kirjoitti:Piirsin kauniin naisen.

Eli minut. Voi kiitos<3
Pappis

ViestiKirjoittaja harlekiini » 21 Tammi 2012, 18:46

Agna, tiedän tunteen =D ei siitä ole hirveän kauan kun miunkin mutsi suhtautui kaikkiin kaveritapaamisiin apinan raivolla. Mutta voit yrittää ujuttaa niille sen ajatuksen, että koska mukana on täysi-ikäisiä, niin ainakin valvonta on taattu, ja miehen läsnäolo vain tarkoittaa ettei kukaan hiippari tule haastamaan riitaa ='D

-kiher- joulukilpailu taitaakin olla nyt pulkassa. Jään kyttäämään tuloksia >: D Agna taitaa kyllä olla taas vaihteeksi vahvoilla, ainakin minun suosikkeihin lukeutuu hänen kuvansa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Tammi 2012, 19:12

Hoh, justiinsa, ettekö te ole vielä kuulleet että jokainen netissä oleva tapaamista ehdottava on aivan varmasti pedofiili tai vastaava ?

Voisin olla iso tyti ja luikkia tapaamaan teitä ihan omin nokkineni, vanhemmat ei meinaan varmana päästäis tulemaan jos tietäsivät että meen moikkaamaan mun kavereita netistä ! Joita en ole koskaan tavannut !

Jos vanhempien ennakkoluulot pitäis paikkansa niin minäkin olisin todellisuudessa varmaan 40.v pedari setä =___=
Onneksi en ole. hyi.

Mutta missä miitti sitten olisi ?
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 21 Tammi 2012, 22:33

Kesällähän noita keskiaikamarkkinoita on, jos sinne halutaan tähdätä. Mie saatan kyllä olla tänä kesänä töissä (jos onnistaa, tarttisin rahaa), enkä tiedä kuinka kauan joten saattaa jäädä osallistumatta. On muutenkin vähän härdelliä tiedossa joten en varmaan tänä vuonna itse miittinkeihin osallistu.

Mutta, jos näin semiulkopuolisena saan mainostaa noita markkinoita, niin enpä näe juurikaan huonoja puolia: sisäänpääsy on ilmainen ja tarjolla TNF:n teemaan liittyvää ohjelmaa ja krääsää (jos käytte katsomassa Rohan-tallin näytöksiä, taputtakaa niille ekstraa, olen ollut niiden leirillä) ja tapahtuma on julkisella paikalla, joten ketään ei olla raahaamassa synkille sivukujille. Samoin ei tarvitse ruveta etsimään erikseen kokoontumispaikkaa vaan voidaan hyödyntää jo valmiiksi varattua mestaa ja nauttia festareista.

Tulevien miittien varalle lupaan ja vannon, etten ole itsekään irstas vanha ukko (paitsi että...näin tarkemmin ajatellen olen kyllä noita kaikkia, ainakin teoriassa. Perhana. Mutta olen kaksikymppinen ukko ja pervo vain mieleltäni!) eikä minulla ole mitään aikomusta käydä kenenkään kimppuun =D Samalla jos onnistun pääsemään Tampereelle opiskelemaan ja jokin miitti sinne päin suuntautuu, niin tarjoan yöpymispaikkoja niin paljon kuin kälyseen opiskelija-asuntoon mahtuu, niin teidän ei tarvitse maksaa hotelleja. Ei yö Omenahotellissa nyt kovin paljon maksa, ainakaan isommalle porukalle, mutta säästyy siinä nyt pari euroa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Tammi 2012, 22:36

Hiljaa Pappis, Agna piirsi minut!

Aah, maltan tuskin odottaa joulukilpailun tuloksia!

Miittien varalta muistutan että olen vain 13v. likka ja jos miitissä puhutaan vaan isompien jutista, tylsistyn ja pelaan tetristä. Ja jos tapahtuma on K-16 minua ei nähdä :<
Lotdow

ViestiKirjoittaja jester » 21 Tammi 2012, 23:40

Mitä mitä mitä täällä puhutaan, viikko kadoksissa ja huomaan että täällä on puhutaan miitistä, vanhoista pervoista ja... jostain!?
Minä tahtoo kanssa!
jester

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2012, 00:43

pappis kirjoitti:Eli minut. Voi kiitos<3

Sorry sinä (ja Lotdow) mutta piirsin hahmosuunnitelmaa jonka saatan toteuttaa vuonna 2013.

harlekiini kirjoitti:Mutta voit yrittää ujuttaa niille sen ajatuksen, että koska mukana on täysi-ikäisiä, niin ainakin valvonta on taattu, ja miehen läsnäolo vain tarkoittaa ettei kukaan hiippari tule haastamaan riitaa ='D

Täysi-ikäiset = "My babies are gonna get hurted and they will drink alcohol and smoke and use drugs and GLAAAHHH!"
Mies = "My babies are gonna get raped GLAAAHHH!"

harlekiini kirjoitti: Agna taitaa kyllä olla taas vaihteeksi vahvoilla, ainakin minun suosikkeihin lukeutuu hänen kuvansa.

Jee \o/ Ja ainiin, se aika loppui tänään. Sit vaan ootellaan tuloksia ilmeisesti.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 13:15

Ainiin, sitten pyydän apua teiltä otukseni, jos joku utelee sun hahmosuunnitelmista liikaa Deviantartissa, kannattaako huolestua ? Tai niinku yks randomi on udellu ummet ja lammet mun yhestä hahmosuunnitelmasta, niin mikä mahollisuus ois et se koittaa källiä mun hahmon ennenku se on ees valmis ?

Se voi johtua joko A.) Se meinaa kopioida sen B.) Sillä ittellään on samantapanen hahmo ja nyt se odottaa että saa kuulla sun hahmosta lisää, jotta voi si ragena tulla huutamaan sulle kuin oot "KOPIOIVA HOR*SDKSJFDKJRTSKDJFS
ADKJRTRKAMALAIHMINENMINUNTYÖNIOVATORGINAALEJAEIVÄTKÄMISTÄÄNKOPIOITUJAJOTENÄLÄSINÄKOPIOI!" C.) Se on puhtaasti vaan kiinnostunu siitä.

Meil on niin ylisuojelevat vanhemmat varsinkin kun osa on miehiä ja osa jo täysi-ikäisiä, että tiedä mitä siitäkin tulis. Jompikumpi tuppautuis mukaan koko ajaksi tarkistamaan ettei meille vaaaaaaaaaaaaaaan käy mitään.

Mikäs siinä, vanhemmat kainaloon ja menoks. Tosin mä olen yhä valmis juttelemaan vanhempien kanssa - sähköpostilla tosin... ainakin alkuunsa - mikäli pitää suostutella.
Hoho, jos miitti järjestetään ni pöllin si teidän puhelinnumerot että saan kaitsettua teidät kasaan siellä.

Piirsin kauniin naisen.

Agna siis piirsi sen Adan isotissisen siskopuolen <3

Mitä mieltä te nyt olette ihmiset, pitäisikö minun ottaa Ylva-nicki takaisin?

Ylva takas!

Hoh, justiinsa, ettekö te ole vielä kuulleet että jokainen netissä oleva tapaamista ehdottava on aivan varmasti pedofiili tai vastaava ?

Hyi Kamala koko foorumi täynnä pedareita ja tollatteita raiskareita >: Ei me mitään miittiä voida järjestää kun sisäinen Justiceni herää ja tappaa kaikki jotka vääryyttä tekevät mageille.

Mutta missä miitti sitten olisi ?

Siitähän aikasemmin keskusteltiin ja ollaan pitkään mietitty, mut kuten Harlekiini tuossa hävyttömästi markkinoi, olisi tuo keskiaika tapahtuma varmasti paras teeman kannalta. On myös ehdoteltu jtn animeconin tapasia tapahtumia. Se missä päin suomea se olis, on si toinen asia. Kuten todettu, ihmiset asuu ympäri suomea ja olishan se kiva järjestää ne paikassa, jonne jokaisen on suht helppo tulla. Eikä esim automaattisesti Helsingissä, Koska siellä on KATUJA! >:o<:o>:o:<

miltä AKSU näytti sillon sillon sillon kaks vuotta sitten

FB -> email -> BINGO

OH LOL pelasin eilen yöllä Amnesiaa kun ZG pakotti >: No mutta, pääsimpähän eteenpäin itku nauru raivareista huolimatta.
// edit
Pewkele ku sitä ei ees yksin uskalla pelata >:
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 23 Tammi 2012, 15:12, muokattu yhteensä 3 kertaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Tammi 2012, 17:13

Kansalaiset! Olen keksunyt uuden tavan kerätä inspistä! .... ... ..... ..... ... Syökää turkinpippureita. Kyllä se toimii! Pistin yhden suuhun ja heti rupesi inspis virtaamaan suonissa!

Ja taas hirveä kasa tekstiä ja miitti pidettäisiin Seinäjoella koska kaksi tyyppiä asuu jo valmiiksi siellä ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Tammi 2012, 17:16

No mul alakaa inspistä tulla illalla ku kaikki on hiljenny nii salaa aukasen aina koneen ja kirjotan ;D minkäköhänlaista tekstiä tulis jos illalla ottaisin vielä turkinpippurin? noeiei..

vaikka vanhemmat antais luvan tulla miittiin niin en tulis siltikään..en tiiä miks, ehkä vaan pelkään teitä livenä, jos te ootteki hirveitä monstereita! >:[
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 17:24

miitti pidettäisiin Seinäjoella koska kaksi tyyppiä asuu jo valmiiksi siellä ^^

2/46 on aika pieni määrä ye know. Eniten porukkaa taitaa asua Helsinki/Turku alueella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Tammi 2012, 17:47

No blaah :D Kukaan ei halua tavata ketään Hesan tungoksessa >.<

After all, tuskin kaikki 46 pelaajaa paikalle tulisi. Me ei mahuttaisi minnekkään.

Kappas keppanaa, turkinpippurivoima auttoi ja sain Crimin traden Tussausta ja väritystä vaille valmiiksi. Missäs se tussi on?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2012, 20:48

Mäki oon ehdottanu Seinäjokea enkä yhtään ymmärrä miksei kukaan lämpene ajatukselle B)

Kuumeisesti pähkäilen kuka saa piirtää ja kenet hahmoistani koska D: Valinnanvaikeus.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Tammi 2012, 21:19

Agna, käskin antaa kommentin turkinpippureita koskien D:

Ooh, palan halusta nähdä sitten Ivyn piirtämän kuvan ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 22 Tammi 2012, 21:19

Agna kirjoitti:Mäki oon ehdottanu Seinäjokea enkä yhtään ymmärrä miksei kukaan lämpene ajatukselle B)

Koska se on kuusessa eikä siellä ole mitään =( Mutta mieluummin Seinäjoki kuin esmes Oulu.

Ja tuo Korpilahden ylämäki tappaa mut vielä joskus x.X Onneks voin nyt vaan lagailla ja kattella Personaa. Ruokaa ei kyllä ole, unohdin ottaa nuudeleita mukaan. Tuska. Enkä ole vieläkään vastannut mun ja Forten peliin |D ajattelen sitä kyllä koko ajan, mutta mutta!
Ja pelistä tuli mieleen, että kun tuolla on aloitettu toinenkin joukkorope niin talvijuhlapelin osanottajat huolehtikaa että katsotte oikeaa otsikkoa tarkistaessanne kuka on vuorossa, niin ei tule sekannuksia.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut