Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Helmi 2012, 16:17

Et mistään. Lottowista vain on sattumoisin tullut kirjailija :D

Hihii, 10 matikan kokeesta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Helmi 2012, 16:25

10 matematiikankokeesta ja 10 äikänkokeesta, jossa pisteet 52/50 koska tein niin loistavan runon. Hajotkaa penaaleihinne niinkuin mun terotin tekee jatkuvasti, mistä syystä se on täysin käyttökelvoton ryökäles.

Meillä oli täällä eilen tuorejuustoa ja ruissipsejä eli Hesan Herkkuja, Crim! Olisit tullu meiltä hakemaan juustosesi. Ja chilitonnikala kuulosti niin eksoottiselta että mielikuva oli...... Mielenkiintoinen o.o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja jester » 13 Helmi 2012, 17:22

Koska opiskelen aina niin paljon, olen ihan tyytyväinen jos sellasen 7 satun mistään aineesta saamaan. Pitäkää te ne kymppinne.

Chilitonnikala on itse asiassa hitsin hyvää, varsinki kotitekoisessa pitsassa.

Haluaako joku kertoa mulle miten piirretään vartaloita erilaisissa asennoissa ilman että huomaa yllättäen piirtävänsä hahmojaan erilaisissa asennoissa ja alastomina D8
Tää ei vaan koskaan onnistu :'D

.... nälkä...
jester

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Helmi 2012, 17:47

Hyhhyh, kun tuli vilustuttua viikonloppuna. Noh ei auta j*malauta, koska ei ole kuumettakaan niin ei voi olla pois luennoilta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2012, 17:49

Haluaako joku kertoa mulle miten piirretään vartaloita erilaisissa asennoissa ilman että huomaa yllättäen piirtävänsä hahmojaan erilaisissa asennoissa ja alastomina D8

Ne ei ole alasti, ellet piirrä niille nännejä ja sitä mitä löytyy vyön alta.

Mohnake koita parantua. Tai si tuu tänne mun seuraks sairastamaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Helmi 2012, 18:37

Oi, että mä rakastan tota englanniks pelattavaa peliä!! Saan suunnattomat kiksit siitä, että Ofeliaa ladytellään : P

Helvetti, miks mun oli pakko saada inspis uuteen hahmoon lähes heti Numman jälkeen!! Perkeleen Mäyrä ja sen saatanan seksikäs mitään sanomaton ilme!! Tuuppaan sitä hanuriin!
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Helmi 2012, 18:44

Jeps siellä molemmat inlfuenssan kourissa kuumemittarit suussa ja rätit otsalla. Ja Muumi-Mamma lämmitää vaapukkamehua.
Mohnake

ViestiKirjoittaja jester » 13 Helmi 2012, 18:48

Okei, niillä on sit mukavan vartalonmyötäiset housut :'D
Pointti oli kuitenki, et miks ne hahmot änkee mukaan sillon ku niitä ei haluais D8

Ai tääl on useitaki kipeitä ihmisiä?
Älkää tartuttako, syökää pillereitä ja olkaa iloisia : D
jester

ViestiKirjoittaja Ylva » 13 Helmi 2012, 22:13

Hahmokuviahahmokuviahahmokuvia
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Helmi 2012, 22:22

Ylva kirjoitti:Hahmokuviahahmokuviahahmokuvia

TEHKÄÄ HYVIN!
Pappis

ViestiKirjoittaja jester » 13 Helmi 2012, 22:27

Pappis kirjoitti:TEHKÄÄ HYVIN!

Suorastaan rakastuin <3
Ja samalla tulee masennus ku ei osaa piirtää
jester

ViestiKirjoittaja Ylva » 13 Helmi 2012, 22:29

<3 rakastan Pappiksenkin töitä ihan älyttömästi.
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Helmi 2012, 22:32

oh, I feel so loved :3

Helevata, ku tahtoo väsyttää. Petiinkin voisi toki mennä, mutta enkun sanikseen pitäisi lukea ja pitäisi keksiä miten saisin rahdattua wanhojen tanssipukuni koululle ilman, että tärvelen sitä. Jjjjjjjjjep...
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Helmi 2012, 23:16

Aaaaah, pappis oon niin katkera sun taidoille ja ihanille piirrustuksille...
Jotkut vaan näemmä osaa.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut