Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Helmi 2012, 19:00

Note to self; Count to ten. Slowly.
And gtfo from the internet. Or atleast form da msn.

Tulkaa riehumaan mun koiran kans.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Helmi 2012, 19:07

Vinkki teille kaikille: Älä jätä koskaan purkkapussia koneen vierelle, siihen kohtaan mistä kone "hengittää", jos niin teette niin näette pussin avattua pelkkää mönjää.
ei muuta =D
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Helmi 2012, 20:23

Muistui mieleen se kerta, kun joku oli meillä jättänyt pureskellun purkan sohvapöydälle ja minä menen länttäämään läppärin siihen päälle juuri niin, että se purkka on siinä tuuletusaukkojen alla. Melko ilosesti se tarttu kiinni eikä oo vieläkään lähtenyt kokonaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Helmi 2012, 22:12

Kuinka moni täällä on erittäin taitava käsityöläinen tekstiilitöissä? Vihaan huppareiden tekemistä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Helmi 2012, 23:41

Purkasta tuli mieleen, että kun onnistuu saamaan mässätyn purkan hiuksiin, nukkuu yön yli ja sitten tajuaa että se on hiuksissa niin se on kivaa XD

En ole koskaan ollut hyvä tekstiilitöissä. Yritys ollut hyvä kymmenen. Jäjestä tulee aina niin sotkusta. Kaavoja kyl osaan lukea ja jotakin myös tehdä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Helmi 2012, 10:33

Menkää nyt katsomaan tuota Ivyn galleriaa! Ne palkintokuvat on fantastisia!

Hyih, inhoan purkkaa.

Harmi, itse olen tekemässä itsellenikohtapuolin oikein sellaista rutisteltavaa ja läskiä pehmolelua ^^ Siitä tulisi niin söpö ♥.♥ mutta ope on ollut kipeänä ja meillä on joku sijainen niin en oo siltä viitsinyt kysyä että onnistuuko.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Helmi 2012, 14:15

Ivyn työt on ihania <3

*kehittelee kaiken näköstä*
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Helmi 2012, 14:19

Rakastuin Ivyn töihin kun olin 12v ja nyt sain siltä palkintokuvan \o\ ... /o/ ... \o/ Biletän yksinäni täällä ja kulutan kuvaa katseellani!

Mäkin odotan että Lotdow saa luvan pehmoleluunsa koska se tottavie olisi helluinen.

Meitsi lähtee huomenna kohti Leviä. Juuhuu! Soitelkaa kaikki jotka meette sinnepäin. Paitsi että ette omista puhelinnumeroani. Eiköhän se enirosta löydy kun kyselettä Agnaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Helmi 2012, 15:26

Äläpä, aivan vastustamaton pikku pehmo ^^

Minä soitan Agna, minä soitan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Helmi 2012, 16:14

Käytetään Agna telepatiaa XD Hyvää reissua muuten.

Nyt rämpimään loskapas**n läpi kauppaan, vaikka just eilen kävin. Unohdin ostaa jotain oleellista ja naisille tuttua, joten kaupungille mennyt aviomies ei voi tuoda niitä. Argh. Ehkä tämä siveellisesti ilmotettu purkautuminen ei aiheuta kenellekään traumoja ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Helmi 2012, 18:53

Oijoi, Ylva parkaa. Mutta eipähän tarvitse minu itse mennä (tänkt positivt)

AHAHAA, ja MUAHAHAA ja BWAHAHAA! Hamoni nerokkuus räjäyttää tajuntanne! Juu, olen vasta ulkonäköä työstämässä X)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ivy » 24 Helmi 2012, 19:14

Ohhoh ohhoh *sipsiä ja limpparia kaikille*

Ehkä vähän myöhäistä sanoa, mutta purkka lähtee kuulemma pähkinävoilla hyvin hiuksista. En sitten tiedä tavallisesta voista...
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Helmi 2012, 19:50

Kuka nyt edesjaksaa syödä purkkaa? Se sylkästään kuitenkin pois, vai?

Mitäs kaikkia leffoja ottaisi huomiselle matkalle mukaan, ja pelitkin pitäisi pakata. Taidankin lähteä hommiin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Helmi 2012, 20:35

Purkka niellään ja sitten jännitetään seuraavat päivät vetääkö se suoliston solmuun ja joudutaanko sairaalaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Helmi 2012, 22:38

Purkkaa pureskellaan pari päivää, ehkä neljäkin, ja sitten se heitetään pois, minun tapauksessa (joskus)nielaistaan, ja unohdetaan sitten kun toinen purkka tungetaan edellisen tilalle suuhun (:
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut