Lainaus:
Mäkin btw suosittelen Nälkäpeliä, mutta lukekaa mielummin kirjat. Ne on paljon parempia kuin elokuva.
Kirjat on yleensä parempia mitä elokuvat, jotka niiden persuteella on tehty.
Tästä syystä minä itse pidän mielessä, että kirjat ja elokuvat ovat kaksi eri asiaa. Kirjasta tehdyt elokuvan kuitenkin nimenomaan pohjautuvat kyseiseen kirjaan eivätkä suoranaisesti ole sama kuin kirja. Esim. Kultanen Kompassi on leffana musta hyvä ja on se omanakin, mutta ei se ole sama asia kuin kirja, joka on paljon laajempi. (olen yhä katkera siitä ettei siihen tehty sen kohun takia jatkoa. murr)
Osanotot myös Aksulle, lemmikin kuolema on ikävää, mutta toki luonnollista. Marsut kun varsinkin eivät niin pitkään ole. Meidän vuosien mukaan.
Täytyy tänään taas yrittää vastailla peleihin (varsinkin siihen ryhmäpeliin XD), mutta pitää pian häippästä taiteilemaan huovutuskilpikonnaa niin ei oikein ehdi nyty. Sain vihdoin vietyä nahkatakkinikin korjattavaksi kun siitä meinasi hiha tippua irti ja nyt haen sen tänään <3 oli jo ikävä (plus että pitkälle kangastakille alkaa olla mun makuun liian kuumat ilmat)
Eilen muuten illalla joskus kuuden jälkeen meiltä meni sähköt koko talosta ja sit ne tuli parikertaan tyyliin pariks minuutiks takas ja sit oli pidempään pois. No ehkä joku 15-20min mutta katteltiin parvekkeelta, ettei missään muuallakaan taloissa, terveyskeskuksessa tai kauempana liikennevaloissa ole sähköä XD Tiedä häntä sitten mitä tapahtusi, mutta huvittavaa se oli kun molemmat istu pelaamassa koneella ja sit yhtäkkiä *räps* kaikki sammuu ja molemmat tuijottaa minuutin ruutua suu auki sanomatta mitään. Jaa, sähköt meni. Emmehän me ole sähköriippuvaisia ehei.