Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 27 Maalis 2012, 21:29

Kerro toki ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Maalis 2012, 21:33

Oon lukenu 20 kappaletta yhteiskuntaoppia ja revin kohta hiukset päästäni jos ne ei tipahda sitä ennemmin. Ja oon keksiny vaikka mitä kivoja piirtelynaiheita jo Aksulle lähetettäväksi :) Se saa tätä menoa vuorata yhden seinän pelkästään mun teoksilla. B)

Mäkin btw suosittelen Nälkäpeliä, mutta lukekaa mielummin kirjat. Ne on paljon parempia kuin elokuva.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2012, 21:45

Mäkin btw suosittelen Nälkäpeliä, mutta lukekaa mielummin kirjat. Ne on paljon parempia kuin elokuva.

Kirjat on yleensä parempia mitä elokuvat, jotka niiden persuteella on tehty.

Hohoho, yees kuvia. Just pakkasin siististi kansioon nykyset TNF gift artit.. joita on vaan ZGltä ja Ivyltä atm.. ja tietenkin mun siskolta muutama. Se on H. Black fani niiko Agna aikoinaan 8) Se piirtää hienoja kaljupää tikku-ukkoja.
Ofc muuttoapu olis kiva. Heti ylihuomenna alkaa järjestely. Nyt sähkösopimusta hankkimaan, etten ihan pimeessä elä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Maalis 2012, 22:57

kuulostaa, jännältä. Kun mä muutan pois asun varmaan autossa, eipähän tarvi paljon sähkölaskuja maksella.

Piruvie, keksikää jotain millä saan mun säälittävän sielun taas toimimaan niinkuin sen pitäisi.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2012, 11:57

kuulostaa, jännältä. Kun mä muutan pois asun varmaan autossa, eipähän tarvi paljon sähkölaskuja maksella.

Mut jollainhan sun pitää sitä autoa lämmittää D:

YYYYYYYYYYYYYHYHYYH BYYYYYYYYYYYHYHY HYYYYYYYYYYYYYYYHYH HHYYYYY WYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄ QQ YYyYYYyyy..yy..
Mun marsu kuoli.
R.I.P Lilli
Fiksu otus. Osas ninjata aina ittensä ulos ulkohäkistä. Mut koskaan ei lähteny häkin ympäriltä ku kaveri jäi sisälle. Ilmeisesti tää toinen marsu nosti häkkiä ja Lilli si livahti alta pois. Kunniapalkinnonki voitti näyttelyssä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Maalis 2012, 11:59

Otan osaa marsusi kuolemaan. Otan osaa. Voimia Aksu. Voimia... *Dramaattinen hiljaisuus*

Nya meni hiljaiseksi.
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 28 Maalis 2012, 13:27

Otan myös jälleen suuresti osaa marsusi pois menoon:<
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lumppari » 28 Maalis 2012, 15:43

Voimia Aksulle :(
Lumppari

ViestiKirjoittaja Lotus » 28 Maalis 2012, 15:55

Otan osaa :<. Voimia sinulle!
Lotus

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 28 Maalis 2012, 17:33

Voimia Aksu :<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2012, 17:51

Kiitus kaikille, kyllä se tästä.
Oli se jo vanha otus, osas kyl odottaa et joku päivä sen sieltä kuukahtaneena löytää.

Mutta sitten iloisempiin asioihin. Muuttokuormaa kasautuu. Juuri sain siivottua "manga kaappini".. heitin murto-osan kaikista keräilemistä mangoista - hihih, mango - pois koska ei vaan kiinnosta raahata niitä sinne uuteen kämppään. Samalla löyty myös aarteita ja alko ketuttaan, kun näiden aarteiden koko sarjaa ei ookaan keränny >:
Seuraava kaappi, täältä tullaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Maalis 2012, 21:24

Ihan raa'asti heitit pois vaan?? O.O' Huhhuh aika kova juttu, itte ei pystys tekemän niin ^^

ja otan osaa marsun poismenosta, toivottavasti se pääsi parempaa paikkaan~~
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Maalis 2012, 22:13

Osanottoni.

Ja tästä murheesta iloisempiin asioihin, mulla ei ole enää kokeita. Yay.

Ja niin toivotankin hyviä päivänjatkoja ja yritän vastailla peleihin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Maalis 2012, 06:31

Otan osaa Aksu.

Ja murhenäytelmästä toiseen. Meidän kanahäkki ei näemmä ollut kovinkaan turvallinen paikka pitää tavaroita, kun joku(ilmeisesti huumeiden tarpeessa ollut) kävi hieman ryöstelemässä sieltä. Ilmeisesti myös muiltakin oltiin viety tavaraa, koska isännöitsijä oli joihinkin kanahäkkeihin laittanut vaneerilevyt estämään ettei niihin mentäisi ainakaan samaa reittiä uudestaan. Hyvä tosin olisi jos kaikki häkit peitettäis niillä, kun varas mitä ilmeisimmiten asuu samassa talossa, koska ulkopuolisilla ei ole avaimia tuonne kellariin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 29 Maalis 2012, 10:30

Lainaus:

Kirjat on yleensä parempia mitä elokuvat, jotka niiden persuteella on tehty.

Tästä syystä minä itse pidän mielessä, että kirjat ja elokuvat ovat kaksi eri asiaa. Kirjasta tehdyt elokuvan kuitenkin nimenomaan pohjautuvat kyseiseen kirjaan eivätkä suoranaisesti ole sama kuin kirja. Esim. Kultanen Kompassi on leffana musta hyvä ja on se omanakin, mutta ei se ole sama asia kuin kirja, joka on paljon laajempi. (olen yhä katkera siitä ettei siihen tehty sen kohun takia jatkoa. murr)

Osanotot myös Aksulle, lemmikin kuolema on ikävää, mutta toki luonnollista. Marsut kun varsinkin eivät niin pitkään ole. Meidän vuosien mukaan.

Täytyy tänään taas yrittää vastailla peleihin (varsinkin siihen ryhmäpeliin XD), mutta pitää pian häippästä taiteilemaan huovutuskilpikonnaa niin ei oikein ehdi nyty. Sain vihdoin vietyä nahkatakkinikin korjattavaksi kun siitä meinasi hiha tippua irti ja nyt haen sen tänään <3 oli jo ikävä (plus että pitkälle kangastakille alkaa olla mun makuun liian kuumat ilmat)

Eilen muuten illalla joskus kuuden jälkeen meiltä meni sähköt koko talosta ja sit ne tuli parikertaan tyyliin pariks minuutiks takas ja sit oli pidempään pois. No ehkä joku 15-20min mutta katteltiin parvekkeelta, ettei missään muuallakaan taloissa, terveyskeskuksessa tai kauempana liikennevaloissa ole sähköä XD Tiedä häntä sitten mitä tapahtusi, mutta huvittavaa se oli kun molemmat istu pelaamassa koneella ja sit yhtäkkiä *räps* kaikki sammuu ja molemmat tuijottaa minuutin ruutua suu auki sanomatta mitään. Jaa, sähköt meni. Emmehän me ole sähköriippuvaisia ehei.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut