Mitä sanoisit, jos heräisit edellisen pelaajan vierestä?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Onzki » 05 Huhti 2012, 23:25

MINÄ en kuorsaa! Ja minähän kans pysyn!
Onzki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Huhti 2012, 23:37

Tämäpä imartelevaa, mutta en silti pyörrä päätöstäni.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Onzki » 05 Huhti 2012, 23:42

Nyt meni jo LIIAN oudoks...
Onzki

ViestiKirjoittaja Lumppari » 06 Huhti 2012, 00:31

No nyt on uutta... Saako olla aamiaista?
Lumppari

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Huhti 2012, 13:45

Pekonia on jääkaapissa, paistappa ne kaikki ni saatat sinkä saada aamupalaa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Onzki » 06 Huhti 2012, 18:34

Hyi mitää pekonia, minä haluan kaakaota ja sämpylän, jonka välissä on voita, juustoa, kinkkua, salaattia, kurkkua, suolakurkkua, tomaattia, sellasta suolattua lohta, jaa->...
Onzki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Huhti 2012, 18:42

(Muistetaanpas olla ropettamatta tässä ketjussa. Tarkoitus on kertoa, mitä sanoisitte jos huomaisitte edellisen pelaajan kuorsaavan vieressänne, ei reagoida edellisen pelaajan kirjoittamaan viestiin. Tästä on huomautettu.)

Oh no, not you again!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Huhti 2012, 18:54

MY GOD ! Tätä on jo odotettukin, kiva nähdä, josko sinä sitten tietäisit mitä viimeyönä kävi ? Ja sitä edeltävänä. Ja-- oon muuten miettiny yhtä juttua, sinä ku oot ruukannu olla semmonen viksu niin kerroppa---
Kitty

ViestiKirjoittaja Onzki » 06 Huhti 2012, 19:09

Miks aina minä... Mene pois, pois, POIS!!
Onzki

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Huhti 2012, 08:35

Oi ei! Uudet kasvot! Mitähän tästäkin seuraa?
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 11 Huhti 2012, 17:22

Ei v*ttu nyt MENE! Ulos mun huoneesta, hop hop! Kymmenen, yhdeksän..Mää tapan sut..seitsemän, kuusi..
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Huhti 2012, 17:24

Jostain syystä en muista tulleni saman ikäisen tytön luo yökylään...
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Huhti 2012, 20:03

EI HEMMETTI! Hei herää! No ni! Kerropa nyt.. onko tää mun vai sun koti? anteeks kauheesti, jos tää on sun kotis, kun mä en muista yhtään mitä on tapahtunut, mutta jos tämä on minun kotini niin voisinko pyytää sinua lähtemään?
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Huhti 2012, 20:41

Minäpä pistän silmät kiinni ja lasken kymmeneen, jos et siihen mennessä oo kadonnu niin sano terkut mummuvainaalle.
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Huhti 2012, 20:46

Noh, kävit sitten oikein käytännön uteliaaksi.
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut