Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Hyi mitää pekonia, minä haluan kaakaota ja sämpylän, jonka välissä on voita, juustoa, kinkkua, salaattia, kurkkua, suolakurkkua, tomaattia, sellasta suolattua lohta, jaa->...
(Muistetaanpas olla ropettamatta tässä ketjussa. Tarkoitus on kertoa, mitä sanoisitte jos huomaisitte edellisen pelaajan kuorsaavan vieressänne, ei reagoida edellisen pelaajan kirjoittamaan viestiin. Tästä on huomautettu.)
MY GOD ! Tätä on jo odotettukin, kiva nähdä, josko sinä sitten tietäisit mitä viimeyönä kävi ? Ja sitä edeltävänä. Ja-- oon muuten miettiny yhtä juttua, sinä ku oot ruukannu olla semmonen viksu niin kerroppa---
EI HEMMETTI! Hei herää! No ni! Kerropa nyt.. onko tää mun vai sun koti? anteeks kauheesti, jos tää on sun kotis, kun mä en muista yhtään mitä on tapahtunut, mutta jos tämä on minun kotini niin voisinko pyytää sinua lähtemään?