Minä olin aivan varma etten mene naimisiin, mutta tässä sitä ollaan ja syntynyt 88. aviomies 9v vanhempi. Pituutta minulla on 162 (keskivertonaisen normaali pituus) ja miehellä on sen 183cm. Ei haittaa mikään. Miksi pituudella on niin paljon väliä, en ole koskaan ymmärtänyt. Kaikki on sitäpaitsi suhteellista.
Perse ylös ja liikkumaan ei aina auta kaikilla.
the witcher eli juuri tuo Noituri on aivan ihana idea. Gerald on siisti hahmo. Mikä ihme pakkomiele rpg:llä on nykyään omistaa vähintään yksi bordelli pelissä? No joo kaipa the witcherin (Noiturin) tyylinen uros vetää puoleensa naisia (tai miehiä). Haha haluaisin omistaa juuri tulleen witcher2 vaikka en ole 1 pelannut vielä läpi. Uskoisin että kyseinen jatko osa on hemmetin siisti.
"vedän sinua turpaan" "aina saa yrittää" tai jotain vastaavaa. Gerald on ainakin ihana hahmo.
Kamalaa, Diaplo tulee ihan kohta ja mun tietokone on paskana. apuaaaaaaaaaa, ennakkotilauksessa ja melkein maksettu 1kpl tavallista Diaploa ja 1kpl sitä special Edissiania tau mikä se olikaan. Voisiko hyvä haltia antaa minulle loppuelämäni verran kultaa?
Eikö sitä immeinen ikinä opi ottamaan tiedot muistitikulle.
EDIT// Olen löytänyt elokuvahistorian parhaimman repliikin XD Animaatiosta Itse ilkimys.
Click