Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 21 Huhti 2012, 20:23

Täällä sitä vaan keskustellaan pituuksista. Kyllä muutama lisätuuma miullekin kelpaisi, sillä niinä harvoina kertoina kun on joutunut perinteisiä tansseja harrastamaan on ollut suhteellisen noloa jos parina on ollut 20 senttia pidempi amatsoni. Omat silmät sattuvat varsin epäedulliselle korkeudelle. Muussa tapauksessa pituudella ei ole niinkään väliä. Täytyy kyllä myöntää, että tapaukset joissa entuudestaan pitkät ihmiset käyttävät platformeja tai korkokenkiä, ovat ärsyttäviä. Niskat tulevat kipeiksi kun sellaiselle yrittää puhua.

Katsokaa, löysin Tsytanin netistä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Huhti 2012, 20:39

Kylläpä aika rientää, ku pistää örkkejä pinoon. Viimeksi kun kelloa katsoin se oli vasta kolme. Aamulla. Ei vaiskaan

Jättäkää ne pituudet nyt jo hemmettiin siitä! Varsinkin te "lyhyeen kastiin" kuuluvat pikkuneidit. Todennäköisyys, että teidän tuleva poikaystävänne on liki kaksi metrinen urheilijakomistus on 90 % varmaa. Kattokaa vaikka. Kaikki lyhyet saa pisimmät jätkät. Mun isovelikin(yli 180) on kihloissa 160-senttisen tytön kanssa. Eikä teille valittamalla tuu lisää pituutta. Tokkopa millään muullakaan tavalla. Lepooh
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2012, 20:58

Todennäköisyys, että teidän tuleva poikaystävänne on liki kaksi metrinen urheilijakomistus on 90 % varmaa.

LIES!
Ja onko sillä pituudella väliä (hyst harlekiinit ja muut pervot) Kun se on se ihminen johon rakastutaan, ei se ulkonäkö.
Toki ulkonäkö on yksi tekijöistä, mutta se on vain yksi osa kokonaisuutta. Ymmärrän, jos miehet ei pidä siitä, että ovat lyhyitä, mutta naisille se on vaan plussaa.
/End
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Huhti 2012, 03:45

Minä olin aivan varma etten mene naimisiin, mutta tässä sitä ollaan ja syntynyt 88. aviomies 9v vanhempi. Pituutta minulla on 162 (keskivertonaisen normaali pituus) ja miehellä on sen 183cm. Ei haittaa mikään. Miksi pituudella on niin paljon väliä, en ole koskaan ymmärtänyt. Kaikki on sitäpaitsi suhteellista.

Perse ylös ja liikkumaan ei aina auta kaikilla.

the witcher eli juuri tuo Noituri on aivan ihana idea. Gerald on siisti hahmo. Mikä ihme pakkomiele rpg:llä on nykyään omistaa vähintään yksi bordelli pelissä? No joo kaipa the witcherin (Noiturin) tyylinen uros vetää puoleensa naisia (tai miehiä). Haha haluaisin omistaa juuri tulleen witcher2 vaikka en ole 1 pelannut vielä läpi. Uskoisin että kyseinen jatko osa on hemmetin siisti.

"vedän sinua turpaan" "aina saa yrittää" tai jotain vastaavaa. Gerald on ainakin ihana hahmo.

Kamalaa, Diaplo tulee ihan kohta ja mun tietokone on paskana. apuaaaaaaaaaa, ennakkotilauksessa ja melkein maksettu 1kpl tavallista Diaploa ja 1kpl sitä special Edissiania tau mikä se olikaan. Voisiko hyvä haltia antaa minulle loppuelämäni verran kultaa?

Eikö sitä immeinen ikinä opi ottamaan tiedot muistitikulle.

EDIT// Olen löytänyt elokuvahistorian parhaimman repliikin XD Animaatiosta Itse ilkimys.

Click
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Huhti 2012, 19:43

Dragonologia kirja löytyi. Nyt olen happyh.. ja voitte jatkaa. (;
Templer

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Huhti 2012, 20:26

Minäkin tulen tekemään tänne pienen välihuomion.

K-agnaLÖYSIN IRL MÄYRÄN!!! HE'S SO SEXY I'M GONNA DIE!!!!K-agna

Don't mind me, please go on.
Viimeksi muokannut Pappis päivämäärä 22 Huhti 2012, 21:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Huhti 2012, 20:37

Ahahah <3 Tuon miehen minä etsin. Se mitä löydön jälkeen tapahtuu jääköön minun ja hänen väliseksi >)

Kiitos pappis, nyt tulee hauska ilta.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Huhti 2012, 21:01

Pappis voisit mainita aina linkeissäsi onko joku mahdollinen K raja. Tuokin nyt lähentelee väh. sitä k15 huomautusta.
Tämä taas ihan vaan sen takia jos pikku Agna menee ja avaa tuon kuvan ja hups isä käveleekin sisään sillä sekunnilla ja sitten on pikku Agnat ja muut pallerot konekiellossa.
Lisäksi jotkut pikku naperot ei ehkä halua nähdä vielä puolialastonta miestä.

Tampereen mummot pelkää isohkoja koiria.
YYYYYyyyYyyYYYyyyyy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Huhti 2012, 08:33

Apuah... Tuo kuva... *Järkytys* Mutta kylläpä se musituttaa Mäyrää. *Pohtiva ilme*
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Huhti 2012, 21:30

D8 IRL-Mäyrä on kyllä ihan ittensä näköinen! Pappis kuule sun pitää niin piirtää Patkerisi tuossa asennossa ja sitten lisätä siihen viereen tuo IRL-kuva.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Huhti 2012, 21:34

Agna, eiköhän sinun pitäisi nyt mennä kirjoittamaan tuonne Mitä peliä pelasit viimeksi? -osioon. ;)

Peli-intoa, vihdoinkin! Ehkä nyt pystyn vastaamaan jopa Harlekiini jumovastaukseen :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Huhti 2012, 22:12

IRL mäyrä <3

Olenko ainoa joka on sitä mieltä, että Eragon on leffana täysi kakka? Ainoa asia joka tässä leffassa on kohallaan, on Brom >8U Ja Durza the red head <3

Ufff~ Ajoin itseni mamman luokse viikoksi asumaan. Kone vieroitukseen - sillä tämä miniläppäri on kyllä yksi niistä asioista joihin viimeisenä täällä kosken. Tulee niin armoton dataus suu vaahossa sitten ko pääsen täältä pois o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Huhti 2012, 22:16

Olenko ainoa joka on sitä mieltä, että Eragon on leffana täysi kakka?

Et. Didn't lyek it. En oo kyl kirjaa/kirjoja/kuinmontaniitäeeson? lukenu, joten en osaa verrata si niihin. Mut en siltikään pitäny.
CRIM MY DARLING LÄHDIT KUIN NINJA ELÄMÄSTÄNI! Varaudu huomenna tekstailuun, en pysty elään ilman sun juttuseuraa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Huhti 2012, 22:25

En oo kyl kirjaa/kirjoja/kuinmontaniitäeeson?

Neljä >3< Ainakin sen verran on tähän mennessä tullut. Itte en ole lukenut kuin ensimmäisen ja puolet toisesta kirjasta, joten tietämykseni on vähäinen. Mutta leffa tästä ensimmäisestä kirjasta on selkeästi surkeampi kuin itse nidos - ottaen huomioon, että tämä etenee niin nopeasti, typerästi ja epäloogisesti ettei mitään rajaa. Oh well, pakko kai tää on silti katsoa, kun se sattuu telkkarista nyt tulemaan, enkä jaksa pleikkariakaan asentaa ;___;

Crim the Mighty NINJAAAAA. Olet selvästi muuttunut jo riippuvaiseksi!
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Huhti 2012, 11:00

Koska te aina haluatte kahvia tai kokista niin minäkin haluan RIISIÄ!!! Antakaa mulle sitä joku! On nälkä!

meillä on pleikkari... Se vanhempi veriso 2 Q___Q meillä eo ole muita pelejä kun sings star, ja sit on Wii ^^
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut