Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Touko 2012, 15:57

Aksutar kirjoitti:
Pottermore on auki! Yeeeeee-haw!

OMG RLY?!

NYTKÖ VASTA HUOMASITTE?

Kuolen tän -tun allergian kanssa!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2012, 16:26

NYTKÖ VASTA HUOMASITTE?

Jotkut ei oo niin palavia potter faneja et tarkistais sivua päivittäin. Minä odotin et joku siitä hehkuttaa jossain.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Touko 2012, 16:39

hoho, palava Potter fani. Ite huomasin muiden ilmiliekeissä olevien potter fanien hehkutuksesta tumblrissa. henkilökohtasesti en juuri välitä.

Tämä mansikka yrittää kertoa minulle jotain. Oli keskivertoa rivompi kouluruokailu.
Pappis

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Touko 2012, 16:42

Pappis.... En oikein tajua sinun mansikaasi, aluksi luulin koko ihaanaa kuvaa yrjöksi, mutta kun huomasi lusikan niin... Ahaaa....

Minä ja minun hidasälyisyyteni...
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Touko 2012, 16:55

Nya kirjoitti:Pappis.... En oikein tajua sinun mansikaasi, aluksi luulin koko ihaanaa kuvaa yrjöksi, mutta kun huomasi lusikan niin... Ahaaa....

Minä ja minun hidasälyisyyteni...

Sinut on nyt virallisesti epäpervoistettu! Onnea!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Touko 2012, 18:58

*pervokruunu päähän* nauroin tolle mansikalle vaikka kuinka kauan. Oikeestaan en oo varma, pitäiskö itkeä. Etkai sinä pistäny sitä suuhun? :D Ite olisin ainakin kääntäny sen ympäri ennen sitä.

Ooh, kokeet ohi. Meritähtiasento odottaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Touko 2012, 19:03

Etkai sinä pistäny sitä suuhun?

SÖIN KOKONAISENA, ENKÄ KÄÄNTÄNYT!
En kuitenkaan ensiksi kutittanut sen vatsaa kielellä, vaikka MIELI OLISI TEHNYT.

Ooh, kokeet ohi. Meritähtiasento odottaa.

Kokeet vasta edessä. Sykkyräasento odottaa.
Pappis

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Touko 2012, 11:03

Tämä tyttö keikkuu jo sikiö asennossa! Loman aikana on jäänyt hiukan kokeita tekemättä niitä sitten vaan tekemään. Ihanaa...
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Touko 2012, 12:25

Nauran teille joilla on vielä kokeita, varsinkin virtuaalisesti. Kuulkaa nauruni. Hahahahaha.
Huomenna on persdag AHHAHHAHHAH aksu \o/ ja aion mennä ostamaan potkiaispuvun sekä yhdet huippuhienot shortsit jotka istuu mulle tosi huonosti selästä. Mulla on aina sama ongelma kaikkien pökien ja pöksyjen ja byksornojen kanssa. Selkä on niin kapea ja pakarat niin ulkonevat että epäsopusuhtaisuus pronsetti on huikea = selän ja shortsien väliin jää hirmuinen rako vaikka ne istuis muuten ihan täydellisesti. Siks joudun ostamaan aina kuminauhavyötäröisiä alapääntuotteita ja NYT löysin nämä ihanaiset shortsit niin aion uhrautua ja ostaa ne silti vaikkei ne istu takaa! Käytän sit vyötä ja ruttaan sen koko takaosan rypyille ja peitän sen jollain paidalla kun en ihan yläosattomissa ajatellu kumminkaan kulkea kesällä. Huu.

Se tästä. Mitäs väki tekee näin helatorstain kunniaksi? Muutakun dataa koska ulkona sataa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 17 Touko 2012, 12:36

Se tästä. Mitäs väki tekee näin helatorstain kunniaksi? Muutakun dataa koska ulkona sataa

Äiti tuli terrorisoimaan mun huonetta ja sano hyvästit 17-vuotiaan yksityisyydelle. Melkein tunnen miten välirikko lähestyy. Meillä päin paistaa melkeen aurinko.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2012, 13:52

Huomenna on persdag

:-------------------------------------------------D

Mitäkö tehdään. Datausta. Koiraa pitäis käyttää mutta tuo sade ei houkuttele. Wuffe saa pidätellä siihen asti, et varmasti si kakkaakin kun ulkona käydään.
Tukihenkilönkin kans puhuttiin kahvittelusta. Saa nyt nähdä miten käy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Touko 2012, 14:09

Ajoin justiinsa yli 200km puolipilvisessä säässä, vähän ripottelikin. Kevarilla ajoin. Ja nyt sattuu kaikkialle. kiva.

Olenpas taas ollut yli inhimmillisen epäaktiivinen. Pitäiskö skarpata tai jotain ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Touko 2012, 20:48

JA SUOMI PELAA TIENSÄ VOITTOON! MIKÄ USKOMATON OTTELU! KAUNISTA! YLEISÖ HURRAA JA KOKO KOTI RÄJÄHTÄÄ!
Kiitos, se oli täältä kodin tunnelmista.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Touko 2012, 21:04

Hajosin, kun näin kavereiden tekemän pätkän uusimmasta Diablosta. Tuskin odottivat, että siitä syntyisi jotain tällaista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Touko 2012, 15:00

DIABLO 3 wihiiii! (Ei mulla sitten muuta, takaisin pelin ääreen XD)
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut