Kirjoittaja harlekiini » 03 Heinä 2012, 21:26
Pitäkää vohvelit ja tiput.
Mulla oli tänne muistaakseni ihan asiaakin, mutta pääsi karkaamaan mielestä. Ei siis vissiin ollut mitään tärkeetä.
Haluan osallistua Twilight-maratoniin med viinakset, ylälaatikossa kun odottaa mukavasti vajaa pullollinen vodkaa. Tosin vähän pelkään että ne leffat tuntien Harlekiini on kännissä ennen kuin ensimmäinen on edes puolessa välissä. Katsoin sen kerran jotta tietäisin mitä haukun, ja muistan sen tuskan varmaan ikuisesti.
Mullon opiskelupaikka Jyväskylässä, haha. En jäänyt kallina nalliolle. Nyt odottelen vielä Tampereen tuloksia (sillä jos niillä mun Jykylän "lol emt!" -vastauksilla sai 90 yhteispistettä 123:sta, oon aika positiivinen Tampereenkin tulosten suhteen kun ne kokeet meni vieläpä paremmin) ja kattelen sivusilmällä asuntoja. Soluun varmaan päädyn, mutta sieltä pois heti kun mahdollista sillä asumiserakkoluonteena en kestä ympärillä ala(s)ti pyöriviä ihmisiä.
Taas unohtui mitä piti sanoa.
Ai niin. Jykylän ainevalintojen kautta näyttää siltä, että tulevaisuuteeni kuuluu hiljainen transformaatio Lamenderlyniksi, filosofian kursseihin kun kuuluvat mukavasti perehdyttämiskurssin lisäksi argumentaatio ja retoriikka kaiken muun kivan ohella. Varsinaisesti olen menossa lukemaan sosiologiaa pääaineena yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan. Saa nähdä karkaanko jo vuoden kuluttua siirron kautta Tampereelle antropologian pariin.
Mutta. Opiskelupaikka <3 Nyt ainakin tietää varmasti mitä tekee seuraavan vuoden. Heehee.
Ja kiitos Lotdow'n uusine örrinkörriäisineen, alkaa poltella kovasti uusi hahmo minuakin. EN ANTAUDU KIUSAUKSELLE! POIS!