Miitissä on halauspakko
E: Linkki vie Iltalehden sivuille, ei minnekkään "tästä saat viruksen itsellesikin!" -sivustolle.

Katsotaan kuinka nopeasti ihmiset juoksevat karkuun ison, pahan ja ruman harlekiinin tömistellessä paikalle.
Yksi iso sopivasti tukeva Kitty

Kitty kirjoitti:Yksi iso sopivasti tukeva Kitty juoksee Harlekiinia vastaan, beware, halaan sulta kylkiluut ruttuun >:)
harlekiini kirjoitti:Katsotaan kuinka nopeasti ihmiset juoksevat karkuun ison, pahan ja ruman harlekiinin tömistellessä paikalle.
harlekiini kirjoitti:Hah, kuka solmii mun kanssa kiintymysliiton?
harlekiini kirjoitti:Juudas, tunnevammaisten kerhon lippiksiä jaossa. Syksyllä yrittävät saada terapiaan koska vaarallisuutta lähenevää tunteiden ylirationalisointia ja muuta kivaa o/
Agna kirjoitti:Tai no ei, on mulla yksi trauma. Vihaan/pelkään/inhoan humalaisia ihmisiä, ovat ne sitten hihhei hilpeitä ollessaan kännissä tai puukottelevat toisia ja osoittelevat aseilla. Mistä johtunee se etten oo toistaiseksi maistanutkaan alkoholia enkä tunne mitään kiinnostusta kyseiseen päihteeseen.
Traumoja löytyy itse kultakin, eiköhän kaikki oo kokenu enemmän tai vähemmän.
tynnyri kirjoitti:Traumoja löytyy itse kultakin, eiköhän kaikki oo kokenu enemmän tai vähemmän.
^Juurikin näin. Ite oon tullu siihen tulokseen, että traumoista saa hyvän ponnistuskiven kasvuun
Mä kyllä tykkään aina omiin hahmoihini liittää näitä omia tunnevammojani

Agna kirjoitti:Sonata Arctica - I have a right
Tuli tämä välittömästi mieleen kun luin eräiden pelaajien peliä enpäs kerro keiden, ja muutenkin erittäin kiva kappale. Rakastan kertsiä. Bileet.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa