Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Heinä 2012, 15:45

Hah, kuka solmii mun kanssa kiintymysliiton? Tosin ensin pitää viedä vihille yksi kaveri, jotta se saisi iittala-astiaston häälahjaksi, ja toinen ihan vaan koska siitä tuli opistoaikoina mun vaimoni. Mutta vapautumista odotellessa voin liittyä halaajien kerhoon. Miitissä on halauspakko. Ainakin kerran pitää. Katsotaan kuinka nopeasti ihmiset juoksevat karkuun ison, pahan ja ruman harlekiinin tömistellessä paikalle.

Hah x2, Nyasta ja Juudaksestahan tunnistaa itsensä. Nya, et ole ainoa jolle vastaavaa on sattunut, joten leukaa pystyyn ja seuraavan riidan aikana pokerinaama ja varovaista myöntelyä kunnes pääsee liukenemaan paikalta. Ei se riitoja vähennä, mutta lyhentää. Mie lakkasin kuuntelemasta sen kuusi vuotta sitten enkä enää muistakaan mistä kaikesta milloinkin on huudettu. Ja voin kertoa, että kun koko pienen ikänsä on pitänyt lärvinsä ummessa riitojen aikana ja kun vihdoin parikymppisenä viimein napsahtaa ja ärjäisee takaisin, saa aika nopeasti käännettyä osat toiste päin. Tosin siinä vaiheessa kun äiti alkaa itkeä kun jälkikasvu on itsekäs, kiittämätön, laiska paska jota ei voi edes laskea oikeaksi mieheksi ja joka tulee aina olemaan kaikkien silmissä friikki, häviää multakin keinot.
Juudas, tunnevammaisten kerhon lippiksiä jaossa. Syksyllä yrittävät saada terapiaan koska vaarallisuutta lähenevää tunteiden ylirationalisointia ja muuta kivaa o/
Olen ihan normaali.

Ei, oikeasti. Lukuunottamatta kyvyttömyyttä luottaa ihmisiin tai sallia vähänkin pehmeämpiä tunteita, olen mielestäni ihan tasapainoinen ja tyytyväinen elämääni. Tyytyväisyyteen vaikuttaa toki sekin, että syksyllä se on terve ja kiitos elättämisestä ja muutto omaan kotiin, mutta joka tapauksessa. Täytyy vaan osata nauttia niistä hyvistä hetkistä ja muistaa, että aina jossain on joku, jolla menee vielä huonommin. Kannattaa aina välillä pysähtyä miettimään, miten hyvin asiat loppujen lopuksi on.

Kävin tänään sahailemassa oksia mummon pihalta ja säilyin vammoitta \o/ Viimeksi aukaisin sahalla polveni. Onneksi ei ollut moottorisaha, olisi voinut tulla sotkua. Olin kyllä tässäkin aika taitava siinä mielessä, etten edes huomannut koko haavaa ennen kuin aloin ihmetellä kuinka housunpuntti on ihan märkä. Sarjassamme hämäläiset.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2012, 15:57

Harmillista, Nya :< Ehkä se siinä tapauksessa on ihan sallittua.

Aina kun täällä alkaa joku kertoa syvällisiä tarinoitaan tai mitä tahansa hyvin deeppiä tekstiä sisältävää materiaalia, niin tekee mieli olla vaan hiljaa eikä tulla tänne tiputtelemaan ruusun terälehtiä silleen "mä oon saanu kerran tikun sormeen elämässäni ja se sattui". Koska elämäni ei sisällä juurikaan syvällisyyksiä tai traumoja :E

Tai no ei, on mulla yksi trauma. Vihaan/pelkään/inhoan humalaisia ihmisiä, ovat ne sitten hihhei hilpeitä ollessaan kännissä tai puukottelevat toisia ja osoittelevat aseilla. Mistä johtunee se etten oo toistaiseksi maistanutkaan alkoholia enkä tunne mitään kiinnostusta kyseiseen päihteeseen. Ei ole olemassa niin pientä ongelmaa ettei alkoholi sitä pahentaisi, minun mielestäni. Toki sitten on niitäkin jotka sillä haluaa läträtä, ja niitä jotka särpii sitä hyvän maun rajoissa. Läträtköön, särpiköön. Minä en.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2012, 16:43

Miitissä on halauspakko

...... Nnno. Nonononono. No. Sonnustaudun piikkisika haarniskaan sitten. Aksua ei saa halata ilman lupaa. IsopahaHarlekiini olikin fiksu kun tavattiin ja kysyi, saako halata. Ois tullu nyrkistä jos ykskaks kukaan uskaltaa koskea. Halaan vain harvoja. Persu tapaan se väh. metrin oma suoja-alue pitää olla. Kyllä. Muuten ahdistaa.

E: Linkki vie Iltalehden sivuille, ei minnekkään "tästä saat viruksen itsellesikin!" -sivustolle.

Oisin niin murhannu sut jos tänne jotain viruksia oisit linkitelly :D AGNA TAI EI!

Traumoja löytyy itse kultakin, eiköhän kaikki oo kokenu enemmän tai vähemmän. Turha niitä alkaa vertailemaan, sillä jossain vaiheessa moinen yleensä yltyy siihen "MÄ OON KAIKKEIN TRAUMATISOITUNEIN KOSKA MINUN TRAUMAT!". Jokaisella omansa, jokainen ottaa ne niin raskaasti ku itte haluaa.
Omat traumani ei ole mitään salaista, mutta en niistä jaksa avautua sen enempää roolipelipaikan pulinassa =3= Menen avautumaan aiheeseen kuuluville foorumeille tai si itken teille mesessä. Not.

omonomonm homejuustoa ja suolakeksejä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Heinä 2012, 16:55

Katsotaan kuinka nopeasti ihmiset juoksevat karkuun ison, pahan ja ruman harlekiinin tömistellessä paikalle.

Yksi iso sopivasti tukeva Kitty juoksee Harlekiinia vastaan, beware, halaan sulta kylkiluut ruttuun >:)

Huuh, homejuustoo O.o
I dont like it that much.

Pitäisköhän sitä taas pomppia raittiiseen ulkoilmaan koneen äärestä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2012, 17:03

Yksi iso sopivasti tukeva Kitty

Että mä rakastan suo kitty.
CUBBYNESS UNITE!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 30 Heinä 2012, 17:04

Kitty kirjoitti:Yksi iso sopivasti tukeva Kitty juoksee Harlekiinia vastaan, beware, halaan sulta kylkiluut ruttuun >:)

Sopivasti tukeva. Nom<3

Mä pilaan takuulla kaikki mahdollisuudet halauksiin hyppäämällä jokaikisen miittiläisen niskaan ja nauramalla maanisesti :DDD Oon tehny sen jo koulussa, voin tehdä sen myös muulloinkin. BEWARE
Pappis

ViestiKirjoittaja Juudas » 30 Heinä 2012, 17:46

Ihanaa, niin paljon hali-ihmisiä joita halia!

harlekiini kirjoitti:Katsotaan kuinka nopeasti ihmiset juoksevat karkuun ison, pahan ja ruman harlekiinin tömistellessä paikalle.

Pieni, paha ja ruma Juudas tulee ja rutistaa. <3

harlekiini kirjoitti:Hah, kuka solmii mun kanssa kiintymysliiton?

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. o/

harlekiini kirjoitti:Juudas, tunnevammaisten kerhon lippiksiä jaossa. Syksyllä yrittävät saada terapiaan koska vaarallisuutta lähenevää tunteiden ylirationalisointia ja muuta kivaa o/

Meitä on siis kaksi. Psykologilla kun viimeksi kävin, niin juuri tuosta asioiden ylijärkeistämisestä sain palautetta. Mua ei olla terapiaan lykkäämässä, mut vois ehkä olla tarvetta.

Agna kirjoitti:Tai no ei, on mulla yksi trauma. Vihaan/pelkään/inhoan humalaisia ihmisiä, ovat ne sitten hihhei hilpeitä ollessaan kännissä tai puukottelevat toisia ja osoittelevat aseilla. Mistä johtunee se etten oo toistaiseksi maistanutkaan alkoholia enkä tunne mitään kiinnostusta kyseiseen päihteeseen.

Tuon ymmärrän. Mun isä oli alkoholisti kun olin lapsi ja mä kanssa pelkäsin tosi paljon humalaisia. Nykyään vähän vähemmän, mut edelleen ne saa mut vähän varpailleen. Plus olen absolutisti. Oon nyt viimisen vuoden aikana joskus harvoin maistanu lasin pohjallisen jotain alkoholia, mut se maistuu musta vaan niin järkyttävän pahalle, etten pysty juomaan edes lasillista vääntelemättä kokoajan naamaani. : D

Koitan ehkä opetella edes sille tasolle, et pystyis joskus jonku lasillisen juomaan. Musta tuntuu että alkoholijuomien vastenmielisyys on mun kohdalla aika paljolti psykosomaattista ja johtuu siitä, että mä pelkään omakohtasesti humalatilaa ja sellasta itsekontrollin menettämistä. Minullako itsekontrolli? : D
Juudas

ViestiKirjoittaja tynnyri » 31 Heinä 2012, 08:53

Traumoja löytyy itse kultakin, eiköhän kaikki oo kokenu enemmän tai vähemmän.

^Juurikin näin. Ite oon tullu siihen tulokseen, että traumoista saa hyvän ponnistuskiven kasvuun, mulla on ollu tosi hyvä lapsuus, mitä nyt osaan madella vihaisten ihmisten edessä ilmaan riitelyä, kuitenkin on oman itsensä eteen tullut sellaisia tilanteita, että kuolema! Mutta nyt osaa suhtautua niihinkin tilanteisiin paremmin omana itsenä, eikä maan matosena jota voi talloa. Mut VOIMAA kaikille!! Kyllä se siitä johonkin menee.

Hei luonto missä ne nyt ne helteet on kun tänään tarttis niitä???
tynnyri

ViestiKirjoittaja Juudas » 31 Heinä 2012, 11:12

tynnyri kirjoitti:
Traumoja löytyy itse kultakin, eiköhän kaikki oo kokenu enemmän tai vähemmän.

^Juurikin näin. Ite oon tullu siihen tulokseen, että traumoista saa hyvän ponnistuskiven kasvuun

En kyllä sanois.

Siitä olen samaa mieltä, että kokemuksista oppii jne. Mutta niin huonoilla kokemuksilla, että voi puhua traumoista, on pelkästään negatiivisia vaikutuksia ainakin siihen asti, kunnes ne traumansa on onnistunut jotenkin käsittelemään. Ja aina niitä ei saa käsiteltyä koko elinaikanaan. Traumat vaikuttaa lähinnä elämää ja/tai ihmissuhteita rajoittavasti, mikä ei ole mukavaa... tai kehittävää. Sen sijaan, jos onnistuu selviämään traumoistaan niin siinä voi oppia elämästä ja asioista enemmän kuin se, joka pääsi helpommalla. Silti, en menisi sanomaan että traumat on hyvä "ponnistuskivi" mihinkään. : D

Siitä olen samaa mieltä Aksuttaren kanssa että kaikilla on taustansa ja traumansa, enkä halua ruveta sitä sörkkimään kuka on kärsinyt eniten tai vähiten. Nämä kokemukset ovat kuitenkin loppujen lopuksi täysin subjektiivisia.

Mä kyllä tykkään aina omiin hahmoihini liittää näitä omia tunnevammojani, koska ite en kerta kaikkiaan osaa samaistua pitkäaikaiseen tai muuten laajan elämänalueen täyttävään onnellisuuteen. Se tuntuu musta aina jotenkin... epäuskottavalta. Sad, but true.

Joten, jos törmäätte hahmoesittelyissäni tunnekylmyyteen, narsistisuuteen tai passiivis aggressiivisuuteen... You know where that came from.
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2012, 12:59

Mä kyllä tykkään aina omiin hahmoihini liittää näitä omia tunnevammojani

Haluun tavata pelaajan, joka ei pistäis hahmoihinsa jotain ittestaan. Luonteeseen, menneisyyteen tai ulkonäköön. Jos ei suoraan ittestään niin sitten mieltymyksistään.

Se on ornitologi, joka tarkistaa mikä lintu se tuiki tuntematon.
ei mulla muuta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 31 Heinä 2012, 15:24

Ainakin internetsin kautta olet yhden tavannut.

Ja joo terve pitkästä aikaa. Ollut vähän vähissä täällä käyminen työn ja muun puolesta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 31 Heinä 2012, 18:33

Vähän pitää itseään kanavoida hahmoihin. Kaikkein hauskinta se on silloin kun valitsee yhden piirteen/lärvi ja lyö sen kanssa oikein kunnolla yli. Tulee vähän mielenkiintoa peliin.

Harlekiini vaihtoi meseosoitetta näin ex temporee koska seitsemän vuotta vanha osoite on todellakin seitsemän vuotta vanha. Uusi osoite on hangedharlequin@hotmail.com, lisätkää jotka lisäävät ja ne, joita minä lisään, tietävät kuka pyyntöjä lähettelee. Joten jos luulette, että kyseessä on joku härö tyyppi X jota ette tunne ja jolta tulee kuitenkin pelkkää spämmiä, niin tarkemmin ajatellen luulo osuu suhteellisen oikeaan.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Elo 2012, 14:16

Agna kirjoitti:Sonata Arctica - I have a right
Tuli tämä välittömästi mieleen kun luin eräiden pelaajien peliä enpäs kerro keiden, ja muutenkin erittäin kiva kappale. Rakastan kertsiä. Bileet.

Agna the teaser, muo jäi nyt häiritteen suuresti kenen peliä sä luet.

Tänään on paranoidisuus päivä. EVERYBODY HATES MEEEEEE.
Kato Mohnake \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juudas » 01 Elo 2012, 14:52

Tutustuin tänään kidutuksen ihaniin saloihin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Juudaksen_tuoli (Ei heikkohermoisille)

Ei mulla muuta. x )
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Elo 2012, 14:54

Muistan ku vähän aika si Harlekiinin kanssa katteltiin wikipediasta ties mitä kidutuskeinoja. Koska pelissä kidutettiin, uh.
Nyt si loppu päivä tuolla. Taas. Mielenkiintoista, kyllä. Kaikkee ne keksi aikanaan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut