Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2012, 16:54

Mä osaan huutomumista Skyrimin tunnarin. Olen ylpeä itsestäni.
Nat.
Musikaalinen lahjakkuus katosi ala-asteella. Jätin sen puolen siskolleni, kun itse aloin piirtää.

Mitä tulee nukkejen väsäilyyn, siinäkään en loista. Osaan neuloa kaulalliinoja, end. Puukässä on si eriasia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2012, 16:54

Lotdow kirjoitti:NIIN JUURI! Siitäs sait, senkin pieru >:P

Aika pahasti sanottu.

Sanokaahan ihmiset, milloin teillä alkaa työt/koulut/opiskelut/päiväkodit, ite aloitan lukion (hui, jännittää 8>) tasan viikon päästä eli 9.8. Heräsin vasta äsken oikeasti siihen todellisuuteen että se tosiaan on jo viikon päästä. Kylläpä kesäloma meni äkkiä ohi enkä saanut aloitettua kuin kaksi uutta peliä, sigh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juudas » 02 Elo 2012, 17:05

Osaan soittaa pianoa, mutta mitään pelitunnareita en kyllä... Ehkä pitäs joskus harjotella joku.

14.8. alkaa meikämiehen neljäs vuosi lukiossa. Kyllä, neljäs. Aloin miettiä amikseen vaihtamista jo ekana vuonna ja tässä sitä ollaan. Jos sitä nyt viimein hankkis sen lakin ja haistattais yleissivistykselle pitkät.
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Elo 2012, 17:14

No jos on neljäs vuosi, tuskin kannattaa viimesenä vuonna enää lopettaa. Menee koko työ hukkaan.

Mulla alkaa loma, ku muilla alkaa ties mikä. Enkä ole tällä hetkellä tietoinen jatkosta opiskelun tai töiden suhteen. Pääsen nukkumaan pitkään, ku muut laahustaa töihin/kouluun kaheksalta aamulla.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2012, 17:43

Paja alkaa vasta syyskuussa. Alkaa kyl pikkuhiljaa nyppimään nää toimettomat päivät. No, sitten ku paja alkaa ni tulee taas rytmiä viikkoihin.
Hyvä kun mun tarvii vaan mennä hissillä alas kuus kerrosta ja kävellä 20 metriä niin olen pajalla. Tarvii ainakaan turhaa varata aikaa pajalle matkaamiseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Elo 2012, 18:25

Olipas virkistävää uida tänään sandaalin perään ja tuli heitettyä viimeinkin se talviturkki pois. Oli samalla myös ensimmäinen kerta, kun uin farkut jalassa ja voin kertoa ettei ole kovin fiksu idea.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Fentiz » 02 Elo 2012, 22:19

Ah.. Se kun saa opiskelupaikan peruutuksien kautta ja paniikilla soitteleen asuntoa ittelleen ja kaikki muu kaaos kun opiskelun perässä kerta pitää muuttaa...

Koitan huomenna keretä taas pelailemaan, koittakaa pelitoverit kestää :D
Fentiz

ViestiKirjoittaja Juudas » 02 Elo 2012, 22:33

Juu, ei ole ajatuksenakaan enää pistää lukio-opintoja poikki. Sen päätin jo aikoja sitten että kyllä tää paska ny hoidetaan loppuun asti kun tuli alotettua. : D

Ei kiirusta Fentiz. Mulla on kanssa ollut tässä aika epätoivonen tilanne kämpän saamisen kanssa. : S Onneks on kavereita Tampereella niin pääsen sit toisten tykö punkkaamaan siihen asti, kunnes saan kämpän jostain.
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Elo 2012, 10:32

Itse kyllä nautin lukioelämästä. Olin ihan jees opiskelemaan ja sain elämäni ensimmäiset ystävät. Tavallaan.

Jokainen varmaan tietää sen fiiliksen, kun pitää tehdä jotain, mistä ei yhtään pidä? Minä inhoan, inhoan niin suunnattomasti soittaa ihmisille, lähetän aina tekstarin, jos voin. Ja nyt työtehtäväkseni nakitettiin soittaa kaksi sivullista nimiä läpi ja kysellä mahdollisista sijasuuksista. Joten aina soittojen välissä vikisen, murisen, nauran maanisesti ja kiroilen lattialla. Kaikkia yhtä aikaa. Tuntemattomia ihmisiä langan toisessa päässä, en kestä sellaista! Varsinkin kun sanoin "Voitko hoitaa sijaisia.." kun piti sanoa sijaisuuksia. Hyvin noloa.
Forte

ViestiKirjoittaja Juudas » 03 Elo 2012, 11:24

^ Mä oon yleisesti kokenut lukiossa opiskelun todella turhauttavaksi ja epäpalkitsevaksi. En ole panostanut juuri mihinkään, koska mua ei rehellisesti jaksa enää kiinnostaa muu kuin se, että saisin lakin jolla pääsen jatkamaan jonnekin muualle. tahtoo animaattoriksi<3 Silti mulla on hämmästyttävän hyvät numerot olosuhteisiin ja mun omiin asenteisiin nähden, vaikka itse sanonkin.

Mitä ystäviin tulee, mulla on kyllä hyviä ystäviä, mut ne ei ole mun lukiosta. Oikeestaan tunnen kaikki hyvät kaverini joko netistä tai sitten yhdeltä leiriltä jolla olin viime kesänä. Taidelukiossa tuli solmittua harvoja hyvälaatuisia ihmissuhteita, oon ollut niin fucked up ne ensimmäiset kaksi vuotta.

Nyt vaihtuipi lukiokin, joten ehkä tässä uudessa lukiossa starttaa paremmin noitten ihmissuhteitten suhteen.
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Elo 2012, 11:38

En tiedä miten, mutta onnistuin jotenkin sluibaamaan ohi kaikesta lukioon liittyvästä draamasta. Kaikki ihmissuhdetragediat, juonenkäänteet sun muut meni ihan ohitse. Ajatella.

Eri lukiot on hauskoja. Esimerkiksi Kallion taidelukio on kuulemma hyvin erikoinen paikka. Tyypit saattavat cossata keskellä viikkoa tai tehdä jotain performanssia yllättäen. Taiteilijat. Ihastuttavaa. Ja kuulemma suurin osa opiskelijoista omasi jonkinlaisen "poikkeavan" seksuaalisen suuntauksen tai kiinnostuksen tai what ever. Mahto olla kiinnostavat vanhojen tanssit.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2012, 11:42

Tyypit saattavat cossata keskellä viikkoa tai tehdä jotain performanssia yllättäen. Taiteilijat. Ihastuttavaa.

Holy chicken miksen mä ole siellä. Ei sen takia et osallistuisi, sen takia että voisin havahtua koomatilastani siihen kun joku alkaa inspiroida kesken kaiken. Perfect wake up call.

En kyl tykkää koulumaailmoista. Oli si peruskoulu, lukio tai amis. Yh, nuoria ihmisiä. Kammoksun. Liikaa väkeä, yleensä liian pienissä tiloissa. Nimimerkillä tampereen kauppis.

Onko kukaan koskaan mixannu energiajuomaa ja kahvia?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Elo 2012, 12:10

Ihan samaan voi törmätä Stainer-kouluissa. Olin sellaisessa, aivot meinasivat mössöytyä siitä taiteen määrästä. Ja niistä hippi-ihmisistä.

Energiajuoma ja kahvi on eeppinen yhdistelmä. En ole uskaltanut kokeilla, minulle riittää vihreä tee kofeiinin lähteeksi. Ja töissä kahvi, maidolla.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Elo 2012, 12:56

Täällä Seinäjoella ei Stainer-koulu sisällä hippejä eikä mun tietääkseni kyllä kauheasti taidettakaan. Ruotsia vaan alotettiin opiskelemaan heti ekalla ja kaikki koulukirjat sun muut tehtiin ite. Poikakaveri ehti käydä sitä ekan luokan ja muutti sit toiselle paikkakunnalle ja muutama entinen kaveri on käyny koko ala-asteensa ja osan yläasteesta siellä. Muistan kuinka katoin kateellisena kuinka niiden ekaluokan matikanläksyt oli sellasia "piirrä kirja täyteen punaisia viivoja laidasta laitaan ja käytä viivoitinta". Ja tällä hetkellä suurin osa niistä steinerin käyneistä on maailman silmäänpistävimpiä lissuhoroja ihkulonkerot kädessä joka viikonloppu. Kuolkaa.

Hyi kahvi vieläkin. T-T Energiajuomiakaan en edes juo. LIMSAT. Muistan sen cooliuden kun kaverisynttäreillä aina pienenä oli ihan pakko saada sekotusta kun kysyttiin kumpaa haluttiin, jaffaa vai kokista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Elo 2012, 13:39

Ah, lukio. Tammerkosken kuvataidelukio ja sen kuvataidelinja aloittivat elämäni parhaimmat vuodet, enkä ole ainoa joka niin ajatteli. Joka vuosi penkkareiden aikaan muistan kuinka abit poikkeuksetta kahlitsivat itsensä aulan pylväisiin ja kiljuivat että POIS EI LÄHDETÄ! EI! EI IKINÄ! TAMLU! Mutta kyllä me lähdettiin, kun pakko oli. Aika monet silti käyvät vielä silloin tällöin moikkaamassa kun lukio oli vaan niin mahtava. Koska suurin osa opiskelijoista oli taideihmisiä, ilmapiiri ja asenteet olivat todella rentoja. Tunneilla oli hauska katsella kuinka laukuista nostettiin ensimmäiseksi luonnoskirjat, joihin tuherreltiin iloisesti koko tunti joko yksin tai kavereiden kanssa samaan kirjaan. Hitto muistan muutamia hauskoja jatkotarina ja kuvakollaasisessioita!

Tamlu. En olisi vaihtanut pois, ja nytkin haluan takaisin.

Ja nykyaikaan: mulla on kämppä! \o/ Wahoo! Vieläpä yksiö! Ei tarvitse kärsiä soluasunnoista! Pappikselle ja Aksulle olenkin jo ragennut kuinka mun psyykkeeni ei kestä alati ympärillä pyöriviä ihmisiä. Seitsemännestä kerroksesta (onneksi en soita pianoa), kaksikymmentä neliötä, buaha. Mahtava koirankoppi. Olen iloinen ja tyytyväinen.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut