Kirjoittaja harlekiini » 03 Elo 2012, 13:39
Ah, lukio. Tammerkosken kuvataidelukio ja sen kuvataidelinja aloittivat elämäni parhaimmat vuodet, enkä ole ainoa joka niin ajatteli. Joka vuosi penkkareiden aikaan muistan kuinka abit poikkeuksetta kahlitsivat itsensä aulan pylväisiin ja kiljuivat että POIS EI LÄHDETÄ! EI! EI IKINÄ! TAMLU! Mutta kyllä me lähdettiin, kun pakko oli. Aika monet silti käyvät vielä silloin tällöin moikkaamassa kun lukio oli vaan niin mahtava. Koska suurin osa opiskelijoista oli taideihmisiä, ilmapiiri ja asenteet olivat todella rentoja. Tunneilla oli hauska katsella kuinka laukuista nostettiin ensimmäiseksi luonnoskirjat, joihin tuherreltiin iloisesti koko tunti joko yksin tai kavereiden kanssa samaan kirjaan. Hitto muistan muutamia hauskoja jatkotarina ja kuvakollaasisessioita!
Tamlu. En olisi vaihtanut pois, ja nytkin haluan takaisin.
Ja nykyaikaan: mulla on kämppä! \o/ Wahoo! Vieläpä yksiö! Ei tarvitse kärsiä soluasunnoista! Pappikselle ja Aksulle olenkin jo ragennut kuinka mun psyykkeeni ei kestä alati ympärillä pyöriviä ihmisiä. Seitsemännestä kerroksesta (onneksi en soita pianoa), kaksikymmentä neliötä, buaha. Mahtava koirankoppi. Olen iloinen ja tyytyväinen.