Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Elo 2012, 14:23

Juudas kirjoitti:se istu niin jopa PIIRTÄESSÄÄN.

*vaimentuvaa viheltelyä*

Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin, Templer :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Elo 2012, 15:27

Ensimmäinen kerta kun tehdään Agnan kanssa ruokaa kahdestaan ja heti pitää laittaa minikattilaan kaksi litraa vettä, niin että kiehuessaan se oikein ampui yli. Mitä minä sanoin Agna? Sitten pyöritään ympäri keittiötä ja otetaan desimitalla sitä kiehuvaa vettä pois kattialsta ja heitetään äkkiä pesualtaaseen. Että tällaista täällä kotona.

Tervetuloa takaisin Templer!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Elo 2012, 15:27

Kiitosta Agna & Lottowi. On mukava olla pitkästä aikaa täällä. Heti rupesin selaamaan Galleriaa, koska te olitte taas piirtäneet ihan kauheasti ja aivan ihania piirroksia. Kuolin siinä samalla, mutta nousin takaisin henkiin. :3 Ja nyt on ihana vastailla (vihdoin) teidän ropetuksiin, toivottavasti ette ole minun murhaamis suunnitelma panneet vielä käytäntöön, ku jäi vastailu niin vähälle >: ja heti tekis mieli ottaa uusia pelejä. xD Mutta jos nyt nämä entiset ensin loppuunsa.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Elo 2012, 11:26

Hienoa Templer, sitten voitkin vastata meijän peliin ^^ Jos vain aktivoidut, minä tulen ja kannustan sinua!!! GO Tem! Go Tem!

On vähän väsähtänyt olo, ku piti herätä seittemältä, mutta en sitten herännytkään, koska äiti ja isä riitelivät yöllä niin että huonekalut tärisi, me ei saatu sitte millään unta, sain lopulta unen päästä kiinni kun kello oli puol kolme =_= Väsyttää!!
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Elo 2012, 13:44

Nya, erittäin paljon voin tehdä niin. JA niin myöskin siispä teen. ---> anteeksi pyyntöni, etten jo eilen tajunnut tätä tehdä, mutta aikani oli rajoitettua. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2012, 14:17

note to self: Älä avaa makaronipussia kun on rage mode päällä. Noita ei oo kauheen kiva siivota pitkin lattioita.

Tuolilla istutaan röhnöttäen niin härskisti ja häikäilemättömästi kun vaan osataan. Tai sitten samalla tavalla, mitä jarlit Skyrimissä istuskelee valtaistuimillaan. Like a boss.

Hobittikylään kyllä. Bileet pystyyn ja raketteja, täydellistä. ruotsin kieli on pyllystä koska en sitä itse osaa, muuten ruotsalaisia tai sen kieltä ei ole mitään vastaan. Paitsi ruotsinkielen opettajat on oman kokemuksen mukaan aika harakoita.

TEMP IS BACK \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Elo 2012, 14:45

hobitti kylä :3 Jos sinne pääsisin en koskaan olisi enää entiseni, kutistaisin itseni ja heittäisin kengät jorpakkoon. Minulla olisi kaunein porkkana puutarha päällä hobittilan ja monet kävisivät syömässä luonani porkkana muhennosta. :3

ja YESH I'M BACK! [vai olenko..]0_0
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Elo 2012, 14:59

Templer kirjoitti:Ja nyt on ihana vastailla (vihdoin) teidän ropetuksiin, toivottavasti ette ole minun murhaamis suunnitelma panneet vielä käytäntöön, ku jäi vastailu niin vähälle >:

Minä oisin kyllä herättänyt sinut henkiin >:]]]]

Templer kirjoitti:hobitti kylä :3 Jos sinne pääsisin en koskaan olisi enää entiseni, kutistaisin itseni ja heittäisin kengät jorpakkoon. Minulla olisi kaunein porkkana puutarha päällä hobittilan ja monet kävisivät syömässä luonani porkkana muhennosta. :3

Ja minä muuttaisin itseni suloiseksi rabbitiksi ja kävisin aina piruuttani popsimassa sun porkkanoita sit sää yrittäisit aina tappaa mua, tulevaisuuteni (:

Tämä tuli vastaa kun luin kirjaa... ._. kesti hetki ennen kuin sain selvää siitä, että mitä siinä luki :D kahdeskymmenesensimmäinen luku...
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Elo 2012, 15:06

Demintty kirjoitti:Ja minä muuttaisin itseni suloiseksi rabbitiksi ja kävisin aina piruuttani popsimassa sun porkkanoita sit sää yrittäisit aina tappaa mua, tulevaisuuteni (:

No voihan kehveli. Mutta minäpä olisinkin sellainen ilomielinen hobitti, että antaisin sinun syödä vatsasi täyteen. :3 NOEN! Tulisi lapion kanssa perääsi joka kerta kun sinut näkisin. mrh.. minun porkkana pläntti.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2012, 15:06

Demintty kirjoitti:Tämä tuli vastaa kun luin kirjaa... ._. kesti hetki ennen kuin sain selvää siitä, että mitä siinä luki :D kahdeskymmenesensimmäinen luku...

Kuka ilkeä ihminen kirjottaa moisen sanan. Lukihäiriö disapproves!

järjestelmällisentelentelemättömyydellänsäkään.
Koska.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Elo 2012, 18:15

Templer kirjoitti:Minulla olisi kaunein porkkana puutarha päällä hobittilan

*sytyttää ilotulitusraketin kohti porkkanamaata ettei sen upeus peitä minun kurpitsamaani kauneutta* AHHAHHAH! Ei vaiskaan.

Pulla on pian valmis. Väistäkää eeppistä sankaria, joka on jo kerran ollut olemassa tällä foorumilla, mutta sittemmin kadonnut luojansa myötä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Elo 2012, 18:22

Agna kirjoitti:Pulla on pian valmis. Väistäkää eeppistä sankaria, joka on jo kerran ollut olemassa tällä foorumilla, mutta sittemmin kadonnut luojansa myötä.

Pulla vs. Lelacã, kumpi voittaa?

Minä viljelisin tappajamatoja, jotka muuttuisivat täydenkuun aikaan haukan kokoisiksi hobitinsyöjäperhosiksi. Eli menkää vihannestenne kanssa muualle >:P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Elo 2012, 19:03

Lotdow kirjoitti:Pulla vs. Lelacã, kumpi voittaa?

Eeppinen, lihaksikas, pilviä hipova (salanimellä varustettu) ninjasoturi voittaa sinun toukat ja heidän pieleen menneet evoluutionsa.

Lotdow miksi kaikkialla täytyy olla monstereita. Eläkäämme sovussa. Ihailkaamme kurpitsaani. Ja Crimsonin jalkakarvoja ja Templerin porkkanoita.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Elo 2012, 19:43

Kyllä, minun porkkanoita.
Sitä paitsi, minähän ihan tarjoan teille muhennostani. Tulkaa ja maistakaa. :3 Kuulostaa erittäin mielenkiintoisenkurvikkaanhärskiltä.
kehe kehe.

Mikä on pulla? Mutt koska se on eppinen (ainakin kuulemani mukaan >:3) niin luulenpa, että se voittaa Lelacãn.. 0_o vai voittaako?
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Elo 2012, 19:54

Agna kirjoitti:Lotdow miksi kaikkialla täytyy olla monstereita. Eläkäämme sovussa. Ihailkaamme kurpitsaani. Ja Crimsonin jalkakarvoja ja Templerin porkkanoita.

Voimme rakastaa kaikkia ja kaikkea johan nyt toki, mutta älkäämme unohtako, että maailmassa ei olisi mitään järkeä ilman hirivöitä.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut