Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Loka 2012, 15:36

Jep, jep. Ei mulla muuta sit ollukaa. Raxista ei saa ilmaiseksi ruokaa.... Kai?
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Loka 2012, 16:29

Kuva
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Loka 2012, 17:27

Aksutar kirjoitti:Aaah, jaa kartta Cryptistä. Paintti töherrys olis mut nope lol interaktiivinen kartta sen pitää olla, koska suuruudenhulluus. Sitä suunnittelemaan seuraavana pajaprojektina.

*gasp* MINÄ ODOTAN TÄTÄ! o__o

Mohnake, senkin lurjus. Sait minutkin sotimaan. Yksi kaikkien ja kaikki dsijloafdoaidfoadhfkj-odfieoi-feioeooefoif-andkvmvk-OPPAN GANGNAM STYLE -renkutuksen puolesta. Heeeeeey sexy leideh.

Huomenna kohti lentokenttää ja ylihuomenna kohti Dubaita! Koitan heittää viimeiset vastaukset vielä kaikille ennen sitä niin ei tartte kuukautta odotella vastausta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Selen » 14 Loka 2012, 17:36

Äääää, meidän tyttö oli ekaa kertaa elämässään kipeänä :( Ei ollut kiva juttu. Sitten sairastettiin myös minä ja mies niin en sitten ole saanut mitään aikaiseksi täällä, anteeksi siitä valtavasti!

Pidätte ehkä outona, mutta Deadpool~<3 *fanityttö hihitystä*
Selen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2012, 18:10

Mohnake kirjoitti:Kuva

FOR FROD-- I MEAN!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEXEEEH LADEEEE

Selen kirjoitti:Pidätte ehkä outona, mutta Deadpool~<3 *fanityttö hihitystä*

Deadpool ftw <3

Agna kirjoitti:*gasp* MINÄ ODOTAN TÄTÄ! o__o

You just wait. Loong loong time.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Loka 2012, 20:13

Seuraako kukaan Felixin ennätyshyppy-yritystä? Tavoitteena siis lyhyesti rikkoa äänivalli reilun 36km:n korkeudesta hypätessä. Ite katson jännityksellä kuinka käy. Johtanu viimeisin yritys kuolemaan ja edellisen ennätyksen tekijä hyppäs ~32km:stä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2012, 20:17

Agna kirjoitti:Seuraako kukaan Felixin ennätyshyppy-yritystä? Tavoitteena siis lyhyesti rikkoa äänivalli reilun 36km:n korkeudesta hypätessä. Ite katson jännityksellä kuinka käy. Johtanu viimeisin yritys kuolemaan ja edellisen ennätyksen tekijä hyppäs ~32km:stä.

Seuraan nyt. Roswell mainittu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Loka 2012, 20:24

Agna kirjoitti:Seuraako kukaan Felixin ennätyshyppy-yritystä? Tavoitteena siis lyhyesti rikkoa äänivalli reilun 36km:n korkeudesta hypätessä. Ite katson jännityksellä kuinka käy. Johtanu viimeisin yritys kuolemaan ja edellisen ennätyksen tekijä hyppäs ~32km:stä.

Minä seuraan o/ Sattumalta satuin iltalehden sivuilta tuon uutisen bongaamaan, joten oli pakko iskeä tuohon taustalle näkymään tuo. Jännityksellä odotellen kuinka tuossa loppujen lopuksi nyt sitten käy.

Sinne meni taas Hades. Oli kiva viikonloppu vaihteeksi - tai no, eihän mun viikonloppu vielä oikeestaan edes loppunut. Alkoi jo torstaina. Vielä olis maanantai vapaapäivä. Sitten kolme päivää koulua, ja sitten alkaakin syysloma \o/ Pientä nollausta kaipaankin, kun koulu imi musta mehut tällä alotus rumballa niine lukuisine palautettavine tehtävineen - imee kyllä varmaan vielä jatkossakin, sillä kaikista kursseista alkaa projektityöt x.x Silleen btw, jos joku vahingossa sattuu miettimään mihinkä mä oon pelien suhteen kadonnu...

Loppu ilta lösöten kera viini ja suklaa. Sounds like a plan!
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Loka 2012, 16:48

Sorry guys. Tiedän että lupasin ehtiä vastata kaikille ennenkuin häippäsen mutta tässä sitä istutaan autossa enkä loppujenlopuksi ehtinyt vastaamaan yhteenkään peliin. Terveisiä Lotdowilta, palaamme viikon kuluttua.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Loka 2012, 18:29

hfifgdpfhwagfpiwhfdsiövhgaripfgvh.... TET-Jaksoon enää sellaset helvetin moiset kuuspäivää ja neljä niistä ollaan helvetti sentää Eestissä!!! Ja kierellä ympäri eestin maata kaiken maailman isän sukulaisten luona ja sit ne kaikki on sellai "Tere tulemast Eestise! JaofdpajvipvfnAS" ja jotain hienoo, sit mä oon ihan hukas ite ja niiku: "Ma ei saa aru" ja sit mä sekoon ja kuolen....

Siinä oli minun valitus virteni eestiin menosta, mieluiten haluaisin olla kotona löhöömässä...
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Loka 2012, 07:49

The F am I watching. Mitä nää lastenohjelmat nykyään on? No jtn animea, vaihteeks. Beybladeyugiohdigimonia. Missä on mun muumit. Tai vanhat pokemonit. Mennään samantien takaisin kössi kenguruun.
Jaa nyt tulee transformers. tätäkään voi kattoo enää viattomin mielin. Ty internet, ty. Mutta tärkeitä aiheita transformerissa: Lintsaaminen ja koulun suorittaminen! Miksei optimus ollut kertomassa minulle, että on väärin karata jälki-istunnosta.

Pitäis muka psykalle lähteä mut kun inspiraatio, miksi kukit yöllä ja aamusta.

Sorry guys. Tiedän että lupasin ehtiä vastata kaikille ennenkuin häippäsen mutta tässä sitä istutaan autossa enkä loppujenlopuksi ehtinyt vastaamaan yhteenkään peliin. Terveisiä Lotdowilta, palaamme viikon kuluttua.

Mulle saa taas tuoda tuliaisia!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Loka 2012, 08:12

Aksutar kirjoitti:Mutta tärkeitä aiheita transformerissa: Lintsaaminen ja koulun suorittaminen! Miksei optimus ollut kertomassa minulle, että on väärin karata jälki-istunnosta.

Optimus vois tulla kertoon mullekin, kuinka pahasta on jäädä kotiin etäopiskelemaan kaikkea ja samalla uhota että ei ketussakaan mene projektiryhmän tapaamiseen tänään. Saavat kyllä vuorostaan pistää mulle sitä sähköpostia, enkä minä niille! Voi darra...
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Loka 2012, 08:17

Crimson kirjoitti:Optimus vois tulla kertoon mullekin, kuinka pahasta on jäädä kotiin etäopiskelemaan kaikkea ja samalla uhota että ei ketussakaan mene projektiryhmän tapaamiseen tänään. Saavat kyllä vuorostaan pistää mulle sitä sähköpostia, enkä minä niille! Voi darra...

:---------------------------------------------D MÄ ARVASIN! <3
Vika päivä pajaa, sitten syysloma!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Loka 2012, 08:34

Aksutar kirjoitti:
Crimson kirjoitti:Optimus vois tulla kertoon mullekin, kuinka pahasta on jäädä kotiin etäopiskelemaan kaikkea ja samalla uhota että ei ketussakaan mene projektiryhmän tapaamiseen tänään. Saavat kyllä vuorostaan pistää mulle sitä sähköpostia, enkä minä niille! Voi darra...

:---------------------------------------------D MÄ ARVASIN! <3
Vika päivä pajaa, sitten syysloma!

No derp (--------------D

Kolme päivää koulua. Sitten alkaa syysloma. Tosin se mitä ne koulupäivät tulee olemaan niin on iso kysymysmerkki, kun noi säät alkaa olla sen mukasia, etten kyllä pyöräile 5km kouluun joka aamu ja sitten taas kotiin päivemmällä. Vois alkaa hiljalleen harkitteen niitä busseja..

Se siitä mun kauniista syysmaisemasta, kun eilisiltanen myräkkä on vetäny kaikki lehet puista mun ikkunan äärestä <3
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 16 Loka 2012, 11:31

Transformers. Miksi en katsonut niitä lapsena? Miksi en katso niitä nyt aikuisena kun kadun sitä etä missasin ne lapsena?

Ja miksei meillä ole syyslomaa?! Tämä on väärin! Mukavuushaluiset, älkää valitko Jykylän yliopistoa, päädytte vielä harlekiinin fuksiksi ja joudutte tekemään ylimääräisen viikon töitä (vaikka kuinka olisi tiistait sosiologian kurssin loputtua vapaat).

Saisinkohan tänään jotain aikaiseksi.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut