Kirjoittaja Bizara » 27 Tammi 2013, 20:20
Koen jatkuvaa syyllisyys-taideblokkia, mikäs sen parempaa viikonloppuna >__> Sitä ei saa mitään tehtyä, kun on muotinäytös harteilla, mutta tulee jatkuva syyllisyys kun ei saa mihinkään vastattua. Sitten kun yrittää, se on enkuntunnilla ja opettaja estää.
Tietääkö kukaan sitä tunnetta, kun koulussa tehdään muotinäytös, ja itse on mallina, musiikki- ja koreografiavastaajana sen lisäksi, että itseltä on kolme vaatetta jotka olet suunnitellut, kaavoittanut ja ommellut alusta asti ja olet sen lisäksi vielä siis muotisuunnittelijakin, ja koska olet vastuussa kahden kaverin kanssa siitä kuka on lavalla mihinkin aikaan kenenkin kanssa ja mitä niillä on päällä ja minkä musiikin tahtiin kymmenen malliksi alkanutta kaveria ulisee vieressä että "ethän laita mua yksin, yhyy, men haluais esittää tuota, ÄÄÄ laita mulle hyvää musiikkia, yhyy miksi me tulin tänne piti ottaa kymmenen mallikuvaakin" ja ensi viikolla pitäisi olla päätettynä musiikki ja koreografia ja kaikki taiteellinen innostus menee siihen kun sitä miettii, vihtiikö sitä nyt laittaa tälläistä ja yhyy, miten me kehtaan kävellä tän viimevuonna suunnitellun kauhistuksen kanssa lavalle kun siellon tuo ja tuo ja tuokin kaunis taiteellinen luomus ja kuka malli me kehdataan työntää tuon järkyttävän luomuksen kanssa lavalle ilman että mallit saa traumoja tai katoaa näytöspäivänä ja itekkin pitäisi opetella ainakin kolme koreografiaa ja pitäisi vielä saada niistä hienot jotta kaikki varmasti haluaa tehdä ne ettei käy kuten viime vuonna että yksi hieno koreografia meni pilalle koska kukaan ei halunnut heiluttaa persettä yleisölle huivien kanssa ja se näytti lähinnä tyhmältä kun kaksi tai kolme viidestä teki sen kunnolla ja muut tyylillä "IIIIK emme uskalla!!!1!" ja kaiken tämän panikoinnin ohella seurataan samalla kauhuissaan sitä, kun luokan isoin retardi yrittää tuhertaa mainoksia ja keksii "hienosti omasta päästään" täysin hetalia-tyylisen idean teemaan "Matka maailman ympäri" ja sitä ryhmänjakoa ei voi tässä vaiheessa vaihtaa ja sitä tulee miettineeksi miten ihmeessä se vain tapahtui, ja samaan aikaan pitäisi vielä kauhistella sitä, mitä tuo yksi keksii meikeiksi ja hiuksiksi kun sitä nyt ollaan itse mallina ja aikataulut kiristää vain omalla ryhmällä päälle ja kaiken maailman mallipalaverit menee SUPERYYBERTÄRKEIDEN kaksoistutkintotuntien päälle ja koulun jälkeen sovitellaan ylimääräisiä tunteja tiukkaan, periksiantamattomaan lukujärkkään ja se kaikki tuntuu kaatuvan päälle? *me vetää syvään henkeä* Tietääkö kukaan sitä tunnetta? Kukaan? Anyone? Okey. Helpotti.
Myöntäkää pois, voitin tuolla yhden lauseen rantilla Suomen pisin lause -palkinnon.