Forte kirjoitti:Gore ei yleensä ole kovin mukavaa katseltavaa, ellei kyseessä ole jokin 70- luvun kulttileffa, jotka ovat vain niin typeriä ja ihania samaan aikaan. Driller killer rulez, tai jotain.
Agna kirjoitti:Miks musta tuntuu että tää keskustelu on käyty jo parikymmentä sivua sitten >:D Alammeko toistaa itseämme?! Se on merkki vanhuudesta.

Aksutar kirjoitti:KUINKA KEHTAAT JÄTTÄÄ TULIAISENI TUOMATTA >: Senkin kurja pikku Agna.

Saw boxin olis saanu helpoiten varmaan cdon.comista, 1-7 leffat maksaa n 30
Oke, postita samalla jotain fanarttia/TNF-arttia ni saan ne sit seinälle <: atm mulla on Lotuksen, ZGn, Ivyn ja siskoni piirrustuksia. Ja postita samalla Lotdow tänne mun leffa seuraks! Muista pistää pakettiin reikiä että se saa happea.
Lotdow kirjoitti:En tarvitse happea. Olen immortal sarjamurhaaja. Ja Agna, ota se Lelacã sieltä mun piirrustuskansiosta jos lähetät postia. Oikeastaan anna se kansio sitten mulle mukaan sinne reikälaatikkoon niin voin lätkiä Aksulle kaikki meidän kauniit kuvat :D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa