Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 30 Elo 2013, 11:58

No meillä on täällä koululla menossa semmoinen tapahtuman kun Maalaismarkkinat...:D Joka vuotinen tapahtuma jossa paaaaljon ihmisiä tuleee kahtoo lehmiä, kanoja, possuja ja jotain kojuja ja koneita yms. Oltiin esiintymässä just äsken projektikoiruleiden kanssa ja kohta mennään mainostamaan meidän yritystä ja sitten on leikkimielinen (NIIN MIKÄ?!) kisa projektikoirien kanssa. Joka minä ja Äijä tietysti voitetaan hands down eiku hä
Että ei ole tylsää...:D

Aiheutti hilpeyttä kun sanoin lavalla meidän sloganiksi "Äijäilläänx?" Mitenniin vedin mieheni näyttävästi kaapista;D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Elo 2013, 12:08

Vielä kaks tuntia. Että aika menee hitaasti. Sainpahan sentään ruokaa. Josko sitä nyt taas jaksais jotain rakentavaakin tehdä. Pakko tallentaa projektia vähän väliä kun täällä ympärillä joku aina parkasee kun ohjelma kaatuu ja tallentamaton materiaali katoaa ku pieru saharaan.

Kuis vanha Äijä nyt olikaan? Maalaismarkkinat kiinnostais mut sitä enemmän keskiajan markkinat. Ehkä pitää kinkee seuraavalla kerralla Harlekiinin mukaan, kun se meinaa moisiin mennä. Yksinhän ei voi. Never.
Löydän sen hupaisana että Nipustimella on koira, jonka nimi on Äijä ja eräällä toisella netti tutulla on kissa, jonka nimi on Eukko.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Elo 2013, 15:47

Lukio loppu just... Sit alko viikonloppu, joka vietetään tylsistyen mökillä ruotsinkirjaa lukien. Kokeet. Miks niitä pitää olla?

Perjantai, ei jaksa hehkuttaa tänään... Lian väsynyt ja tylsyyteen kuollut tuntematon objekti toteaa täältä.
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 30 Elo 2013, 22:28

Aksutar kirjoitti:Maalaismarkkinat kiinnostais mut sitä enemmän keskiajan markkinat. Ehkä pitää kinkee seuraavalla kerralla Harlekiinin mukaan, kun se meinaa moisiin mennä. Yksinhän ei voi. Never.

Semmosiakinko on olemassa kun keskiajan markkinat?! Coooooooool:o

Ja Äijyliiini on 13 kk eli iha kakru vielä.

Tässä sitä sitten valvotaan ja odotetaan tän illan hauskinta osuutta, nimittäin yövuoroo. PARTIOSSA KLO 00:00-03:00 OMG Oh man ku en haluis olla se onneton joka yrittää piiloutua markkina-alueella tai pihistää sieltä söpöjä minipossuja sillä aikaa kun minä ja uskollinen seefferini Nenumään (Äijä) sekä vanttu med Luoti ollaan vartiossa!
Luoti on semmonen belgianpaimenkoira malinois, eikä ihan löllyköimpää sorttia;) Onkohan meillä lupa vahingossa laskea koira irti jos siellä alkaa olla epäilyttäviä jengejä? Varsinkin jos ne yrittääkään lähestyä meitä......
Nipustin

ViestiKirjoittaja Cheikki » 31 Elo 2013, 11:42

Kjeh Kjeh ton titaanin asun vois kyllä saada kokoon jo tähän lähestyvään Traconiin! Ei meinaan oo hirveen vaativa asukokonaisuus... :D Onko teistä suurin osa muuten tulossa sinne? (mut löytää mustasta ninjapuvusta kera mustan peruukin ja rääväsuun :D tuitui, yksi ensimmäisiä hahmojani<3)

...Mä haluaisin spinserin, sellasen "mini dobermannin"! :D Se kuulemma kuvastais mua hyvin: vähän kovis, vähän söpö ja vähän säälittävä xD
...Mutta sen sijaan mulla on kolme kesyrottaa ^^'' Ne on kyllä ihan luttania~
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Elo 2013, 12:51

Tänävuonna mä en Traconiin vyöry, mutta luokkalaiset vähän uhkas et ens vuonna mennään ryhmäcossin kera. Ei kyl kauheesti houkuttele, ellei ne tosiaan meinaa et cossailtais L4D hahmoja. Minä varasin siinä tapauksessa jo boomerin.

Spinserit on söpöjä. Mä haluaisin mun koirakörilään seuraksi semmotteen miniversion siitä: Laivakoiran aka Schipperken. Pirun sulosia. Mut ehkä tyydyn vaan yhteen koiraan, joka ei ees tällä hetkellä asu mun luona >: Yllättävän paljon sitä pystyykin kaipaamaan yhtä napittavaa silmäparia.
MUTTA AMKFDJGKDFJGA KESYROTTIA <3

Nipustin kirjoitti:Semmosiakinko on olemassa kun keskiajan markkinat?! Coooooooool:o

Kyllä juu mm. Aikanaan sitä mietittiin TNF miittiä ko markkinoille mut hups, se vähän jäi ja jäi ne muutkin suunnitelmat sattuneista syistä. Mutta vielä joskus. dw.

Pystyy polttamaan kielensä teetä juodessaan. Nyt on päivä pilalla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 31 Elo 2013, 16:47

Jokohan mä ny oon ajan tasalla?
Jos joku on mielestään jääny lehdelle soittelemaan niin sanokaa!
Yritän si heti tulla hönkäseen jotain.
Mut siis luulisin että homma hanskassa nyt.
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 31 Elo 2013, 18:27

Jooo meidän luokkalaisella on monta niitä pinsereitä ja ne on kyllä söpöjä:3 Kuten kaikki koirat nimimerkillä koirafriikki;O <3

Ja voihan oispa oikeesti jotakin mennä tommosille markkinoille... Oh my.
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 31 Elo 2013, 18:30

Onko teistä suurin osa muuten tulossa sinne?

TRACON mainittu! Hohoo ekaa kertaa eläissään pääsee sinne<3 Muah kaveri voitti liput sinne ja ottaa mut sinne ´mukaan jeih!! :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Syys 2013, 15:38

Aksu, älä herrankistus hanki schipperkeä! Naapurillani on sellainen, räksyttää koko ajan, oikeasti, koko ajan. Itse olen hankkimassa staffia (staffonshirebullterrieri).

Mutta oikeastaan olen kissaihminen, minulla on ollut kissoja niin pitkään, että ajattelin hankkia lisää, kun elämäntilanne suosii. Minun pitää hankkia ainakin seitsemän kissaa, koska kaikille on jo nimi valmiina. Ja nähtävästi kaikki ovat kolleja nimen perusteella. I'm a crazy cat lady!

Lisäksi haluan hevosen. Päätin jo, että sen nimeksi tulee Poikarakkaus, koska yksissä kisoissa saman niminen hevonen ei saanut kisata "epäesteettisen nimen takia". Tai jotain.
Forte

ViestiKirjoittaja Nipustin » 01 Syys 2013, 15:41

Ei ne kaikki schipperket ole semmosia, hyvin paljon liittyy koulutuksesta. Kuten kaikki koirien kanssa...
Muakin väistetään kadulla kun kävelen vastaan koska seeffereitä pelätään, vaikka Äijä ei tekiskään kellekää mitää:I

Mun tädillä on staffi! Semmonen söpö söpö söpö pieni possukoira;3 Sen nimi on Tyyli:D

Ja Poikarakkaus ois loistava nimi hepalle;D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 01 Syys 2013, 15:44

Mitääh?!
Että Poikarakkaus ei saanu kisata nimensä takia?! Mitäspirua? Jos se kerran on rekisteröity sillä nimellä, niin johan on kumma ku ei si kisoihin kelpaa :D

äääh, oi aikoja oi tapoja :D

Eisk toi ole vähän sama ny si ku sateenkarrikynnet?

Mä jos joskus teetän suokkivarsan niin joo, Joku Sateenkari-Unelma tai Sateenkaari rakkaus tms. vois olla oikein hyviä nimiä :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Syys 2013, 16:12

Forte kirjoitti:Aksu, älä herrankistus hanki schipperkeä! Naapurillani on sellainen, räksyttää koko ajan, oikeasti, koko ajan. Itse olen hankkimassa staffia (staffonshirebullterrieri).

Kuulisit naapurin pikkukoirat. Ne oikeesti huutaa _Joka_Ikinen_Kerta_ kun joku edes näyttää naamaansa takapihan puolella. Kauhee räkytys vuorokauden ajasta riippumatta ja omistajat ei liikauta ees eväänsäkään, kun koirat huutaa arkisin kahdentoista aikaan takapihalla harakalle. Oon koiraihminen, mut auta armias kun tekis mieli mennä potkasemaan se piski kuuhun kun yrittää nukkua ja siellä se vaan paukuttaa menemään. Tai pikemminkin mennä potkaseen ne omistajat kuuhun, kun eivät osaa piskinsä perään kattoa.

Nipustin kirjoitti:Muakin väistetään kadulla kun kävelen vastaan koska seeffereitä pelätään, vaikka Äijä ei tekiskään kellekää mitää:I

Mä ja Timi ollaan niin pelottava yhdistelmä, et mummot yleensä poimii pikku puudelinsa syliin ja menevät toiselle puolelle katua, jos vastaan tullaan :----D Ei hieman viduda tommonen ennakkoluulonen käytös, mut ihan miten itte haluavat. Iso musta koira ja saatananpalvoja lähestyvät, quick, hide.
En siis ole saatananpalvoja mutta sellaiseksi minua on nimitetty. For no reason.

Forte kirjoitti:Lisäksi haluan hevosen. Päätin jo, että sen nimeksi tulee Poikarakkaus, koska yksissä kisoissa saman niminen hevonen ei saanut kisata "epäesteettisen nimen takia". Tai jotain.

Saanko sitten hankkia ponin ja nimetä sen Tyttörakkaudeksi ja osallistua poniraveihin? Katotaan pääseekö kumpikaan meistä sisään. Jos ei pääse niin sitten nostetaan kamala haloo. Mut srsly, wtf. Ei nimi miestä pahenna.
En ees halua ponia. Tai haluaisin jos se ois pieni ja lihava ja pinkki mutta sellatteita ei taida olla olemassa >:

Haluaisiko joku syysflunssan? Lähtee halvalla. Ihan ilmatteeks. Tulkaa hakemaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Syys 2013, 17:44

Olin yhen päivän leirillä ihan hemskutin creepissä paikassa! Se on vanha maatila, jossa on useempi rakennus, mukaanlukien täysin hylätty ja aitio, pieni omakotitalo. Sen vintin katosta roikku paksu köysi .w.

Ja päärakennuksen kellarissa oli sänky ja hella ja sen paikan sai lukkoon. Ketä lie sielläkin pidetty ja mistä syystä.
Paikka on nykyisin hirvimiesten metsästysmaja, eli tokihan sieltä valkoinen teurastushuone löytyi lihakoukkuineen. Totta kai sinä yhtenä yönä näin kahdesti painajaista siitä paikasta, eipä sitten nukuttanut kunnolla... Hyi. Muuten siis jees ja kiehtova paikka ilman niitä painajaisia.

Mulla on jo flunssa, mut kiitos tarjouksesta! Sitä on liikkeellä kun ilma kylmenee ja kun koulut on alkanut niin pöpöt kiertää.
Niehku

ViestiKirjoittaja Cheikki » 01 Syys 2013, 17:52

Yksi kuumeen kourissa kärsivä kuittaa täältäkin! Huh, ja vielä pitäisi saada jotain muka aikaiseksi? Onneksi voin nyt hyvällä omalla tunnolla vedota flunssaan ja vain piirtää <3
Niin ja tarkkailla noita pikkuisia (rottia) kun päästin ne jaloittelemaan meidän kylpyhuoneeseen >w< Mort on kyllä kiltisti ja tulee aina vastaan, kun sinne menee, mutta Hades ja Lusse muistuttaa ihan oikeita rottia kun ne kyylää jossain kaapian alla ohikulkijoita xD
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut