Kirjoittaja Templer » 22 Syys 2013, 11:46
Frederic: Varmaan sanoisin edes jotain vastaan, mutta riippuen henkilöstä saattaisin jopa tehdäkin kaiken, ehkä hieman hutiloiden.
Soul Safer: Jos kyseessä olisi Misute, niin ei ongelmaa, jos joku muu niin.. söisin hänen sielunsa.
Yard: En todellakaan, olipa sitten lohikäärme tahi ei, minä en toisille hommia tee. Saattaisin ehkä polttaa hänen kotinsa tai jotain vastaavaa..
Antalia Embrose: Lähtisin kävelemään pois päin.
Lanae Winder: Utelisin tietenkin syytä, miksei hän itse voi tehdä asioitaan. Jos syy olisi tarpeksi hyvä, voisin antaa hänelle pari palvelijaa lainaan.. kunhan kyseessä on joku jonka tunnen.
Tobias: En todellakaan ala kenenkään piiaksi, tehkööt omat asiansa. Varmasti karjuisin päin naamaa, ettei ala minulle käskyjä latelemaan, helkutti soikoon.
Yuráiden Dirindhur: Uhh.. riippuu täysin käskijästä, jos kyseessä on joku minua korkea-arvoisempi, niin tietenkin minä tekisin kaiken mahdolisimman hyvin ja nopeasti, enkä sanoisi sanaakaan vastaan, mutta jos kyseessä olisi joku ala-arvoinen juntti, niin saattaisin potkaista päähän ja käskemään tekemään itse.
Haluatko herätä aikaisin vai nukkua pitkään, jos sinulla on valinnanvapaus?