Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Syys 2013, 17:23

Frederic: No saattaisin jopa lähteä.. jos töiltäni kerkeäisin, niin mikäs siinä! (:
Soul Safer: Epäilen vahvasti. Mitä minulla olisi siellä tehtävää? Toki jos eräs toinen olisi menossa, niin voisin ehkä hänen seurassaan, mutta saattaisi olla, että minut heitettäisiin pian pihalle.
Yard: Riippuu täysin kenen juhlat.. jos ne on lohikäärmeiden, niin miksei, mutta jos muiden, niin saatan mennä ja pilata ne..
Antalia Embrose: Ai vain sen takia, että tuntemattomat miehet saisivat juopuneina hiplata minua? Ei kiitos, ei juhlia.
Lanae Winder: Oih! Kuulostaa ihanalta! Rakastan tanssimista :3
Tobias: Tietenkin! Ilmaiset ruoat ja juomat ja musiikkia! Varokaa vain, kun minä astun tanssilattialle.
Yuráiden Dirindhur: Nojaa.. enpä usko. Riippuen siitä, kuka minut on oikein kutsunut. Jos hän on joku minulle tärkeä, niin luultavasti menisin vain kohteliaisuus syistä. En ole kovinkaan hyvä juhlimaan, saati sitten tanssimaan.

Voisitko heittäytyä alasti keskellä kylää, jos sinulle maksettaisiin siitä?
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 18 Syys 2013, 17:04

Rave: Katsotaampas... En ehkä, en..Ei... En... *Mutinaa*
Misute: En (Miksi minulta edes kysytään tälläistä?)
Izu: ....
Azure: Jos olisin vielä nuori ja villi, ehkä, mutta nyt en.
Kettu: Totta kai, lähdetäänkö ihan heti? Voin tehdä vaikka ilmaiseksi!
Rin: *Vie rahat*

Sinulla on kolmekymmentä sekuntia aikaa tehdä jotakin tyhmää, mitä muut eivät sen jälkeen muista, mitä tekisit?
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 18 Syys 2013, 18:29

Jenna: Ehkä rakkaanikin näillä säännöillä voisi innostua kokeilemaan jotain häröä julkisella paikalla... *kiero virne*
Andrew: Hyppäisin jonkun hienostoherran pöydällä paljain kadun likaamin jaloin ja tanssisin onnesta. Näkisivät miltä todellinen riemu näyttää!
William: Käyttäisin varmaan tilaisuuden kysyäkseni eräältä ihanaiselta neidolta, voisiko tuo korea koskaan huolia minunlaiseni rakkauden omakseen... Kieltävä vastaus ei tuntuisi niin pahalta kun kukaan toinen ei sitä kohta enää muistaisi.
Shann: Äidin syntymäpäivänä... Minä haluaisin hetken tulla ulos kovasta kuorestani ja muistella häntä rauhassa...
Yurel: Mmmm kävisin tutkimassa jonkun unia, ehkäpä haltiakuningattaren? Tai Lamenderlynin, hänellä ainakin voisi olla aika mielenkiintoista uneksittavaa! Ja jos toinen sattuisi heräämään minun hiipiessäni koskettamaan makuukammarissa, unohtaisi tuo sen sitten tyystin! Hieno tutkimus!
Lyron: Kolmekymmentä sekuntia vain minulle, hmh, voisin ehkä kokeilla jotain vanhoista taioistani uudelleen vaikka olenkin kyllä jo sanonut lopettaneeni.
Oami: Voi ei, enhän minä mitään voisi *hetken mietittyään* Ehkä riisuisin hetkeksi kenkäni ja tunnustelisin maata varpaideni alla. Voi en kyllä tiedä olisiko minulla aikaa myös siivota varpaat etteivät kenkäni likaantuisi!
Phoenix: Höh, no mitäs kivaa siinä sitten olisi? Minä olen erittäin mieleenpainuva henkilö, se olisi kykyjeni suoranaista tuhlaamista!
Kiirastuli: Jumalten katseen ulkona? Hivauttausin ihan tosissani jotain ihmistä kuonoon! Oppisivatpas...

Pelastat kuuluisan maagin ja alkemistin hengen, kiitokseksi hän suo sinulle yhten taikajuoman tai loitsun. Mitä pyydät?
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 18 Syys 2013, 18:38

Olf: Hmmm... Olf haluaisi nukkua rauhassa yönsä, ettei Olfin tarvitsisi pelätä unen tuomaan tajuttomuutta. Olf haluaisi siis semmoisen rohkaisuryypyn!
Arent Bazer: Tjaaa, jonkin näkymättömyysloitsu olisi poikaa, voisin hyödyntää sitä monella eri tapaa *viheltelee onnellisena*
Mae: Loitsu tai juoma? Olisi hyvin mielenkiintosta saada, noh vaikka jonkinlainen etsintäloitsu, jolla voisin löytää uutta tietoa, jota jakaa kansani kesken.

Millainen on sinun unelmiesi kenkäpari? Onko siinä mitään erikoiskykyä?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 18 Syys 2013, 23:26

Kiraz: *vilkaisee saappaitaan* tuota... Öhöm, nahkainen?

Joku heitti sinua kivellä. Miten kivenheittäjän käy?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lörri » 19 Syys 2013, 08:28

Nau: Heitän takaisin!
Albinus: Roviolle!
Jeremiah: Riippuu täyin siitä kuka ja mikä heittäjä on.

Vaikein päätös jonka olet joutunut tekemään?
Lörri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 19 Syys 2013, 13:54

Kiraz: "Ottaisinko vielä yhden?"

Jos olisit/olet eläin, niin mikä?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2013, 14:09

Henry: Kauris.
Aran: Syndrae. Olettaen, että myös taruolennot lasketaan.
Darius:Haukka.
Alf: Jänis... Kai tiedät, millä vauhdilla ne lisääntyvät?
Kali: Delfiini voisi olla kiva! Tai sitten joku lentävä... Kenties varpunen?
Samhaina: Samhaina olisi sammakko.
Pumpkin: No.. Jos en jo lohikäärme olisi niin kaiketi... hmm... Koira. Niillä näyttää olevan hyvät oltavat!
Hecate: *Hecate muuttui siiliksi ja rollasi pois paikalta*
Edna: Kissa!
Lily: Kovasti yrittävät aina joutseneen kuvastaa... Mutta joku lintu olisi kieltämättä mukava.
Black: ......
Erudessa: Hm... Kenties jonkinlainen kissapeto... tai käärme...
Perian: Hyi, eläimiä... Mutta jos olisi pakko, niin kaiketi voisin olla jonkun aatelisrouvan lemmikkikissa. Josta pidettäisiin oikein hyvää huolta.
Raella: Karhu!
Arathet: No.. Lintu olisi ihan kiva. Kenties jokin muuttolintu, näkisi muitakin maita...
Lounatuuli: Olen tyytyväinen eläimelliseen olemukseeni jo nyt.
Marduk: Miksi haluaisin olla jotain vähäisempää?
Shiloh: Kyyhkynen kaiketi.
Constantine: Kotka. Majesteettisia otuksia mokomat.
Nimue: .....
Sethos: Eiköhän minussa jo tarpeeksi eläintä ole...

Kuka on sinun idolisi/esikuvasi? Ketä seuraisit mielelläsi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Syys 2013, 20:04

Frederic: Enpä nyt oikein tiedä.. varmaan.. ei tule ketään mieleen
Soul Safer: Voisin sanoa tähän kohtaan Misuten, häntä ainakin seuraisin, mutta idolista en tiedä.
Yard: Hmm.. jos saan valita kolme, niin valitsen kyllä Mardukin, Jörmungandrin, Shyvanan :3
Antalia Embrose: En todellakaan ihannoi muita, kuin itseäni, enkä itseänikään liikaa.
Lanae Winder: Ooohh.. hyvä kysymys.. hmm. Esikuvani on varmaankin isosiskoni Delia (:
Tobias: Hm.. Metsän Oikeus - lauman johtaja? kyllä, Lyron.
Yuráiden Dirindhur: Jaa.. sanon selvästikin Dariuksen, sillä velihahmo ja kaiken kivan lisäksi johtaja. Ei ollut kovinkaan vaikea kysymys..

Jos rikkoisit läheisen sukulaisesi rakkaan perintövaasin ja hän suuttuisi sinulle, miten puolustautuisit?
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2013, 11:21

Iriador : Sanoisin vain, että se oli vahinko ja ehdottaisin, että saisin korvata kyseisen vahingon jollain tapaa.
Delathos: Minulla ei ole ketään turhan läheistä, joka ylipäätään uskaltaisi/kehtaisi/viitsisi avata MINULLE päätään mistään asiasta :]
Dagnir: Voisin antaa tilalle uuden maljakon kenties?
Jackalope: Juoksisin livohkaan niin samperin lujaa..
Arethdriel: Olisin hyvin pahoillani tietenkin! Ostaisin entisen tilalle hienomman, paremman, arvokkaamman ja kaikinpuolin tyylikkäämmän vaasin.
Atrevaux: En jaksaisi kuunnella turhia kitinöitä, joten taikoisin mokoman takaisin ehjäksi.
Shyvana: Voi, mutta eihän minulla ole läheisiä sukulaisia. Eikä kukaan viitsisi minulle suuttua - pyytelevät minulta anteeksi sen sijaan erityisen mielellään.

Jos joku käskisi sinun laittaa ruokaa hänelle, siivota hänen majapaikkansa, suorittaa hänen kaikki päivälliset tehtävänsä ja päivän päätteeksi hemmotella vielä kyseistä henkilöä, niin tekisitkö kaiken mukisematta vai protestoisitko asiaa jotenkin?
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2013, 11:46

Frederic: Varmaan sanoisin edes jotain vastaan, mutta riippuen henkilöstä saattaisin jopa tehdäkin kaiken, ehkä hieman hutiloiden.
Soul Safer: Jos kyseessä olisi Misute, niin ei ongelmaa, jos joku muu niin.. söisin hänen sielunsa.
Yard: En todellakaan, olipa sitten lohikäärme tahi ei, minä en toisille hommia tee. Saattaisin ehkä polttaa hänen kotinsa tai jotain vastaavaa..
Antalia Embrose: Lähtisin kävelemään pois päin.
Lanae Winder: Utelisin tietenkin syytä, miksei hän itse voi tehdä asioitaan. Jos syy olisi tarpeksi hyvä, voisin antaa hänelle pari palvelijaa lainaan.. kunhan kyseessä on joku jonka tunnen.
Tobias: En todellakaan ala kenenkään piiaksi, tehkööt omat asiansa. Varmasti karjuisin päin naamaa, ettei ala minulle käskyjä latelemaan, helkutti soikoon.
Yuráiden Dirindhur: Uhh.. riippuu täysin käskijästä, jos kyseessä on joku minua korkea-arvoisempi, niin tietenkin minä tekisin kaiken mahdolisimman hyvin ja nopeasti, enkä sanoisi sanaakaan vastaan, mutta jos kyseessä olisi joku ala-arvoinen juntti, niin saattaisin potkaista päähän ja käskemään tekemään itse.

Haluatko herätä aikaisin vai nukkua pitkään, jos sinulla on valinnanvapaus?
Templer

ViestiKirjoittaja Nipustin » 22 Syys 2013, 11:55

Jenna, Yurel, Phoenix: Nukkua myöhään! <3
Sha'lannae, Lyron, William, Andrew, Oami, Kiirastuli: Aikainen lintu se madon nappaa!

Jos sinulle määrätään rangaistus, haluaisitko sen mieluummin olevan 100 piikkiruoskan iskua, kahden vuoden orjatyö vai kuolemanrangaistus?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2013, 19:15

Henry: No.. Tuota... Olisin aika hyödytön orja ja kuoleminen ei vielä houkuttele... ainakaan kauheasti.. sillointällöin...
Aran: PFT! KUKA EDES KEHTAA KYSYÄ TUOLLAISTA MINULTA?!
Darius:... Tuokaa se ruoska.
Alf: Millaisesta ruoskasta puhutaan ja liittyykö toimitukseen vihaista seksiä?
Kali: Auts... No kai sitä orjana voisi jonkin aikaa olla...
Samhaina: Kuolema ei ole Samhainalle rangaistus.
Pumpkin: Aaamnnngh.... Kai sitä ne sata iskua kestää...
Hecate: *Hecate ei ymmärrä kysymystä ja tuijottaa tyhmänä*
Edna: Riippuu, miksi se rangaistus annetaan. Jos minua rangaistaan teosta, jonka tein vapaa-ehtoisesti ja puolustaen omia aatteitani, niin olen valmis kuolemaan seistessäni tekojeni takana.
Lily: Kuoleminen kuulostaa nyt kyllä ihan kivalta....
Black: ME OLEMME KOKENEET KAMALAMPAAKIN, KUIN PIENI PASKAINEN RUOSKASI, ANNA TULLA, KAIKKI KOLME KERRALLAAN, KATSOTAAN KENET REVIMME ENSIMMÄISENÄ KAPPALEIKSI TAI POLTAMME KARALLE *Anna Sethin vastata*
Erudessa: Mikäli jotain tekisin, mistä rangaistuksen saisin, olisi se varmasti niin paha, että kuolemantuomio odottaisi....
Perian: .... No, olehan syntynyt palvelemaan, joten orjatyö voisi olla ihan... kiva... kai...
Raella: Onko aivan pakko valita D:
Arathet: ... Lasken nykyisen työni orjatyöksi, joten enköhän ole suorittanut jo rangaistukseni....
Lounatuuli: Mieluummin kuolen.
Marduk: Kuka minua nyt rankaisisi? Kenellä olisi pokkaa nousta minua vastaan? Jos Nergalia ei lasketa... Sekin natiainen ottaisi kyllä selkäänsä minulta.
Shiloh: Uskon, että jos jotain rankaisemisen arvoista olen tehnyt, olisi siitä seurauksena kuolemanrangaistus.
Constantine: Vain sata ruoskaniskua?
Nimue: Minähän en ota keneltäkään vastaan minkäänlaisia rangaistuksia!
Sethos: Kuolema kuulostaa aina kauniilta.

Sinulle tärkeä henkilö tapetaan silmiesi edessä. Mitä teet, miten reagoit?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Syys 2013, 20:17

Elwyn: Kiduttaisin sen tappajan kuolemaansa saakka.
Lucanya: Se olisi kyllä kamalaa... En halua edes miettiä moista!
Nadale: Kyllä todellakin tekisin jotain! HITTO SOIKOON LANKULLE KIDUTTAMISEN JÄLKEEN! Kyllä! Senkin SAASTA! *Lisää solvauksia*

Oletko tyytyväinen elämäntilanteeseesi juuri nyt?
Niehku

ViestiKirjoittaja tynnyri » 24 Syys 2013, 21:50

Olf: Olf tykkää olostaan juu. Paitsi kaikki ihmiset joutas kuuseen..
Arent: Vai tyytyväinen elämäntilanteeseeni? Rakastan elämääni, saan tehdä mitä lystään. Ehkä hieman tylsää tuppaa välillä olemaan.
Mae: Haluaisin enemmän vapautta.

Miten viihdyttäisit korkea-arvoista vierasta?
tynnyri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut