Kirjoittaja Nipustin » 27 Syys 2013, 21:32
Jenna: Aamu tai päivä... Vai olisiko sittenkin ilta. Joo, taidan valita illan, silloin kun alkaa hämärtää ja ihmiset pitävät hauskaa ja tanssivat vasten yötä!
Andrew: Aamu, silloin hämärä siirtyy ja uusi valloittava päivä tulee! Niin paljon nähtävää, eikä pimeässä näe juuri mitään!
William: En ole aamu ihmisiä... Päivä varmaan, kun on valoisaa lämmin ja aikaa tehdä.
Sha'lannae: Yö. On hiljaisempaa, tarpeeksi hämärää ja rauhallista. Saa aikaa itselleen ja ajatuksilleen. Työtkin onnistuvat paremmin auringon laskettua.
Yurel: Hmmm, jokaisella ajankohdalla on kyllä puolensa, mutta minun täytyy kyllä myöntää että suden hetki on aina kiehtonut minua. Mikä mysteeri niihin kohtalokkaisiin tunteihin oikein kietoutuukaan! Toinen hyvä ajankohta olisi kukonlaulun aikaan, mikäs kumma niitä kukkoja siihen aikaan oikein laulattaakaan! Hmmm, vaatii lisätutkimuksia!
Lyron: Aamu kai. Ei tällä ole minulle niin suurta merkitystä.
Oami: Voi nautin suuresti saadessani katsella kauniita auringonlaskuja! Onhan se vähän haikeaa aina hyvästellä aurinko yön ajaksi, mutta kun se on niin kovin kaunis. Pidän kyllä myös auringon noususta aikaisin aamulla.
Phoenix: Keskipäivä. Mitä kuumempi sen kodikkaampi, parempi.
Kiirastuli: Tykkään eniten iltahämäristä, ei liian pimeää haltian silmille, mutteivat ihmisressut näe mitään. Miten ovat edes selvinneet näin pitkään kun ovat hämärissäkin jo ihan sokeita kun myyrät.
Minkälainen on suhteesi sitoutumiseen ja parisuhteisiin? Esimerkiksi, uskotko yksiavioisuuteen?