Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lörri » 06 Loka 2013, 13:48

Tehdään pizzaa! Omnomnom!
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Loka 2013, 14:08

Aksutar kirjoitti:Kuka nyt tulee tunnustamaan, että on mun kadonnu sisarus?

Tulkaa joku imuroimaan, mä en jaksais.

Voit lakata etsimästä, tässä minä olen!

Ja voisin tulla imuroimaankin. Olla sun Tuhkimo-siskona:D Siivonnu jo tälle päivälle poikaystävän kämpän niin voishan tuota samaan saumaan sielläki käydä siistimäs
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2013, 14:09

Jos sä oot tuhkimo niin tarkottaako se, että mä olen ruma sisarpuoli? Ei sillä että valittaisin. Olisin kyllä mieluiten Ursula, koska.

JA PIZZA KELPAA AINA KYLLÄ
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Loka 2013, 16:12

Höhöö nyt sitten jumitankin kaverin koneella, kun hän lupautui tekemään shushia perheenjäsenilleen -.-'' ilman kalaa. Nöf

Ja Aksu skypeen siitä, että saan mun hahmon markkinoille!
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2013, 16:40

MUTTA KUN OLIN PÄIKKÄREILLÄ ja näin unta että Cryptissä oli hattaramarkkinat.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 06 Loka 2013, 21:07

Aksutar kirjoitti:MUTTA KUN OLIN PÄIKKÄREILLÄ ja näin unta että Cryptissä oli hattaramarkkinat.

Ai muutkin kärsii siitä, että näkee unia roolipeleistä, joissa on? Se on joskus aika siistiä, varsinkin jos siinä on muita hahmoja muiden tai ihan omiakin. Usein mun unissa oon vielä omana hahmona enkä itse ihmishahmossa. Hauskinta siinä kuitenkin on se, että melkein kaikki hahmoni on eläimiä tai taruolentoja :3

Pitäis varmaan täälläkin aktivoitua.. Mut oma kone on epäkunnossa.. :-(
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Loka 2013, 21:47

Hohhoo, äitee tuli sittenkin kotio tänään, vaikka lupaili tulevansa vasta huomenna
-> ei tää mun kaveri varmaan sitten jääkkään tänne yöks eikä me varsinkaa pelata amnesiaa puolta yötä. *nyyh*

Ps. tajusin just, että mä lähden lauantaina Turkkiin O__O
Cheikki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 06 Loka 2013, 22:41

Cheikki kirjoitti: Ps. tajusin just, että mä lähden lauantaina Turkkiin O__O

Onnee vaan sulle. Mä oon pisimmillään Helsingissä käyny, ikinä en oo rajaa ylittänyt, vaikka kyllä haluisin. Joensuu alkaa vähitellen tympiä.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Loka 2013, 23:15

Uijui, haluan tietää, missä kaikissa kaupungeissa (huom. ulkomailla) ihmiset ovat käyneet. Kertokaa minulle, jakakaa tietoa :>
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Loka 2013, 12:32

Cheikki kirjoitti:Ps. tajusin just, että mä lähden lauantaina Turkkiin O__O

Luin eka että Turkuun ja aloin miettiin, ettei se Turku nyt niin kamala/kaukainen paikka ole...

Mä en ees muista kaikkia paikkojen nimiä, mis on käyty, kaupunkeja varsinkaan. Mm just Turkissa. Siel oli kamalaa, en tykänny kun ne oli yltiöystävällisiä ja sosiaalisia ne paikalliset. Varsinkin viini poika. Jumalauta, se veti viini kärryn kans hotellin ruokasaleissa ja napsi itte vähän välistä. Sit se halus pakottaa mut hymyilemään ja virnuili siinä mun naaman edessä. Eikä ollut edes kovin komea jätkä, sen voin sanoa.
Rodoksella oli kyl kivaa. Sit ollaan oltu myös Kyproksella.. Parikin kertaa... Sit oisin päässy ranskaan kesälomalla kun sukulaisia asuu siellä hienossa kartanossa Pariisissa päin mut enhän minä sinne halunnu koska minulla oli syitä.
Haluaisin kyl englannissa&Irlannissa käydä. Mut äitee on aina halunnu juosta vaan etelän matkoilla >:

Sutittaja kirjoitti:Ai muutkin kärsii siitä, että näkee unia roolipeleistä, joissa on?

Voisin kirjottaa kirjan niistä kaikista unista, mitä on tullu nähtyä. Yks oli kyl niin eeppinen et se pitäis kyl kirjata ylös.

Sutittaja kirjoitti:Pitäis varmaan täälläkin aktivoitua.. Mut oma kone on epäkunnossa..

SINÄKIN BRUTUKSENI! Itketään yhdessä, kun omat koneemme heittävät häränpyllyä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 07 Loka 2013, 12:39

Miksi oi miksi mä en näe rope unia!?!? En oo ikinä nähny, vähäkö haluaisin!
Elämä on epäreilua :D :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Loka 2013, 14:17

Ropeunet ovat loppujen lopuksi häiritseviä. Minulla ne alkavat aina loppujen lopuksi muistuttaa Rocky Horror Picture showta.
Forte

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Loka 2013, 16:05

Enon S-market oli muuten kiva TET-paikka, mut oli kuulkaas TYLSÄÄ! Purapa siinä koko ajan vain jotain lasteja ja laitapa niitä sitten kuus tuntii hyllyyn. :x

Tai no, kone toimii muuten hyvin, mutta kun yritin poistaa koneen alkuperäsen virusturvan ( McAfee) ja laittaa tilalle ( omasta mielestäni) luotettavamman F-securen, niin p***a McAfee poisti netin siinä samalla. Ei löydä' kone nettiä vaikka nettitikku ois vieressä. ;.;
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Loka 2013, 17:09

tulin just tallilta! mun parhaan kaverin nettitutulla on oma talli, jossa me hoidetaan yhtä heppaa nyt kun se on matkalla (tai se mun kaveri hoitaa, ite olin tänään neljännen kerran elämässäni hevosen selässä, mutta laukkasin kuulemma jo hetken puhtaasti! >__<)
Ropettamisesta voi olla kaikenlaista hyötyä...

Ps. Tajusin, etten vihaa hevosia tai ratsastamista. Molemmat on namia. Vihaan vain ajatusta snobiperheiden kakaroista ratsastamassa narsistiset kaikkitietäjäilmeet kasvoillaan tuntematta mitään omantunnontuskia (tai kiitollisuutta) siitä että niiden harrastusrahoilla vois ostaa kämpän...
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Loka 2013, 17:20

Hevosia! Minä tykkäsin ratsastaa kun siihen sai mahdollisuuden. Olen ollut ehkä kolme neljä kertaa hevosen selässä + pässin selässä nelivuotiaana. Se setä joka päästi mut sen selkään katto kauhistuneena ku pitelin sitä pässiä sarvista ja se vaan juoksi. Hahahah, hieno muisto äidille. Ite en tuosta muista mitään.

Olen laukannut, mutta sen enempää en ole tehnyt. Osaan ohjata hevosta ja laittaa sen kävelemään. Ooo, olen niin pro. No ei. Vietnamissa oli hevosia ranoilla, ja sai ratsastaa puolituntia jollain sadalla... ÖÖh mikä se rahayksikkö nyt olikaan. Se ratsastelija sit äänteli siel selän takana. Akward....
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut