Kirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 04:00
Henry: Ystäviini, läheisiini... Kuitenkin pelkään luottaa sokeasti nykyään... sattuneista syistä...
Aran: Itseeni. Ja läheisimpään ystävääni... Kaiketi myös vaimooni...
Darius: Tiimiini. Tiimi ei toimi, jos luottamus uupuu. Myös ystäviini, joita kovin vähässä kyllä on....
Alf: En keneenkään! Tai no... Kaiketi tyttäreeni... ainakin jotenkin...
Kali: Ystäviini, ryhmäläisiini!
Samhaina: Samhaina luottaa kaikkiin, jotka luottamuksen ansaitsevat.
Pumpkin: Harvoihin ja valittuihin! Minulla kun on salaisuuksia, jotka eivät saa päästä leviämään...
Hecate: Hecate... luottaa.... ystäviin....
Edna: Läheisiini.
Lily: Läheisiini... Ja ystäviini... Ja niihin, jotka olen saanut kiedottua pikkurillini ympärille.... jotenkuten....
Black: En kehenkään.
Erudessa: Kumppaniini, alaisiini, ystäviini.
Perian: Ah, luotan kaikkiin, jotka osoittavat olevansa luottamuksen arvoisia. Tosin, en koskaan anna luottamustani heti ensikättelyssä. Kokemuksesta olen oppinut, ettei kehenkään kannata luottaa heti ensi kerrasta.
Raella: Perheeseeni, ystäviini!
Arathet: Veljiini... ja ystäviini.
Lounatuuli: Lauma ei toimi, jos luottamus ei ole läsnä.. joten lauman jäseniin... En oikeastaan kehenkään muuhun... varsinkaan ihmisiin... tai haltioihin...
Marduk: Niihin, joiden tiedän olevan luottamuksen arvoisia. Tiedän, ketkä eivät ole....
Shiloh: Luotan kaikkiin, kunnes he osoittavat, etteivät ole luottamuksen arvoisia.
Constantine: TÄSSÄ TILANTEESSA EI VOI ENÄÄ LUOTTAA KEHENKÄÄN! On oltava tarkkana! Vihollisia voi olla omissa riveissä! FRIIKIT! No... Kyllä se luottamus jälkeläisiin kuitenkin on säilynyt...
Nimue: En kehenkään. Kukaan ei ole luottamukseni arvoinen. Moukat.
Sethos: .... Ei minulla ole oikeastaan ketään, johon luottaa... aika surullista sinänsä... Tai no, olihan se yksi henkiolento, mutta se oli vain se yksi kerta.... Ehkä Azuren voisi laskea tähän. Toivon, että hänet voi laskea tähän.
Mikä saa sinut surulliseksi? Tai suuttumaan?