Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Loka 2013, 13:25

Rave: No aluksi minä kyllä toivoin hevosta... Mutta kyllä Nii-chan on minulle se ykkös eläin!
Azure: Ei ole tullut koskaan mieleen. Sudet kun on aina olleet lähellä sydäntä. Mutta jos haluaisin jonkin toisen eläimen... Höm.. En oikein tiedä.
Izu: ...
Misute: Miltäköhän merikotka olisi näyttänyt minulla... Hmmm... En ole kuitenkaan toivonut eläimiä, koska olen jo sellainen.
Kettu: Eläintä? Toivonut? Pfffft! Eläintä löytyy, mutta toivonut en ole koskaan.
Rin: Miksi puhumme eläimistä?
Juliet: Haluaisin vielä ehkä kolmenen demonin! Sellaisen, joka voisi ottaa ihmismäisen muodon!

Mikä oli villein unelmasi lapsena?
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 04 Loka 2013, 15:00

Kiraz: Toivoin, että elämästäni tulisi onnellista ja rakkauden täyteistä. Pffft. Sopivatko nuo kaksi sanaa muka edes samaan lauseeseen?

Haluatko määrätä makuuhuoneen puolella?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Loka 2013, 16:00

Elwyn: ...Seuraava kysymys, kiitos.
Lucanya: En sinänsä!
Nadale: En oikeastaan...

Löydät loukkaantuneen siilin tienposkelta. Mitä teet?
Niehku

ViestiKirjoittaja Lörri » 04 Loka 2013, 16:14

Albinus: Menen ohi, maailma on täynnä loukkaantuneita siilejä. Tai sitten pelastan sen erittäin näyttävästi; hyvää huomioita ja antaa oikeanlaisen kuvan.
Nau: Oi, loukkaantunut siili! Ottaisin mukaani ja hoitaisin sen kuntoon.
Jeremiah: Siili? Mitä niistä?

Lause, joka olisi pitänyt sanoa, mutta on jäänyt sanomatta?
Lörri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Loka 2013, 20:17

Kiraz: Enemmän minulla riittää asioita, jotka olisi pitänyt jättää sanomatta...

Arata: "Ei minua oikeastaan haittaisi, vaikka tulisit käymään joskus ihan muutenkin, kuin työasioissa :> " *huoh* se oli niin komea mies... T__T

Ketä Cryptiläistä ihailet?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2013, 10:00

Albinus: Setääni Albinus Maximillian Hillgore kakkosta.
Jeremiah: Itseäni. Olen aika veikko!
Nau: En ketään sen kummemmin? Ehkä vielä joskus kohtaan jonkun jota ihailla?

Mikä on suloisin asia jonka tiedät?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Loka 2013, 17:59

Rave: Varmaankin Antoinen pienenä ja pari suden pentua sekä vaimoni *Hymy*
Azure: Vauvani, voi kun he kasvavat aivan liian nopeasti *hihihi*
Misute: Soul, kun hän kuiskuttelee nimeäni ja hymyilee niin lempeästi
Kettu: Eikös se ole selvää? Sehän olen minä! Minä olen söpöin tietämäni asia *Muahahhaha*
Rin: ...Menetät kohta kaulasi, jos jatkat...
Juliet: Pikkuiset ja ihanat demonit!

Kaunis/komea? Ehtona sielun myynti demonille
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2013, 18:09

Albinus:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pää poikki tuolta, ottakaa kiinni joka tuollaisia puhuu.
Jeremiah: Nääääääh. Jos myisin sen demonille niin syy saisi olla parempi.
Nau: Ei kiitos. Olen jo häikäisevän kaunis valmiiksi.

Keihin elämässäsi luotat?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Loka 2013, 04:00

Henry: Ystäviini, läheisiini... Kuitenkin pelkään luottaa sokeasti nykyään... sattuneista syistä...
Aran: Itseeni. Ja läheisimpään ystävääni... Kaiketi myös vaimooni...
Darius: Tiimiini. Tiimi ei toimi, jos luottamus uupuu. Myös ystäviini, joita kovin vähässä kyllä on....
Alf: En keneenkään! Tai no... Kaiketi tyttäreeni... ainakin jotenkin...
Kali: Ystäviini, ryhmäläisiini!
Samhaina: Samhaina luottaa kaikkiin, jotka luottamuksen ansaitsevat.
Pumpkin: Harvoihin ja valittuihin! Minulla kun on salaisuuksia, jotka eivät saa päästä leviämään...
Hecate: Hecate... luottaa.... ystäviin....
Edna: Läheisiini.
Lily: Läheisiini... Ja ystäviini... Ja niihin, jotka olen saanut kiedottua pikkurillini ympärille.... jotenkuten....
Black: En kehenkään.
Erudessa: Kumppaniini, alaisiini, ystäviini.
Perian: Ah, luotan kaikkiin, jotka osoittavat olevansa luottamuksen arvoisia. Tosin, en koskaan anna luottamustani heti ensikättelyssä. Kokemuksesta olen oppinut, ettei kehenkään kannata luottaa heti ensi kerrasta.
Raella: Perheeseeni, ystäviini!
Arathet: Veljiini... ja ystäviini.
Lounatuuli: Lauma ei toimi, jos luottamus ei ole läsnä.. joten lauman jäseniin... En oikeastaan kehenkään muuhun... varsinkaan ihmisiin... tai haltioihin...
Marduk: Niihin, joiden tiedän olevan luottamuksen arvoisia. Tiedän, ketkä eivät ole....
Shiloh: Luotan kaikkiin, kunnes he osoittavat, etteivät ole luottamuksen arvoisia.
Constantine: TÄSSÄ TILANTEESSA EI VOI ENÄÄ LUOTTAA KEHENKÄÄN! On oltava tarkkana! Vihollisia voi olla omissa riveissä! FRIIKIT! No... Kyllä se luottamus jälkeläisiin kuitenkin on säilynyt...
Nimue: En kehenkään. Kukaan ei ole luottamukseni arvoinen. Moukat.
Sethos: .... Ei minulla ole oikeastaan ketään, johon luottaa... aika surullista sinänsä... Tai no, olihan se yksi henkiolento, mutta se oli vain se yksi kerta.... Ehkä Azuren voisi laskea tähän. Toivon, että hänet voi laskea tähän.

Mikä saa sinut surulliseksi? Tai suuttumaan?
Aksutar
Monarkki

Re: Kysy hahmoilta

ViestiKirjoittaja Vahti » 09 Marras 2013, 22:26

Aleiga (poromuodossa): Se, että minula kielletään tai riistetään omenat! Sarvista jokaisen kaksijalkaisen takamukseen joka luulee voivansa kieltää minulta noiden mehukkaiden hedelmien raikkaan maun!
Aleiga (ihmismuodossa): Sovinisti miehet, ehdottomasti. Sitä tekee kaikkensa osoittaakseen että on yhtä hyvä -ellei parempikin- kuin nämä ja siltikään ne eivät suostu uskomaan. Ja silloin ei autakaan muu kuin potkia niiden perseet hevonkuuseen. Vaikkei se auttaisikaan, sainpahan osoitettua mieltäni~

"Yhtäkkiä eteesi ilmaan leijailemaan ilmestyy yksisilmäinen kynttilä, joka kysyy: "Pst! Haluutko?" Mitä teet!?"
Vahti

ViestiKirjoittaja Lörri » 10 Marras 2013, 09:51

Albinus: Rukoilen, ja alan manata pahoja henkiä pois.
Jeremiah: Koetan napata sen ja mietin millaiset rahat siitä saisi irti?
Nau: Keskustelen sen kanssa. "Haluan tietenkin!" Ja yrittäisin koskea sitä.
Bart: Sulkisin silmäni ja olettaisin että moinen näky katoaa.

Oletko särkenyt sydämesi ja miksi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 10 Marras 2013, 14:50

Kiraz: En... *isi sanoi että mun sydän on tehty kivestä 8<*
Arata: Minua on loukattu monesti, mutta että sydän olisi särjetty? Ei sentään... Tosin kuvainnollisesti voisi katsoa, että demonin kanssa hääriminen vaikuttaisi sieluun ja siten "sydämeen", mutta njaah, olen entiselläni <3
Kiraz: Sinun sydämesi on ollut alusta asti palasina

Mikä on suurinta herkkuasi?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Marras 2013, 14:55

Azure: Ämm... Kakku?
Haulokki: OwO Päärynät. PÄÄRYNÄT.
Aella: Yhh... Olut? Kai. En tiedä.

Suurin mahdollinen keksintö mielikuvituksellasi?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Vahti » 11 Marras 2013, 00:03

Aleiga (poromuodossa): OMENANSYÖTTÄJÄKONE!
Aleiga (ihmismuodossa): Laite, mikä nylkisi ja puhdistaisi saaliitteni kalloja~

"Häiritseekö nakuilu sinua?"
Vahti

ViestiKirjoittaja Cheikki » 11 Marras 2013, 02:14

Arata: Ei, ei todellakaan. Paitsi jos nakuilija on ruma. Tai köyhä. Tai ihminen... Varsinkin jos se on ruma ja köyhä ja ihminen ^^
Kiraz:KYLLÄ

Miten sinut saa helpoiten surulliseksi?
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut