Mohnake kirjoitti:Vitsin syksymasennus. Sais ny tulla pakkasta ja lunta nii ei tarvis masistella tätä harmautta ja märkyyttä.
Kokiksesta tuli mieleen, että jos vaan mahdollista niin joku pliis voittaa mun puolesta mulle ps4:n coca-cola pullosta.

Mohnake kirjoitti:Vitsin syksymasennus. Sais ny tulla pakkasta ja lunta nii ei tarvis masistella tätä harmautta ja märkyyttä.

Aksutar kirjoitti:pikkulinnut lauloivat taas TNF kopiosta trallalallala.
Toivon että asianomaiset ymmäträvät edes hävetä. Kaikki jotka joskus on luonu jotain, voitte vaan kuvitella, miltä tuntuu, kun TOISTAMISEEN saman henkilön TOIMESTA mennään kopioimaan sinun teoksiasi? Mä en enää kestä, muutenkin niin pirun sekava tilanne elämässä ja sitten vielä tämmönen isketään päin näköä. fml.
Anteeksi, mutta en näe enää syytä pitää tätä yksityisenä, joten tulen julmasti vaan pulinaan itkemään, koska muo ahdistaa, mulla on paha olo ja toivon, että teidänkin mieltä vähän edes käy kalvamaan se, että joku yrittää kopioida.
Tämän sivuston meille linkitti tällä kertaa nimeltämainitsematon henkilö TNFän vieraskirjassa, yksärillä. On ihanaa nähdä, että on yhä henkilöitä, jotka ottaa asiakseen tuoda ilmi kopiointia. Henkilöitä, jotka ei ees pelaa TNFssä. Kiitos tälle henkilölle.
pikkulinnut lauloivat taas TNF kopiosta trallalallala.
Tarviin halin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa