Pandanna kirjoitti:Voittasin kaikki kun myisin sieluni demonille. Tai jotain. Haluaako Sethos sen?
Nipustin kirjoitti:En kadu mitään, saan sulta arttia. Kuolen onnellisena.
Sitä paitsi näillä flirttitaidoilla saisin iskettyy vaikka seinän, ei siis mitään pelättävää eiku:----D Vai olikohan se iskeydyttyä seinään...
Tynnyri kirjoitti:Sekaan väistelemään vaan! Kyll taitoa pitäisi löytyä emolehmien takia :D

tynnyri kirjoitti:Hmm... Hieman erillainen emolehmä tämä kaveri :D No ajaa asiansa, kyllä noitakin juoksis karkuun, hyhhyh. Meijän emot on sentään söpön ruskeita, vaikka haluavatkin tallata sut:3
Pandanna kirjoitti:Hyvä hyvä, se on kato melkein kun sais Azuren, eiks jeh? ,D She's my heart and soul, bitches! Eiku.

Pandanna kirjoitti:Kyllä. Avaan heti, ja halin sitäkin emolehm- emodemonia. Ja se saa pähkinöitä, mulla on vielä vähän kotona .> he can has my soul.

Cheikki kirjoitti:Voi Crimi mä olisin kyllä voinu olla sun pari :< itelläni oli sellanen nössykkä jota mä sain viedä eikä se edes vikissy.
Crimson kirjoitti:Aah, viimein kaikki typerät teoria koulutyöt on pois alta ja pääsen aloittamaan meidän ohjelmoinnin lopputyötä, jossa pitäisi ohjelmoida peli. Päätettiin ryhmäläisten kanssa aikaisemmin, että tehdään wnb robot unicorn variaatio. Siinä ryntäillään sateenkaaria paskovalla yksisarvisella jossain happyhappy landiassa, ampuen sitten samalla jotain vihollisia mitä sieltä tulee vastaan. Helpommin sanottu kuin tehty, koska aikaraja tulee taas ylläripylläri vastaan (--D
Pandanna kirjoitti:men tuu näkemään DW:n juhlajaksoa .3.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa