Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Helmi 2014, 16:52

Nyt on uusi asunto! Kaikki saa tulla mun luokse kahville (ja keksejä on myös). Nyah. Sininen sohvani, jonka nimi on nykyään Muhku, ottaa kaikki avosylin vastaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Helmi 2014, 09:23

Ilmaista kahvia, kuinka voisin kieltäytyä?

Ja Cheikki, ei ole aikaa odottaa. Se on toimittava nyt. VALTAKUNTA HEVOSESTA. Eikun...

Crimson kirjoitti:sit laitan sen vielä laulaan ponponponia sen urhean tuhomatkan ajaksi <3

Voi Ponpon, klassikko. Kaunista <3

Ngh, Nakkila. Onneks maanantai vielä vapaata. Maanantait pitäis olla aina vapaata, maanantaisin ei eletä. Tai en ainakaan minä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Helmi 2014, 21:36

Jos muistan oikein täälä on pari Star Wars ystäviä. Pyydän älkää menkö katsomaan uusinta leffaa. Ainoastaan tulevaa kuningatarta näytteliä oli hyvä ja padwanin näytteliä. Muuten taustat olivat aika nihkeetä. Jopa 70-luvun tausta oli parempi ja eloisampi kuin nykyinen. Osa tausta oli aitoaa (luonnollinen kuva). Avaruus kuvatukset olivat niissä aluieissa mahtavat. Jopa örrimöykyt olivat kadonneet pelkkää ihmis ja työrobootteja.
Eikö Ruotsalaiset osanneet tehdä paremmin?
Enemmän olen odottanut sitä Star Wars tv-sarjaa, mutta siitäkään ei tuu enään yhtään kun omistaja vaihtui ja kaikki...........................
Tee voittaa kahvin. XD
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Maalis 2014, 22:16

Kun kuulin, että tulee uusi Star Wars leffa, revin melkein pelihuosuni. Ja kun nyt kuulen ettei se ollut hyvä revin ne oikeasti.
Minä kiitän varoituksesta ja pitäydyn Clone Warsin parissa, siitä sentään on vielä yksi kausi tulossa.

Terkkuja Vuokatista, siellä ainakin oli lunta. Täälläkö? Täällä on totaallinen kevät.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Maalis 2014, 17:38

No, jaa, en ole niin iso Star Wars- fani, mutta kieltämättä olin kiukkuinen, kun kuulin uudesta leffasta. Kaikki vanha ja hyvä uusitaan (terveisin vanha kääpä, jonka mielestä kaikki 90- luvun jälkeen tuleva on kamalaa), jopa My Little Ponysta tehtiin sellaisia ihmisen näköisiä, ovatko ne nyt sitten furryjä? Oli miten oli, olin järkyttynyt. Lelukauppa ei ollut entisensä sen jälkee. Ja seuraavaksi voikin pohtia, mitä 24- vuotias hevari tekee lelukaupassa. Nyah.

Tein Red Velvet- kuppikakkuja. Nannaa. Sinisellä sohvalla punaisia kuppikakkuja. Värielämä! Ja olen myös rakastunut sohvaani, olen nukkunut sillä koko viikon, vaikka sänky on puolen metrin päässä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2014, 09:51

Star warsista en oo koskaan pahemmin välittäny, vaikka ois pitänykin. Mut hups. Ehkä voin kuitenkin jakaa tätä varoitusta eteenpäin. MLP ei häiritte muo mut se fandomi. Once again. Tosin se mikä häirittee on tehotyttöjen reboot koska se tyyli siinä on jotain niin EI. Joskus uus toimii, mutta harvoin. *lisää tähän perus "kun minä olin nuori" puhe*
Forte, ihan normaali ikä käydä lelukaupassa.

Red velvet kuppikakkuja.... Kuulostaa joltain, mitä haluan maistaa. Sinisellä sohvalla. Sinne tulen, et voi estää. Keitä kahvia.

Miten ihminen voi satuttaa polvensa nukkuessaan? Teloin näemmä itteeni unissani kerta polvi nyt kosketusarka, enkä ees tiedä mihin kehveliin mä sen muka oisin kolauttanu, ku sängyn ympärillä ei oo mitään kovaa/terävää. Vaihtoehtoina on et oon kävelly unissani tai joku on käyny lyömäs muo. Loogista, eikö.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Maalis 2014, 19:53

Ignooraan kohteliaasti kaikki tämänhetkiset keskustelunaiheet ja tulen pitkästä aikaa pulisemaan itsestäni, mistäs muustakaan. Mutta täytin tänään 18 vuotta ja olen nyt virallisesti täysi-ikäinen, mitä se sitten tarkoittaakaan, heräsin aamulla naama ryppyisenä ja toinen jalka haudassa ja niin edelleen. Tulin tänne 12-vuotiaana palikkana, jonka roolaustaidot olivat timanttiset ja hahmot suoraa sydämestä repäistyjä, niinkuin ne tosin ovat edelleen. Sain tästä "aikuistumisesta" (jos se ikinä tapahtui) hienon inspiksen hienoon piirrokseen, mutta teen sen ehkä joskus.

Ihan parhaita lahjoja kerääntyi kyllä näin synttäreiden kunniaksi. Sain ukiltani mahtavan pikkuauto-Audin, jonka kuvan laitoin facebookkiin viihdyttämään ihmisiä. Toivottavasti kaikki tajuaa, että se on oikeasti pienoismalli. Mutta se oli hulvaton lahja! Samoin kaveriltani sain inkivääriolutta ja lasten alkoholitonta Muumi-kuohuviiniä, eli sopii hyvin mun tyyliin. Maistoin tänään periaatteessa ekaa kertaa elämässäni jotain mansikkakuohuviiniä ja se oli kamalaa, kurkkua poltteli ja melkein kuolin. Eli alkoholiton on parempi kuin hyvä.
Kirsikkana kakun päälle Lotdow oli laittanut Niki Laudalle viestiä, jonka pyysi nimikirjoituksen kera takaisin. Nyt sitä sitten vain odotellaan, että herralla on aikaa vastata. Voiko tässä enää toivoa parempaa? Lotan tekemä korttikin oli ihan paras mutta sisältää sen verran insideläppää, ettei se ehkä muille aukea.

IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE TÖNFFIN NAISILLE! Ja myös miehille siinä sivussa!

Ensi perjantaina kirjoitan englannin. [Meinasin kirjoittaa tähän hienon englanninkielisen lauseen mutta pernales siitä ei tullut mitään :DD Se siitä.]

Elossa ollaan ja hyvissä voimissa. Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää :> Vastaan peleihin jahka kirjoitukset ovat ohi ja olen toipunut kaikesta kamaluudesta ja ihanuudesta, huh. :D Ps. Osaan ajaa autolla.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2014, 20:20

EI! AGNA EIIIII! SUN EI KOSKAAN PITÄNYT VANHETA! SUN PITI PYSYÄ NUORENA JA VIATTOMANA, MEIDÄN JUNIORINA! K-AGNA FOREVER! NIIN SE MEIDÄN PIENI AGNA KUITENKIN KASVOI ILMAN LUPAA. MINÄ EN ANTANUT LUPAA. TAKAISIN 12WEEKSI SIITÄ. VOI NOSTALGIA. VOI IHANUUS. VOIIIIIIIIII. Minä menen nyt miettimään elämän tarkoitusta nurkkaan.
No mutta ihan tosissaan, onnea meidän aikuiselle. Tervetuloa täysi-ikäisyyteen, nyt sinulta odotetaan kaikkea, mm. lapsia. Agna junioreita. Kai mä pääsen sit Aksu tädiks. joo. Kiva.
Ja kerta osaat ajaa nyt autoa niin voit ajaa tänne viimein. Kyllä.

Naistenpäiväääää. Miten porukka sitä on viettäny?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 08 Maalis 2014, 21:02

Onnea myös minunkin puolestani ja tervettuloa aikuisuuteen! :3

Ja naistenpäivä meni kotona istuessa wuppidipididuu! :D
Janni

ViestiKirjoittaja Michyy » 09 Maalis 2014, 03:25

Hienoa agna, onnea siitä!

Naistenpäivää vietin äärimmäisen miehisesti muistaakseni kitara kourassa mistä tulikin mieleen olenko minä täällä ainut mies vai onko joku muukin eksynyt tänne kauniimman sukupuolen edustuksen keskelle...

Ja onnea kirjoituksiin, muistuu tässä ihan nostalgiset muistot mieleen, yksi iso ruokatunti ja ajatus kulkee niin kauan kuin suu on täynnä...

Alotin muuten taas uuden pöytäropen, kulkee nimellä tenra bansho zero ja jostain syystä päädyin pelaamaan samurai kettutyttöä. (ayakashi eli tipahtaa lajiltaan samaan kategoriaan Nakamin kanssa, jostain ihmeen syystä myös statit näyttäis menevän aika lailla täysin samoilla linjoilla) Mistä tulikin mieleen etten ole vieläkään päivitellyt tuota hahmoesittelyä, pitäis kyl saada jossain vaiheessa aikaseks. Muutenkin vois yrittää aktivoitua taas... No jaa vielä jokin kaunis päivä... toivottavasti
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2014, 13:28

On täällä muitakin miehiä. Esim Harlekiini. Ja Zero Grudge.. Ja Mohnake... Ja Pappis... Ja kaikki jotka tähän kategoriaan itsensä vielä laskevat, joita en listannut koska en tiennyt/muistanut. Sands? No? Yes? No? dem be troll.

Nngh me ei vieläkään olla clubilla kokeiltu mitään pöytäropeja ja eipä sitä clubiakaan kovin usein enää oo koulun jälkeen... Vähän ketuttaa, mut emmä jaksa valittaakaan. Sitten munkin pitäis hahmoesittelyjä päivitellä mutta kun pitäis eka piirtää uudet kuvat ennen ku mitään jaksan kirjottaa ja siinä se ongelma on, ei huvita piirtää nyt koulun lisäks mitään ihmeellisempää. Piirtäkää joku mun puolesta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 09 Maalis 2014, 13:42

Mä voin piirtää Aksun puolesta, mulla on niin paljon luppo aikaa tulossa koulusta :D
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2014, 13:51

Hienoa! Tosin sit kun me alotellaan meidän pelit niin saat alkaa piirtään kauniita yhteiskuvia >:) Tai sit piirretään kilpaa niitä.
No, jahka näyttö on menny ni eiköhän sitä taas jaksa johonkin muuhunkin keskittyä. Nyt voisin kyllä keskittyä vastailuun, josko sais jotain kirjotettuakin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 09 Maalis 2014, 14:05

Hohoo tietenkin tietenkin! >:3 Nyt vaan listaa antamaan ketka tarvii uuden kuvan, se kävis iteasiassa hyvänä harjotuksena ku piirtäny vaan omii hahmoja pitkän aikaa :D
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2014, 14:06

Oke.

Lista:
Kaikki.
Paitsi Pumpkin. Sil on ok kuva.
JA Dariuksel on aika kauniit kuvat koska Crim <3
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut