Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 12 Maalis 2014, 22:22

Mä oon tyytyväisenä viihtyny viime aikoina Assassins Creed kolmosen ja Guild Wars kakkosen puolella

Did someone say Guild Wars 2 ?! >u>
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2014, 22:26

Crimson kirjoitti:Mutta Primal Carnage on hieno. Aksun lentolisko seikkailut sai mutki ostaan mokoman >: TULEEKO SIITÄ KAKKONEN MITÄ HÄH?!?!?!?!?

GENESIS

Ah, guild wars kakkonen... Mulle tuli ilmotus et mun guild wars 2 acco suljetaan jos en kirjaudu linkin osoittamalla sivulla varmistamaan osotettani.
Hassua on se, ettei mul oo ees GW kakkosta <: Mul on vaan ekaa jne.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Maalis 2014, 23:12

Janni kirjoitti:Did someone say Guild Wars 2 ?! >u>

Minä minä minä o/

Aksutar kirjoitti:GENESIS

SO AWESUM! SUCH EPIC DINOS! WOW! KDAJÖLKWDA! MUST GET IT WHEN IT COMES!
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 12 Maalis 2014, 23:28

Minä minä minä o/

Oh oh oh, ootko pelannu kauanki? :3
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Maalis 2014, 23:55

Janni kirjoitti:
Minä minä minä o/

Oh oh oh, ootko pelannu kauanki? :3

En oikeastaan. Oon omistanu pelin about puol vuotta, mut vasta nyt innostunu sitä pelailemaan kunnolla, kun löytyi porukkaa kaveripiireistä jotka ovat tätä jo pidemmän aikaa aktiivisesti pelannu. Voivat opastaa tämmöstä noob tapausta sit mun yber seikkailuissa ja toilailuissa :'D Kuis itte, ootko mahollisesti myös veteraani pelaaja?
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Maalis 2014, 00:20

En oikeastaan. Oon omistanu pelin about puol vuotta, mut vasta nyt innostunu sitä pelailemaan kunnolla, kun löytyi porukkaa kaveripiireistä jotka ovat tätä jo pidemmän aikaa aktiivisesti pelannu. Voivat opastaa tämmöstä noob tapausta sit mun yber seikkailuissa ja toilailuissa :'D Kuis itte, ootko mahollisesti myös veteraani pelaaja?

Ooh lucky you! Ja emmä nyt veteraani tasolla ole, oon pelannu noin vuoden ja saanu kolme hahmoo täysiin leveleihin. Vähän vaan harmittaa ku aloin pelaan sitä mun pokakaverin kaa, mut nyt sillä on jääny vähemmälle sen pelaaminen nii automaattisesti sit mullaki. Käyn tekeen killan kaa vaan juttuja pari kertaa viikossa. Mut hei saako kysyä käyttäjänimee, jos vaikka törmätään jossaki :3
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Maalis 2014, 01:06

Janni kirjoitti:Ooh lucky you! Ja emmä nyt veteraani tasolla ole, oon pelannu noin vuoden ja saanu kolme hahmoo täysiin leveleihin. Vähän vaan harmittaa ku aloin pelaan sitä mun pokakaverin kaa, mut nyt sillä on jääny vähemmälle sen pelaaminen nii automaattisesti sit mullaki. Käyn tekeen killan kaa vaan juttuja pari kertaa viikossa. Mut hei saako kysyä käyttäjänimee, jos vaikka törmätään jossaki :3

Oh my o3o Ehkä mäkin joskus saavutan sen 80 tason - sitten joskus. Toivottavasti ennen ESO:n julkasua, kun se varmaan sitten uutena MMORPGnä vie kiinnostuksen Guild Warsista muualle. Mutta mikäli kaveriks tosiaan haluat pelin puolella lisäillä, niin pyörin sen nimisen nimen alla kuin Ryoyichi.7563 >3< Jos nyt joku muukin täällä sattuu GW:tä pelaamaan, niin ei haittaa vaikka lisäilee kaverilistalleen, just saying..
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Maalis 2014, 01:11

Oh my o3o Ehkä mäkin joskus saavutan sen 80 tason - sitten joskus. Toivottavasti ennen ESO:n julkasua, kun se varmaan sitten uutena MMORPGnä vie kiinnostuksen Guild Warsista muualle. Mutta mikäli kaveriks tosiaan haluat pelin puolella lisäillä, niin pyörin sen nimisen nimen alla kuin Ryoyichi.7563 >3< Jos nyt joku muukin täällä sattuu GW:tä pelaamaan, niin ei haittaa vaikka lisäilee kaverilistalleen, just saying..

Hohoo laitampa heti nimen muistiin! >:3 Ite pyörin nimellä Fishmistress.1423, myös tiedoksi kaikille muillekki :3
Janni

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Maalis 2014, 01:12

Mitämitä täällä gw2 ihmisiä. Joskus sitäkin tuli pelattua aluksi dd elementalistilla ja myöhemmin alotin necrolla. Jostain syystä vain intohimo sen pelin suhteen kuoli täysin kun tajusin että necro on huomattavasti vahvempi kuin dd elementalisti, guardian vissiin myös, ja nuo kaksi niin aivokuolleen oloisia hahmoluokkia verrattuna tuohon elementalistiin joka jopa kiinnostaisi mutta pääsee turhan helposti hengestään... siihen vielä kun lisää sen että alottelin teraa pelaamaan warriorilla josta olen nyt tykännyt suhteellisen paljonkin nii se gw2 vain jäi epämääräisesti vähemmälle... Mutta ehkä joku päivä vielä sen elementalistin väsään max levulle, pvp stuffiahan se kuulemma on?
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Maalis 2014, 01:25

Mitämitä täällä gw2 ihmisiä. Joskus sitäkin tuli pelattua aluksi dd elementalistilla ja myöhemmin alotin necrolla. Jostain syystä vain intohimo sen pelin suhteen kuoli täysin kun tajusin että necro on huomattavasti vahvempi kuin dd elementalisti, guardian vissiin myös, ja nuo kaksi niin aivokuolleen oloisia hahmoluokkia verrattuna tuohon elementalistiin joka jopa kiinnostaisi mutta pääsee turhan helposti hengestään... siihen vielä kun lisää sen että alottelin teraa pelaamaan warriorilla josta olen nyt tykännyt suhteellisen paljonkin nii se gw2 vain jäi epämääräisesti vähemmälle... Mutta ehkä joku päivä vielä sen elementalistin väsään max levulle, pvp stuffiahan se kuulemma on?

Tunnen oloni nii noobiksi ku ite en osaa vertailla noin tarkasti noita classejä ^u^''
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Maalis 2014, 02:06

Michyy kirjoitti:Mitämitä täällä gw2 ihmisiä. Joskus sitäkin tuli pelattua aluksi dd elementalistilla ja myöhemmin alotin necrolla. Jostain syystä vain intohimo sen pelin suhteen kuoli täysin kun tajusin että necro on huomattavasti vahvempi kuin dd elementalisti, guardian vissiin myös, ja nuo kaksi niin aivokuolleen oloisia hahmoluokkia verrattuna tuohon elementalistiin joka jopa kiinnostaisi mutta pääsee turhan helposti hengestään... siihen vielä kun lisää sen että alottelin teraa pelaamaan warriorilla josta olen nyt tykännyt suhteellisen paljonkin nii se gw2 vain jäi epämääräisesti vähemmälle... Mutta ehkä joku päivä vielä sen elementalistin väsään max levulle, pvp stuffiahan se kuulemma on?

Meikän poikaystävä pelaa dd elementalistilla ja toteaa tähän että sillä kyllä pystyy outplayaamaan kaikki. Ei millään tavalla huonompi classivalinta, mut sillä vaan pitää osata pelaa. Guardianilla kai vissiin vähän sama, en osaa tähän itte vielä mitään sanoa kun olen säälittävät 29 tasoa päässyt sillä eteenpäin ja sattuu olemaan suuritasoisin hahmoni tällä hetkellä. Kuullut siitäkin vaan juttua, että joudun koulutukseen sitten kun pääsen isommille tasoille, että osaan käyttää tiettyjä skillejä oikein oikeissa paikoissa - kuulostaa siltä että meen vaan pätemään paladinillani kaikille wowin puolelle samantien mieluumin 8)

Tera oli jees, mutta kyllästyin, koska kiinnostus ei riittäny ees alottamaan sitä kunnolla missään välissä. Ehkä siksi, ettei ollut ketään pelikaveria siellä. Rakastin vaan sitä hahmonluonti editoria, mmmm <3 Tein sinne Aksun Dariuksen (------D Mah määään <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Maalis 2014, 02:12

Crimson kirjoitti:kuulostaa siltä että meen vaan pätemään paladinillani kaikille wowin puolelle samantien mieluumin 8)

Anna mä tuun päteen shamaanilla. Anna kun healaan suo. I CAN BE YOUR HEALBOT

Crimson kirjoitti:Tein sinne Aksun Dariuksen (------D Mah määään <3

MITÄ!? No pidä Dari mä otan Atrevauxen. Mun mies pieksee sun miehes. Wait...

Kuulostaa siltä et mun pitäis kokeilla GW kakkosta... Tosin onko se kokeilemisen arvonen? Antakaa mielipide/arvio, oon niin laiska kokeileen ihan vaan ittekseni/ilman suostuttelua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Maalis 2014, 02:40

Niin siis dd elementalistia näkee varsinkin pvp puolella ja mitä olen videoita aiheesta katsonut niin se 4 auraa päällä sisältäen range immunityt on aikamoista herkkua mutta levutus sillä on tuskaa... varmaan meen johonkin staffilinjalle että saan levut kohilleen yms että pääsee tuohon tupla daggerien eeppisyyteen kiinni. Ja siis guardian ja necrohan ovat tankki classeja ja näin ollen kestävät suht paljon. Tuohon tosiasiaan kun lisää sen että mitä kaverin guardian gameplayta vähän näin ja jätkä tappoi yhellä combolla kaiken mikä eteen sattui ja tais vieläpä olla jotain aoe tyyppistä niin alkoi kyseenalaistamaan dd elementalistin tehokkuuden ilman lategame optimointia verrattuna noihin pienemmän skillcapin hahmoihin... Tosiaan tykkään nimenomaan outplay potentiaalina omaavista ja sen varaan laskevista hahmoista, juurikin se syy miksi teran warrior classi niin paljon minuun vetoaa. Voi piestä bosseja ottamatta yhtäkään iskua vastaan ja tekee yhtä pelin kovinta damagea. Toisaalta kyseessä on silti melee classi joka ei kestä osumia ja yksikin osuma vetää sellaiset 80% hipareista helposti joten niitä väistöjä mitkä mahdollistaa uskomattomat solotukset ei myöskään ole varaa sählätä.

Ja mitä tuohon suosittelenko gw2 tulee niin kyllä suosittelen varsinkin jos on peliseuraa. Oikeastaan väittäisin että tuohon voidaan tehdä jako joka olisi after game=wow, kokonaisuus=gw2 ja skillshot dodge outplay perseily=tera. Loppujen lopuksi en voi kieltää ettenkö gw2:sta nauttisi, nätti peli jossa ei hirveästi ole moitteen sijaa ja oikeastaan tuli jonkinnäköinen into mennä juurikin sinne elementalistilla seikkailemaan
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Maalis 2014, 09:32

uulostaa siltä et mun pitäis kokeilla GW kakkosta... Tosin onko se kokeilemisen arvonen? Antakaa mielipide/arvio, oon niin laiska kokeileen ihan vaan ittekseni/ilman suostuttelua.

Olen samaa mieltä Michyyn kanssa. Mahtava peli jos sitä peliseuraa löytyy, ite oon jonki aikaa pelannu sitä yksinään nii eron huomaa tosi hyvin. Ja iso plussa on vielä se, et esim wow:iin verrattuna et ostat vaan GW:n ja muita maksu vaatimuksia ei ole, just enjoy~ ja arenanet pistää GW:n aika useasti alennukseen kaikenlaisina juhlapyhinä :3
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Maalis 2014, 11:01

BE MY HEALBOT AAAA!

MITÄ!? No pidä Dari mä otan Atrevauxen. Mun mies pieksee sun miehes. Wait...

No kehveli (--D

Olen samaa mieltä Michyyn kanssa. Mahtava peli jos sitä peliseuraa löytyy, ite oon jonki aikaa pelannu sitä yksinään nii eron huomaa tosi hyvin. Ja iso plussa on vielä se, et esim wow:iin verrattuna et ostat vaan GW:n ja muita maksu vaatimuksia ei ole, just enjoy~ ja arenanet pistää GW:n aika useasti alennukseen kaikenlaisina juhlapyhinä :3

Tai sitten suunnataan nokka kohti G2A:ta ja ostetaan pelit reilusti halvemmalla, kuin ne oikeasti on 8) Mutta joo näin on. Yksin vähän ankea, mutta porukassa selvästi mukavampaa mättöä. GW2 kun ei tunnu olevan sellanen peli, missä vaan mentäis ja soolotetaan kaikki ittekseen enemmän ja vähemmän helposti, vaan tarttee sen porukan jossa lähtä terrorisoimaan maailmaa. Ja plussaa myös siitä mitä Jannikin sano niin ostat pelin kerran, eikä siitä sen jälkeen tarvitte maksaa enää yhtään mitään. Miinuksena annan sen, ettei siinä ole haltioita - koska dnhiuahjdöwajdöaw - mutta on sentään edes sylvarit <3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut