Mä oon tyytyväisenä viihtyny viime aikoina Assassins Creed kolmosen ja Guild Wars kakkosen puolella
Did someone say Guild Wars 2 ?! >u>
Mä oon tyytyväisenä viihtyny viime aikoina Assassins Creed kolmosen ja Guild Wars kakkosen puolella
Crimson kirjoitti:Mutta Primal Carnage on hieno. Aksun lentolisko seikkailut sai mutki ostaan mokoman >: TULEEKO SIITÄ KAKKONEN MITÄ HÄH?!?!?!?!?

Janni kirjoitti:Did someone say Guild Wars 2 ?! >u>
Aksutar kirjoitti:GENESIS
Janni kirjoitti:Minä minä minä o/
Oh oh oh, ootko pelannu kauanki? :3
En oikeastaan. Oon omistanu pelin about puol vuotta, mut vasta nyt innostunu sitä pelailemaan kunnolla, kun löytyi porukkaa kaveripiireistä jotka ovat tätä jo pidemmän aikaa aktiivisesti pelannu. Voivat opastaa tämmöstä noob tapausta sit mun yber seikkailuissa ja toilailuissa :'D Kuis itte, ootko mahollisesti myös veteraani pelaaja?
Janni kirjoitti:Ooh lucky you! Ja emmä nyt veteraani tasolla ole, oon pelannu noin vuoden ja saanu kolme hahmoo täysiin leveleihin. Vähän vaan harmittaa ku aloin pelaan sitä mun pokakaverin kaa, mut nyt sillä on jääny vähemmälle sen pelaaminen nii automaattisesti sit mullaki. Käyn tekeen killan kaa vaan juttuja pari kertaa viikossa. Mut hei saako kysyä käyttäjänimee, jos vaikka törmätään jossaki :3
Oh my o3o Ehkä mäkin joskus saavutan sen 80 tason - sitten joskus. Toivottavasti ennen ESO:n julkasua, kun se varmaan sitten uutena MMORPGnä vie kiinnostuksen Guild Warsista muualle. Mutta mikäli kaveriks tosiaan haluat pelin puolella lisäillä, niin pyörin sen nimisen nimen alla kuin Ryoyichi.7563 >3< Jos nyt joku muukin täällä sattuu GW:tä pelaamaan, niin ei haittaa vaikka lisäilee kaverilistalleen, just saying..
Mitämitä täällä gw2 ihmisiä. Joskus sitäkin tuli pelattua aluksi dd elementalistilla ja myöhemmin alotin necrolla. Jostain syystä vain intohimo sen pelin suhteen kuoli täysin kun tajusin että necro on huomattavasti vahvempi kuin dd elementalisti, guardian vissiin myös, ja nuo kaksi niin aivokuolleen oloisia hahmoluokkia verrattuna tuohon elementalistiin joka jopa kiinnostaisi mutta pääsee turhan helposti hengestään... siihen vielä kun lisää sen että alottelin teraa pelaamaan warriorilla josta olen nyt tykännyt suhteellisen paljonkin nii se gw2 vain jäi epämääräisesti vähemmälle... Mutta ehkä joku päivä vielä sen elementalistin väsään max levulle, pvp stuffiahan se kuulemma on?
Michyy kirjoitti:Mitämitä täällä gw2 ihmisiä. Joskus sitäkin tuli pelattua aluksi dd elementalistilla ja myöhemmin alotin necrolla. Jostain syystä vain intohimo sen pelin suhteen kuoli täysin kun tajusin että necro on huomattavasti vahvempi kuin dd elementalisti, guardian vissiin myös, ja nuo kaksi niin aivokuolleen oloisia hahmoluokkia verrattuna tuohon elementalistiin joka jopa kiinnostaisi mutta pääsee turhan helposti hengestään... siihen vielä kun lisää sen että alottelin teraa pelaamaan warriorilla josta olen nyt tykännyt suhteellisen paljonkin nii se gw2 vain jäi epämääräisesti vähemmälle... Mutta ehkä joku päivä vielä sen elementalistin väsään max levulle, pvp stuffiahan se kuulemma on?
Crimson kirjoitti:kuulostaa siltä että meen vaan pätemään paladinillani kaikille wowin puolelle samantien mieluumin 8)
Crimson kirjoitti:Tein sinne Aksun Dariuksen (------D Mah määään <3

uulostaa siltä et mun pitäis kokeilla GW kakkosta... Tosin onko se kokeilemisen arvonen? Antakaa mielipide/arvio, oon niin laiska kokeileen ihan vaan ittekseni/ilman suostuttelua.
MITÄ!? No pidä Dari mä otan Atrevauxen. Mun mies pieksee sun miehes. Wait...
Olen samaa mieltä Michyyn kanssa. Mahtava peli jos sitä peliseuraa löytyy, ite oon jonki aikaa pelannu sitä yksinään nii eron huomaa tosi hyvin. Ja iso plussa on vielä se, et esim wow:iin verrattuna et ostat vaan GW:n ja muita maksu vaatimuksia ei ole, just enjoy~ ja arenanet pistää GW:n aika useasti alennukseen kaikenlaisina juhlapyhinä :3
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa