Forte kirjoitti:En saanut töitä. Sadness D: Asialla saattoi olla jotain tekemistä sen kanssa, että haastattelussa hiukset olivat kuin Frodolla ja ääni kuin Boromirilla. Menen häpeämään sitä jonnekin.

Dakum kirjoitti:MORJESTA IHKU TÖNFFIN VÄKI! :3
Oon Suomessa jälleen, oltuani kuusi viikkoa Skotlannissa. Ette pääse miusta eroon hihihi.
Forte kirjoitti:Tönffi. Kuulostaa halvalta tuontioluelta. "Otetaan pullot Tönffiä."

Imo missä tahansa opiskellessa tärkeintä on kuitenkin muistaa se, ettei se maailma kaadu ja elämä lopu, jos jossain epäonnistuukin. Nuorella on vielä monta vuotta aikaa suorittaa ja miettiä mitä sitä suorittaa, joten jos tuntuu liian stressaavalta, ni ehkä kannattaa ottaa yks vuosi lisää opiskelua. Sisko ainaki veti lukion vähän pidemmällä kaavalla, koska muuten se ois kuollu stressiin. Ja hyvin se on elämässään pärjänny.
ASKJDKLEWF YAAAAY!! Teretulemasta takasin. Kai toit mulle tuliaisia? D: Et? höh >:
Dakum kirjoitti:Kiitos :3 mulla on täällä öö vissiin 6 purkkia aitoa skotlantilaista hillopurkkia, että keksibileet pystyyn + muutama viskitoffee jäljellä naminam.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa