Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Heinä 2014, 22:06

Olen elossa, sori että oon ollut miljoona vuotta hiljaa. Oltiin mmupun kanssa 2 viikkoa Isossa-Britanniassa interreilaamassa, kierrettiin Englanti-Skotlanti-Wales ja oli aivan mahtavaa, visitoitiin muunmuassa Loch Ness, Hadrian's wall ja Stonehenge. Lisäksi oon lukenut ylppäreihin, yy, kirjoitan bilsan, kemian ja pitkän ruotsin. Huh elämää. Rakkaasta koirasta piti kyynpureman takia luopua ihan kesäloman kynnyksellä ja otti kipeää, mutta elämä jatkuu. Kesä on ihana. Olen uupunut. Transformers 4 ja How to train your dragon 2 oli kumpainenkin hyviä, kaikennäköiset hengailut on olleet muutenkin onnistuneita. Ja hankkimani Robert Englundin nimikirjoituskin saapui Lotdowille joskus tuossa pari viikkoa sitten. Ah elämää. Ei kappalejakoja, ne on nyhveröille.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Heinä 2014, 16:19

Perhanan Jyväskylä ja sen Finncon! Kaupassakaan ei saanut rauhassa käydä, kun tuli imetyksi nörttien ja cossaajien keskelle. The horror!
Forte

ViestiKirjoittaja Mums » 14 Heinä 2014, 14:03

Hei pöö taas! Tänään kyllä vastaan peliin tai viimeistään huomenna. 8( Pakko nyt potkia itseäni persuksille eikä keksiä mitään tekosyitä tyyliin "nyt on kesä." Mutta joo, olen järkyttävän pettynyt etten päässyt animeconiin tai ilosaarirockiin. Mutta kävin kuitenkin pari päivää sitten Joensuussa shoppailemassa ja kivasti tuli ostettua juttuja. Kohta sitten taas koulun penkille (ja pitäisi vielä tilata ne oikeat kirjat.) Nyt vaan nautin kesäsäästä ja syön mansikoita ja olen laiska.

Kokkaamisesta täällä puhutaan! Minäkin rakastan kokkaamista ihan julmetusti, tosin nyt sitä ei ole tullut tehtyä aikoihin. Seiskan aikana minulla oli pakkomielle leipoa joka päivä jotain ja ahh mitä herkkuja teinkään. No nyt on nekin taidot ruostuneet. xD
Mums

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Heinä 2014, 15:06

Agna kirjoitti:Olen elossa, sori että oon ollut miljoona vuotta hiljaa. Oltiin mmupun kanssa 2 viikkoa Isossa-Britanniassa interreilaamassa, kierrettiin Englanti-Skotlanti-Wales ja oli aivan mahtavaa, visitoitiin muunmuassa Loch Ness, Hadrian's wall ja Stonehenge. Lisäksi oon lukenut ylppäreihin, yy, kirjoitan bilsan, kemian ja pitkän ruotsin. Huh elämää. Rakkaasta koirasta piti kyynpureman takia luopua ihan kesäloman kynnyksellä ja otti kipeää, mutta elämä jatkuu. Kesä on ihana. Olen uupunut. Transformers 4 ja How to train your dragon 2 oli kumpainenkin hyviä, kaikennäköiset hengailut on olleet muutenkin onnistuneita. Ja hankkimani Robert Englundin nimikirjoituskin saapui Lotdowille joskus tuossa pari viikkoa sitten. Ah elämää. Ei kappalejakoja, ne on nyhveröille.

AAAAAAAA A Oisitte ottanu mut mukaan D: Tahdon. MUTTA KIVA TIETÄÄ ETTÄ OLET ELOSSA!

Mums kirjoitti:Hei pöö taas! Tänään kyllä vastaan peliin tai viimeistään huomenna. 8(

Mul on sama fiilis ollu nyt jo viikon 8| Se vaan ku on vapaata ni ajattelee et "näh huomenna ehtii" ja sit ei saakaan koskaan mitään aikaseks. Ainakaan minä. Tarviin jonkun potkimaan kunnolla perseelle.

Yh, ukkostaa. Muuten kivaa mut mul on pää aina pirun kipee ukonilmal ja sit oon kiukkunen kun perseeseen ammuttu karhu(ntakku). Plus koira parka panikoi ittensä vielä tajuttomaks. Koitin äsken lähtee viemään sitä lenkille mut ei se halua ny pihalle ollenkaan. Mikä on erittäin harvinaista ku on tosta piskistä kyse.

Ja valitsen cossaaja ja nörtti laumat ennemmin, mitä kasan wnb kovis teinejä. Lande kovisteinit on tosin huvittavia. Nakkilan pikku Maket yrittää olla niin gangster ja cool siellä keskellä eloveena peltoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mums » 14 Heinä 2014, 19:11

Tein sen! xD Meilläkin täällä ukkosti ja satoi pikkuisen, vaikka aurinko paistaakin ja on lähellä 30 astetta??
Voi koira parkaa. D: Meidän koiralla taas on jokin trauma veden kanssa etten millään saa sitä uimaan. Tänään kävin kastelemassa jalkoja ja piti olla ihan "JEES HYVÄ JEE TULE TSET TSET HYVÄ POIKA OH KUKA ON HYVÄ!!" että se sitten lopulta uskaltautui kastamaan jalkansa. 8D Kannustin yhtä kovaa kuin jalkapallofani MM-kisoissa. xD
Mums

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Heinä 2014, 19:46

Yhhyh, koiraa D.

Eka ilta kolmannella riparilla isosena. Tiedän leiriläisistä ainakin yhen puhuvan minusta kakkaa pitkin kyliä, ja muutenkin teinit näyttää inhoavan mua ja pitävän mua täys-natsina. Hermoromahdus saapumassa ennätysnopeaa oAo ja mukana lisäksi yks vanha isonen, ja kaks uutta. Joten käskyttäminen lankeaa mulle ja son ressaavaa kun men osaa saatika uskalla kovistella oAo tai halua, muttakun leiri täynnä ongelmanuoria niin vähän pakko. Pelastakaa mut, vielä viikko.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 15 Heinä 2014, 13:20

Kyllä se siitä pandanna. Minä itse kun olin isosena, jouduin lähes sanelemaan kirjaimellisesti, mitä kunkin pikkusen mun ryhmässä tuli tehdä. "Sä oot Jeesus! Ja te ootte niitä opetuslapsia! Nyt menkää tohon ja leikkikää venettä! Muistakaa sit hengittää!!" Sight... Voi niitä aikoja (@A@) Hyvä ku ne tiesi miten liikuttaa omia raajojaan. Muuten ne ois vaan istunu siinä toimeettomana ja tuijottanu mua, et "Mitä me tehään? Meil suli aivot, joten voitko ajatella meijänkin puolesta?"

Vois siis todeta kaikessa rauhassa, että teinit ovat RA-SIT-TA-VIA, en siis tarkoita niitä, jotka ovat ylittäneet jo viidentoista ikä vuoden, mutta sitä nuoremmat. Sitä kun tälläinen höperö kattoo sellasten uusien seiskaluokkailaisten perään, niin tuntuu, et ne yrittää aikuistua ennen aikojaan. MINÄ vielä sentää leikin siinä iässä little petseillä ja legoilla! >> Ne taas meikkaa ja ajattelee miltä mahdan näyttää toisten mielestä. Seksikkäältä? *Menee nurkaan mököttämään*

Minulla on eräs sellainen täällä, juuri selkäni takana, onneksi se ei sentää lue mun viestejä... Siksi tämävalitusvirsi
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Heinä 2014, 22:27

Mums kirjoitti:Tein sen! xD Meilläkin täällä ukkosti ja satoi pikkuisen, vaikka aurinko paistaakin ja on lähellä 30 astetta??
Voi koira parkaa. D: Meidän koiralla taas on jokin trauma veden kanssa etten millään saa sitä uimaan. Tänään kävin kastelemassa jalkoja ja piti olla ihan "JEES HYVÄ JEE TULE TSET TSET HYVÄ POIKA OH KUKA ON HYVÄ!!" että se sitten lopulta uskaltautui kastamaan jalkansa. 8D Kannustin yhtä kovaa kuin jalkapallofani MM-kisoissa. xD

Naaaw D: Koira parka. Meidän piski taas vetää ilosena aina ittekseen uimaan heti ku tilaisuus tulee. Ehkä toi voi tulla houkutteleen sun koiraas uimaan.

Mori kirjoitti:Vois siis todeta kaikessa rauhassa, että teinit ovat RA-SIT-TA-VIA, en siis tarkoita niitä, jotka ovat ylittäneet jo viidentoista ikä vuoden, mutta sitä nuoremmat. Sitä kun tälläinen höperö kattoo sellasten uusien seiskaluokkailaisten perään, niin tuntuu, et ne yrittää aikuistua ennen aikojaan. MINÄ vielä sentää leikin siinä iässä little petseillä ja legoilla! >> Ne taas meikkaa ja ajattelee miltä mahdan näyttää toisten mielestä. Seksikkäältä? *Menee nurkaan mököttämään*

Agreed. Legot oli aina kova sana.
Niistä puheen ollen, kukaan kattonu Lego movieta? Ihan paras :D

MUTTA KYLLÄ SÄ SELVIÄT DANNA! Uskon sinuun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 16 Heinä 2014, 10:57

Aksutar kirjoitti:Agreed. Legot oli aina kova sana.
Niistä puheen ollen, kukaan kattonu Lego movieta? Ihan paras :D

Minä! Minä! Se oli kyllä hieno kokemus X3 Ku siel oli pelkkii naperoita ja lisäksi ne kaikki oli poikia vanhempiensa kanssa. Me mun kaverin kanssa sitten mentiin isoina tyttöinä kattomaan se legoleffa. Oltiin niin fangirlin siin, et ne naperot katto meitä ku hulluja... Ehkä me oltiikin vähän XD
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2014, 11:35

:---------D Muistan et me käytiin Ivyn kans kattoon Rise of the guardians ni oli vähän sama tilanne.
Mut herran jumala siin lego leffas on ehkä tarttuvin biisi ikinä... Ja se ärsyttää varsinkin, jos se pyörii päässä kun käytät koiraa kaatosateessa.
Everything Is Awesome!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 16 Heinä 2014, 11:42

No kiitos Aksu, sai sen korvamadon mun päähän.

Kaikki on niin nastaa!~

Ei mulla muuta
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2014, 11:44

Nyt meillä on siis yhteinen korvamato! Tätä loppupäivä.

Yhyhy, pitäis lähteä kuskaamaan isän kanssa vanhoja parvekkeen ovia Hauholle ja muo melkein kiinnostais lähtee. Tahtoisin vain ropettaa >: On se elämä vaikeaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 16 Heinä 2014, 11:50

Ahahah, sitä sitten loppupäivän....

Kyllä se siitä Aksu, kyl mulleki kelpas ropettaminen kokopäivän, mut täytyy raahautuu kirjastoon ja voisin alkaa kehitellä jotakin kaunista Michyyn kanssa. Hahmolejaa!~ Tosin äiti ompi kotona, jotten konelle en ehdi/enkä saa mennä enää T___T Tartten mun konetta!! Sit ku lopetan, kaikki ompi loppuu. *Dramaattisuus*
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Heinä 2014, 14:20

Just saying, hermoromahdus. Edelleenkin .'>

Viisi tuntia myöhemmin:

Kaikki on niin nastaa~
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Heinä 2014, 23:21

asdifjölspdka aaaaaaah! eilen päätin olla ahkera ja kitkin äitille yllätykseksi kaksi kukkapuskaa ja leikkasin nurmikot. jee! sitten odotin jonkinlaista kehua ja palkkioksi ehkä vaikka uimaan mökille kun on niin pirun kuuma! ainut vaan että äitee ei sanonut asiasta mitään ja ohitti sen kuin itsestäänselvyytenä ja minun piti mennä vielä keräämään sankollinen mansikkaa pellolle paarmojen seuraksi. :DD ja uimaan pääsin vasta tänään.. plus että tänään äiti päättikin että siivotaan koko talon lattiat = matot ulos, imuroi, luutua. ja sitten vielä olohuoneen pölyt ja vessa ja keittiö ja oho! oltiinkin siivottu koko talo. .____________. huomenna. huomenna minä en tee mitään! :D olen ollut niin ahkera (omasta mielestäni kyllä, verrattuna yleiseen itseeni, erittäin) joten huominen saa mennä doctor who maratoonin kanssa ;3
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut