Agna kirjoitti:Olen elossa, sori että oon ollut miljoona vuotta hiljaa. Oltiin mmupun kanssa 2 viikkoa Isossa-Britanniassa interreilaamassa, kierrettiin Englanti-Skotlanti-Wales ja oli aivan mahtavaa, visitoitiin muunmuassa Loch Ness, Hadrian's wall ja Stonehenge. Lisäksi oon lukenut ylppäreihin, yy, kirjoitan bilsan, kemian ja pitkän ruotsin. Huh elämää. Rakkaasta koirasta piti kyynpureman takia luopua ihan kesäloman kynnyksellä ja otti kipeää, mutta elämä jatkuu. Kesä on ihana. Olen uupunut. Transformers 4 ja How to train your dragon 2 oli kumpainenkin hyviä, kaikennäköiset hengailut on olleet muutenkin onnistuneita. Ja hankkimani Robert Englundin nimikirjoituskin saapui Lotdowille joskus tuossa pari viikkoa sitten. Ah elämää. Ei kappalejakoja, ne on nyhveröille.
Mums kirjoitti:Hei pöö taas! Tänään kyllä vastaan peliin tai viimeistään huomenna. 8(

Mums kirjoitti:Tein sen! xD Meilläkin täällä ukkosti ja satoi pikkuisen, vaikka aurinko paistaakin ja on lähellä 30 astetta??
Voi koira parkaa. D: Meidän koiralla taas on jokin trauma veden kanssa etten millään saa sitä uimaan. Tänään kävin kastelemassa jalkoja ja piti olla ihan "JEES HYVÄ JEE TULE TSET TSET HYVÄ POIKA OH KUKA ON HYVÄ!!" että se sitten lopulta uskaltautui kastamaan jalkansa. 8D Kannustin yhtä kovaa kuin jalkapallofani MM-kisoissa. xD
Mori kirjoitti:Vois siis todeta kaikessa rauhassa, että teinit ovat RA-SIT-TA-VIA, en siis tarkoita niitä, jotka ovat ylittäneet jo viidentoista ikä vuoden, mutta sitä nuoremmat. Sitä kun tälläinen höperö kattoo sellasten uusien seiskaluokkailaisten perään, niin tuntuu, et ne yrittää aikuistua ennen aikojaan. MINÄ vielä sentää leikin siinä iässä little petseillä ja legoilla! >> Ne taas meikkaa ja ajattelee miltä mahdan näyttää toisten mielestä. Seksikkäältä? *Menee nurkaan mököttämään*

Aksutar kirjoitti:Agreed. Legot oli aina kova sana.
Niistä puheen ollen, kukaan kattonu Lego movieta? Ihan paras :D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa