Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Elo 2014, 18:53

Minä tykkään Islannista. Jos sieltä vie hevosen, sitä ei saa tuoda takaisin. Lisäksi väestöllä on kantakirja, josta näkee, ettei se Olaf Hjorjgensson ole liian läheistä sukua Astrid Njaelfandotterille, jotta he voivat mennä naimisiin. Ihan totta, heillä on kantakirja. Ja he tekevät pahaa haita, jota mädätetään vuosia.

Haluan kissan! Tai oikeastaan haluan niitä kuusi, kuusia kollia, koska kaikille on nimet valmiina. Ja yhden koiran. Sillekkin on nimi.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2014, 12:42

Ottakaa te vaan kissoja ja koiria ja käärmeitä, mä haluan kasan marsuja tohon takapihalle huutamaan naapureiden iloksi. MUTTA KUN MARSUT ON IHANIA JA IHAN TURHIA OTUKSIA MUT HALUAN SILTI Kun ne on niin pläskejä.

Hyvin nukutun yön jälkeen tekee mieli vastailla ropeihin ihan sikana mut pitäis muka siivota ja valmistautua leffailtaan kavereiden kans. Miksi se inspiraatio iskee juuri tällaisina päivinä.

Dakum kirjoitti:Itelläni on peruskaura Wacomin Bamboo, joten en kauheesti osaa sanoa hienommasta

Ittellä kans Bamboo ja sit aiptekin iso pöytä joka tosin sano ittensä irti nyt, joten täytyypi ittekin hankkia uus 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Elo 2014, 15:43

Marsujen äänet on outoja. Ens kerran kun kuulin en ois uskonut marsusta. :D

Ja mulla on vaan tommonen "kakka" trust, joka ei ollu kun jonkun 40€, muttaa on tuo kestänyt ihan nämä vuodet mitä sitä olen käyttänyt.. (onko se nyt 2 vuotias? 3? en tiedä, en voi muistaa niin kauas plöö ~) ja enpä varmaan parempaa tartteiskaan. ainut minkä haluaisin ois parempi piirto-ohjelma! :D
Templer

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Elo 2014, 22:13

sanovat että paint tool sai on hyvä, ainakin monet sitä deviant artissa käyttävät. en muista mistä itse sen sai, kyl sen saa epämääräisiä reittejä ilmaiseksi jostain hankittua... google auttaa^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Elo 2014, 22:52

oon koittanu ladata sitä mutta en oo oikeen hyvä imuroimaan mitään netistä niin.. hee. ajattelin vaan rehdisti ostaa ohjelmani kuhan vaan rahaa saisin >:
Templer

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Elo 2014, 23:26

niin no en sit muita ohjelmia tiedä mitä vois suositella. Jotkut jotka oikeasti jotain osaavat käyttää photoshoppia mut siinä voi olla vähän enemmän opettelua... en tiedä tosiaankaan
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Elo 2014, 10:08

Itte käytän Photoshoppia ja kyl sen aika nopeesti oppii (niin elements ku CS) mutta maksaa, ellei sitten internetin ihmeellisistä maailmoista löydä oikotietä onneen. Mut Gimp, käyttääkö kukaan enää sitä ollenkaan? Muistan et se oli joskus kauheeta huutoo pitkin nettiä kaikki artistit suositteli mut nyt emt. Mä en itte koskaan käyttäny sitä ku se taas tuntu niin pirun vaikeelta ja kerta photari jo oli nii mitä minä toisella ohjelmalla.

JA VAAN MUN TUURILLA VOI TULLA KIPEEKS JUST ENNEN KOULUJEN ALKUA! Kiitos tästä leffailtaan tulleelle kaverille, joka vasta illan loppupuolella kerto et hei, oon muuten just parantumassa flunssasta että kiitos 8| Kurkku ihan perkeleen kipee ja nenä meinaa alkaa vuotaan, miksi juuri minä.

Ja marsut pitää mahtavaa ääntä. Paitsi sillon kun käännät kello kolme yöllä kylkeä ja ne päättää alkaa huutaan kuorossa et perkele herää meil on nälkä ei jaksa odottaa aamuun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ikane » 06 Elo 2014, 10:11

Hohoo, onnistuin saamaan itseni tänne oikeaan aikaan! Elikka omasta laitteistosta sanon että kaksi piirtolautaa löytyy. Mielestäni tärkeintä on, että laitteisto toimii ja siinä on tarpeeksi paineentunnistustasoja (saat herkullisia viivoja omnom): toki ne voi säätää lähes jokaiseen lautaan ihan perus asetusten kautta!
Ohjelmiin minulla on enemmän sanottavaa: Olen kokeillut kaikkea Gimpistä Corel Painteriin, ja jos ilmaisohjelmaa kaipaa niin Krita Studio on hyvä, ja Gimp myös jos et etsi mitään maailmaa mullistavaa. Se (Krita) on hieman takkuinen välillä - tekstinlisäys on välillä tuskaa -, enkä ole esimerkiksi keksinyt vielä layereille kunnon muokkaustyyliä, mutta piirto-ohjelmana mainio ilmaisohjelma. Photoshop on omassa käytössä ollut jo... kauan (:'D) eikä sekään kamalan vaikea ole - tottakai alussa on paljon opeteltavaa, ei se onni ihan syliin putoa vaikka kalliin ja hienon ohjelman ostaisikin.

Aksu, yritä parantua! 8'< aika pirun kiva ylläri kaveriltasi, sentään ei mistään vakavammasta ollut kyse!
Ikane

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Elo 2014, 13:08

oh! Gimp mulla itseasiassa onkin, mutta sekin on yksi noista vanhoista gimpeistä, että mitä nyt kaverilal on se uudempi niin siinä on sille siveltimelle jopa joitain muita muotoja kun pyöreä, pyöreä sumennetun reunoin ja paprika! mutta siinä oli sitten semmosia asioita joista en tykännyt niin ainakin vielä olen tyytynyt pärjäämään näillä pyöreillä siveltimillä~
ja kritasta sen verran että kerran koitin ladata.. latasin viruksen. plöö ~ ehkä kokeilen jokupäivä uudestaan mutta kun omasta mielestäni ihan oikealta sivultakin sen latasin ja kaikkea niin.. en sitten tiedä. |:

ihmettelee vaan että kun on jotenki ollu meidän suvun "nörtti" ja siltikään ei pysty oikeesti mihinkään tietokoneella kun just semmoseen peruskauraan ja sattumuksen kautta johonki hienompaan säätöön.. :D vaan kun oma suku on niin laiska ettei jaksa ees tutkia tietokoneensa saloja, niin jo se, että poistaa ylimääräisiä ladattu ojhelmia ojelmapaneelista riittää ällistyttämään
EDIT: ehkä laiska ei ollu nyt sopivin sana, mutta sitä nyt käytän ~ ei tarttee kenenkään ottaa loukkauksena >::
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Elo 2014, 07:30

Vaihdan aihetta, sori.

Kolmas rästipäivä koulussa alkamassa ja herra isä me kuolen oAO Oon kaks päivää maalannu seisoen, ja nyt jalat on ihan kökkönä. Tulipahan kuvallisen ilmaisun kurssi suoritettua loppuun, kuitenkin... Ja tänään pitäis tehä nettitehtäviä muotisuunnittelijoista, mutta suunnilleen ainut kiinnostava vaihtoehto oli joku nainen, josta KAIKKI löytyvä tieto on espanjaksi .A. En osaa espanjaa.

Mutta muuten uuuuuuu ollu tosi kivaa taas, sain lämpimän tutor-hupparin ja kivan tutor-teepaidan .> Ja retardeilen taas.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Elo 2014, 17:28

HAH!! Minä ja opiskelutoverini olemme jo pari päivää nauraneet, kun muksuilla alkoi koulu ja meillä alkaa vasta syyskuussa. In your face, with my..miten se jatkuu?

Joka tapauksessa, lähdemme sunnuntaina vähän untz untz untz. Kaverini sai autonsa juuri takaisin.

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 08 Elo 2014, 23:30

OHohohohohohoooo.. Kröh... Kröh...

Olen palannut, joskin kaamealta lomalta.... Vuokratgiin ihan kauhea asuntoauto, se oli rikki kaikkialata, paitsi moottoriltaan.... Hyvä ku paikat pysy itellään kasassa nukkuessa... Yyyyh ja ne ampiaiset! Niitä oli ihan kaikkialla! Tapoin varmaan tuhat, mun paljailla käsilläni! Muuten ihan ok. reissu. En vain pitänyt siitä päivällä käyneestä ukkosesta. Vettä oli varmaan kymmenen senttiä! Ihmiset tyyliin kahlas siellä kaduilla... Että sellanen reissu virrossa.

By the way. I love that gif Forte :3
Mori

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Elo 2014, 02:28

Kuulostaa ihanlta lomalta tosiaan! :DD

mulla alkaa koulu 12. pvä ja en ole valmistautunut koitokseen henkisesti. olen vaan sysännyt ajatusta ja nyt se sitten iskee.. D;
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2014, 12:39

Oon ihan tyytyväinen että koulut jatkuu jo nyt, mä en enää kestäis, jos pitäis pidempään vaan istua ja olla. TOSIN MÄ OLEN YHÄ FLUNSSASSA KIITOS TÄSTÄ missasin kaks ekaa päivää 3D animatiotunneilta ja vähän kyrsii nyt >:< Mutta, toivottavasti vielä saa kiinni porukat. Tosin ekana päivänä ei koneet ees toimineet joten ei ne pahemmin ees edenny.

Ja joo hyi Mori, ampiaisia. Täälläki niitä nyt pörrää koko ajan ja perskuta ku tulevat sisälle ja yrittävät laskeutua olalle tervehtimään ja minä juoksen pakoon ja koitan huutaa koiralle et älä idiootti yritä syödä niitä 8| Ja kuinka ironista et just ku tätä kirjotin ni sisään lens uus ampiainen? Ei, ovea ei voi pitää kiinni kun koira on pihalla.

Pandanna kirjoitti:Ja tänään pitäis tehä nettitehtäviä muotisuunnittelijoista, mutta suunnilleen ainut kiinnostava vaihtoehto oli joku nainen, josta KAIKKI löytyvä tieto on espanjaksi .A. En osaa espanjaa.

DDDD8 Ei kiva.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Elo 2014, 14:09

Oma koulu alkaa samaan aikaan Templer! 12 pvä. Mua hirvittää ja mul on maanantaina työkokous, joss käydään varmaan kuustuntia asioita läpi. Mä en haluuu! En ole valmis kouluun! Mun ussan tutkielmasta puuttuu sivu ja puol vielä! En jaksa väsää sitä!!! ><

Ampiasia on tänä vuonna niin paljon ja tää helle tekee niistä hulluja!
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut