Forte kirjoitti:Ou jeah! Fortella on nyt uusi, hieno ja mielettömän upea kone, jota olen mielettömän huono käyttämään. Windows 8 tuhoaa aivosoluni. Miten toimii tämä tässä nyt näin? D: Haluan myös hienon taustakuvan, ehdotuksia?
Suzume kirjoitti:Crim da Savior.
Jeaah Aksu! Parannellen ja parannellen! Eilen pääsin jo maalaamaan ja niin innoissani olin että vesivärit lensi lattialle enemmän kuin kerran (hups) 83
Pandanna kirjoitti:Helloooooo darlinggssss arvatkaa kuka vastailee peleihin tänään töiden ja kaupan jälkeen! Näin puolen vuoden kuluttua. Antakaa anteeksi. Kirjotan muutenkin tänään niin siinä samallahan sitä kun inspaa kerta nii c. Olokeet ylypeet minust. Pitääpi ruveta vähä kartottaa mitä missään tapahtuu.
ja vui herranen aika, mulla tulee heinäkuussa kolme vuotta foorumilla täyteen, joko saan alkaa kutsua itseäni jokski muuksi ku uudeks pelaajaks? OuO
Danna on kikseissä taas. Anteeksi. Mitä kuuluu porukalle?

Aksutar kirjoitti:Yes. Join us. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Pelaat kaikki kolme ja DLCt ja sit voidaan itkee yhdessä. Crim ja Ivy ja Lotdow ja Agna ja Nipustin ja ja ja ja ketkä kaikki muut niitä nyt oli pelaillu. 5/5 suosittelen kaikille anyway.
Aksutar kirjoitti:Voi voi voi voi Agna mun aamuni ei saa alkaa näin, ei näitä muistellen. Virne heti aamusta naamalla onko tämä nyt kaunista. Major bottom. Kyl mä vielä joskus sulle niitä kuvia piirrän.
Agna kirjoitti:Ropetuttaaaaaaaa. Pitäis opiskella niin juutanasti ja tehdä vielä Lotalle synttärikorttikin. Lotdow 17v vappuna. Omg. Älä yritä tulla sieltä täysi-ikäisyyttä kohti sinä senkin pieru
Pandanna kirjoitti:Siltä tuli terkkuja takasin näin DA:han liittyen että "Alistair." Ja että se haluaa Dorianin. Kaunista.

Aksutar kirjoitti:Agna kirjoitti:Ropetuttaaaaaaaa. Pitäis opiskella niin juutanasti ja tehdä vielä Lotalle synttärikorttikin. Lotdow 17v vappuna. Omg. Älä yritä tulla sieltä täysi-ikäisyyttä kohti sinä senkin pieru
KAUTTA MOR VUORTEN MITÄ ONKO SE JO 17?! EI SE SAA OLLA JO SEITTEMÄNTOISTA. VOI VOI VOI. Mihin se aika kiitääkään. Sunkin pitäis olla vielä pikku Agna, foorumin juniori, mä en antanu teille lupaa vanheta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa