Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ikane » 24 Heinä 2015, 15:51

Mori kirjoitti:Hnggg! Mä nousen täältä tuhkasta ja tulla tupsahdan ehkä vähän aktiivisempana. --.

MORISENI OLET BÄCK
itsekin harkitsen tätä aktiivisuuden nostoa mm. edelläpulistulla uuden hahmon tekemisellä mutta saas nähä

Mori kirjoitti:--Eilen just pääsin naapurin koiran harjaamaan ja sitä koiraa ei olla harjattu kunnolla varmaan koko sen elämässä. Sen verran se nautti siitä karvan lähdöstä ja voi sitä karvaa! Sitä oli kaikkialla ja iso kasa vieläpä xD Oli se koira niin iloinen sen jälkeen, kun tuli vähän kevyempi olo.--

Itseki sain kerran kunnian harjata ja pestä erään puolitutun koiran... ai tsiisus että aivastelin pelkästään sen (HUONE)pölyn määrää sen turkissa vaikka en koira-allerginen ole! Mutta eläinten harjaaminen ja puunaaminen on ihanaa :3 Hepat erityisesti, siin rentoutuu.

Nipustin kirjoitti:Sit mulla on oma yritys joka tarjoo koirankoulutuspalveluja :) ja nyt kun te kaikki tietysti rakastatte koiria haluatte käydä lukee meidän asiakkaiden pitämään kesäblogia, eikö niin? :)
teamkoirienehdoilla.blogspot.com on osoite koska kuitenkin kiinnosti;) Siellon oikeesti hyviä juttuja ja söpöjä kuvia ainaki :D

Ikane pistää tämän korvansa taakse muistiin tulevia koiruleita mielessäpitäen! Ehkä joskus tännekinnäin oman hauvan sais.

Aksutar kirjoitti:Mut kissejä. Oon jo pitkään miettiny uskaltaisinkohan ottaa tolle piskille seuraks kissan, haluaisin semmosen. Yks kissa mulla jo oli ku kotona vielä asu, mut se oli niin ulkokissa et sitä ei kesäsin kyl pahemmin näkyny, ellei se sit roudannu päästäisiä lähimettästä meidän takapihalle. Crim esitteli mut Munchkin kissoille ja haluaisin just semmotteen maastonakki kissen. näitä siis.

MAKKARAmäyräkoiraKISSA
Ikane tahtoo kans :<
Onko oikeasti mitän söpömpää
Ikane

ViestiKirjoittaja Wolga » 24 Heinä 2015, 16:12

Apua, ihanan aktiivista keskustelua. Kuinka mahtavaa, että Nipustin on saanu oman koirayrityksen! Määkin olen haaveillut, mutta vaatinee vielä suunnittelua ja todennäköisesti suunnitteluasteelle jääkin. Vaan ehkä joskus voisin alkaa pitämään huskysafareita (tosin tälle alueelle ei taija tulla asiakkaita), paimennuskoulutusta ja -leirejä, koirakoulutusta,... jajajaj :D Mutta ehkä joskus. Tai todennäköisesti ei koskaan. :D Mut katsotaan, jahka ite on tarpeeksi pätevä edes jossain, että voi jakaa oppeja muillekin :)

Huomenna kutsuukin sitten jo Kuopio, meillä on keppospään kanssa paimennustaipparit sunnuntaina ja hitto, että voi ihmistä jännittää! Koira vaan nukkuu eikä arvaa yhtään mitään, ja jos tietäskin niin varmaan vaan pyörittelis silmiään, että "akka hei, meigä paimentaa kuule sonnejaki ja noita meijjä kesälampaita et yhet taipparit on ihan piis of keik" :D
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2015, 20:12

AAAA Aktiivinen pulina on aina niin ihana<3 Vaikka ei itte puhuis mitään fiksua - tai ollenkaan - ni on se silti kiva lukee mitä te haluutte jakaa keskenänne. Välil ku tääl on niin hiljasta ettei itte kehtaa sanookaan mtn ku kerran joku totes että oonko mä epätoivonen kun yksin koitan täällä puhua ja aktivoida keskustelua 8|

Ikane kirjoitti:MAKKARAmäyräkoiraKISSA
Ikane tahtoo kans :<

HANKITAAN YHESSÄ MAKKARAMÄYRÄKOIRAKISSET tahdon. Niin suloisia.

Mori kirjoitti:Hnggg! Mä nousen täältä tuhkasta ja tulla tupsahdan ehkä vähän aktiivisempana.

MORI MAH MON! Tuhkasta on välillä hyvä nousta.

Mori kirjoitti:Aksu, I feel you bro! Mun pitäs tehä kans kaikkee, mut on aika saamaton olo, eikä jaksa oikein tehdä mitään. *Nurinaa*

HNNNNGGGHHHH Kun kaikkee pitäis just. Se vaan et tarvis motivaation. Mun pitäis piirtää se uus kartta koska nyt pelialueidenkin tekstejä uusin ja "laajensin" pelialueita. Kohta.

Nyt on sit sukulaisia nähty ja juteltu, voi olla menemäti vieraisiin taas seuraavan puolivuotta tai vuoden. Ei sillä, ei mulla niitä mitään vastaan oo, ei vaan löydy sitä yhteistä aihetta jne niin on jotenkin awkward olla samassa tilassa niiden kaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 24 Heinä 2015, 20:24

Aaaa.... jonku pittää toppuutella mua just nyt. Koska ihanainen kätilöni on varppina tarpeeksi traaginen (koominen) tyyppi, mut silti mua niiiiin himottais kehittää sille ihan pikkupikkusen lisää ongelmia. Niinku esim joku vois vähän rikkoa sitä lissää ja sit joku toinen voi koittaa ehjätä sitä semmoseen blacksnake moan meininkiin. Tai sit vaan keksi jonku uuen hahmon joskus ja teen sille ikäviä suunnitelmia ja annan kätilölle onnellisen loppuelämän... tai en tiiä :D Plääh
Wolga

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2015, 20:42

Wolga kirjoitti:Aaaa.... jonku pittää toppuutella mua just nyt. Koska ihanainen kätilöni on varppina tarpeeksi traaginen (koominen) tyyppi, mut silti mua niiiiin himottais kehittää sille ihan pikkupikkusen lisää ongelmia. Niinku esim joku vois vähän rikkoa sitä lissää ja sit joku toinen voi koittaa ehjätä sitä semmoseen blacksnake moan meininkiin. Tai sit vaan keksi jonku uuen hahmon joskus ja teen sille ikäviä suunnitelmia ja annan kätilölle onnellisen loppuelämän... tai en tiiä :D Plääh

Hehehe! Ihan sama juttu, omalle hahmolle on aina kiva keksiä kaikkea kauheaa XD Joskus tuntuu, että on liian sadistinen ja pitäs hidastaa, mutta nojaa. Eihän se pahaa tee, jos joku hahmoista pariin kertaan käy lähellä kuoleman portteja, eikun.

Juu, tuhkasta on aina kivaa nousta, leikin feniksiä välillä (D
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2015, 21:01

Hahmojen päänmenoks on aina kiva suunnitella kaikkee, varsinkin jos aktiivista seuraa löytyy 8) Ja toisten hahmoille on myös kiva aiheuttaa onglemia omillaan aka jos joku tarvii omien hahmojensa kohdalla sotkuja niin muo saa aina tökkiä >8)
Pitäis kyl kahta uusinta hahmoo päästä kehittään kunnolla - vanhoistakin pari polkee samas kuopas tämä ei hyvä - mut hnngh kun pelit kaatuu ja seuraa katoo ja asd. Ehkä nyt kuitenkin eka keskityn nää keskeneräset pelit pelaan, ennen kun uusia alan haikaileen.
Ehkä.

Mori kirjoitti:Juu, tuhkasta on aina kivaa nousta, leikin feniksiä välillä (D

Niin kuuluukin aina välillä (D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Heinä 2015, 21:06

SILLE ON SYY MIKS MUN SÄHKÖPOSTI ILMOTTAA AINA KU TÄHÄN TÖPÖÖN POSTATAAN JOTAIN .D
Ihan parasta .D me tykkään teistä kaikista niin himona

JA ÄLKÄÄ VAAN hahmojen kiusaaminen on just paras asia ikinä .'D tälläki hetkellä mietin tapoja vaikeuttaa erään pienen blondin elämää vielä entisestäänki. JUST YOU AKSU WAIT, MIKS SE LUULET ET SON SAAMASSA VELJEÄ KOHTA???
Aina välillä saa pulinassaki olla elämää, son vaan kivaa .'D vaikken ite osaakaan mitään fiksua sanoa
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2015, 21:10

Pandanna kirjoitti:JA ÄLKÄÄ VAAN hahmojen kiusaaminen on just paras asia ikinä .'D tälläki hetkellä mietin tapoja vaikeuttaa erään pienen blondin elämää vielä entisestäänki. JUST YOU AKSU WAIT, MIKS SE LUULET ET SON SAAMASSA VELJEÄ KOHTA???

OH LORDS MITÄ SIELTÄ TULEE :DDD KERRO KAIKKI SUUNNITELMAS MULLE HALUAN HYPETTÄÄ NIITÄ SUN KANS YHDESSÄ.

Mitä hahmot olisivatkaan ilman pientä draamaa.
"pientä".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Heinä 2015, 21:14

Aksutar kirjoitti:OH LORDS MITÄ SIELTÄ TULEE :DDD KERRO KAIKKI SUUNNITELMAS MULLE HALUAN HYPETTÄÄ NIITÄ SUN KANS YHDESSÄ.

KERRON KUHAN KEKSIN JOTAIN FIKSUA MUT SIIHEN TULEE TOD NÄK LIITTYMÄÄN KAIKKI JOOOOOO .DDD SI VOIRAAN HYPETTÄÄ JOO
*Me palaa kirjottamaan hahmoesittelyä*
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2015, 21:28

Facepalmaan täällä aina, kun luen pulinaa XD Te ootte niin söpöi! XD AAAAAAA.... *Mori vetäytyy hetkeksi miettimään mitä tuli sanottua*

Siis, juttunne on mahtavia, vaikka tunnenkin oloni joskus ulkopuoliseksi, mutta ilmapiiri täällä on hyvä TvT
Mori

ViestiKirjoittaja Wolga » 24 Heinä 2015, 21:43

No tää nyt ei varsinaisesti ollu mitään toppuuttelua sit :D Mut siis, mahtavaa että mää voin ihan rauhassa kehittää kätilölle ongelmia ja tehä siitä ihan kukkuun jajajajaja. Sit pitäis vielä löytää se, joka haluaa ehottomasti auttaa ja rakastaa jajajajaja... :D Täytyykin päivittää peliseurahakua :D

Asiasta koiriin, mää luulin että tuo meijän pentu ois jotenkin häkeltynyt kun Koo lähti mökkeilemään mun porukoiden kanssa. Mutta mitä vielä, tyyppi aivan törstinä lojuu sohvalla meidän välissä, no hyvä tietää että se on meijän koira eikä Koon.
Wolga

ViestiKirjoittaja Michyy » 26 Heinä 2015, 03:15

hhm olenko jotenkin outo kun en niin pidä erikoisen mukavana kiduttaa hahmoja tarpeettoman paljoa... no jaa en tiedä sitten.

Ja sitten aiheesta kukkaruukkuun, purjehtiminen on äärimmäisen kivaa, voi jestas kun hypetän nyt kun pääsin vetämään mummolan pienehkön purjeveneen merelle taas vuoden odottamisen jälkeen, keli oli loistava ja ei pilven hattaraa. Suosittelen erittäin vahvasti jos tulee joskus teille tilaisuus vastaan.

Ja toisena kukkaruukkuna saadaan pakalliset pöytäropet taas pystyyn, pelinä uusin D&D, hahmoluokkana sorcerer, lajina ayakashi ja loitsulistat tungettu täyteen tulimagiaa, mielenhallintaa ja illuusioita mukaanlukien näkymättömyys ja muut herkut. vielä kun loitsujen kuluttaminen toimii sillä tavalla että on tietty määrä käyttökertoja aina tietyn tasoisille loitsuille joka päivä ja ainut 1 tason loitsu joka löytyy on charm (jolla pystytään pakottamaan muita luulemaan sinua ystäväkseen) voin vain kuvitella kuinka sitä yritetään jokaiseen vastaantulijaan ihan vain koska voin. Ja sitten kun vielä luonteen puolella kohdassa heikkous lukee jotain suunteen "sake and cherryblossoms aww yee^^" niin voin vain kuvitella mitä siitäkin tulee... innolla odotan.

Mut juu loppujen lopuksi ilmoittelen vain että olen edelleen hengissä, Morin kanssa samoilla linjoilla, niin minäkin tunnen mutta vain koska olen ehkä hieman outo näitten (pöytärope)juttujeni kanssa ja silleesti, jatkakaa olkaa hyvät
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2015, 13:19

Michyy kirjoitti:hhm olenko jotenkin outo kun en niin pidä erikoisen mukavana kiduttaa hahmoja tarpeettoman paljoa... no jaa en tiedä sitten.

Tarpeeton kidutus ja mukilointi on munkin mielestä vähän meh, mut jos sille on hyvä syy ja varsinkin jos se kidutus johtaa johonkin juonellisesti niin sit bueno. Tosin itte lasken kidutuksen ja draaman kahteen eri kastiin. Mutta, jokainen tablaa tyylillään ja pelaajia on moneen makuun, siinä mis toiset tykkää draamasta niin toiset tykkää komediasta, toiset taas pelaa improna siinä missä toiset vaatii ees jonkinlaisen juoninauhan mitä seurata. Joten eeei, emmä sanois et oot outo siinä, että et pidä turhan paljosta kiduttelusta.

Mut ai hemmetti ku tekis mieli pelaa jotain komedia ja kauhu peliä välillä. Horror elementin livuttaminen peleihin on vaan vähän hankalaa toisinaan >8|

Heh, ollaan muuten munfoorumi - sivuston yks suurimmista foorumeista. nätisti viidentenätoista siellä nii. Hyvä me. Ja ennen meitä ei näytä olevan yhtään rope foorumia, noi on jotain muita forkkia...

Pandanna kirjoitti:KERRON KUHAN KEKSIN JOTAIN FIKSUA MUT SIIHEN TULEE TOD NÄK LIITTYMÄÄN KAIKKI JOOOOOO .DDD SI VOIRAAN HYPETTÄÄ JOO

HYPETETTÄVÄÄ ON KYL MUUTENKI MUT HYPETETÄÄN LISÄÄ. Kuolen vielä näihin hypeihin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 26 Heinä 2015, 13:45

Jos horror peliä haluat, niin eiköhän Chloros olis ihan hyvä vaihtoehto (toisaalta se muuttuu enemmänkin vaan raaksi, kuin kauhuksi)

Ei mulla muuta :D
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Heinä 2015, 13:51

Komediaa ja horroria mullekki oumaigaad haluan .'D en ikinä tienny tarvitsevani niitä mutta nyt kun mainihitte ni ois kyl aika siistiä. Ite nyt oon tähän asti ollu enemmän draamanaisia mutta you'll never know ennen ku kokeilee jotain uutta.
Also woot woot, TNF on iso nimi ny .D
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut