Mori kirjoitti:Hnggg! Mä nousen täältä tuhkasta ja tulla tupsahdan ehkä vähän aktiivisempana. --.
MORISENI OLET BÄCK
itsekin harkitsen tätä aktiivisuuden nostoa mm. edelläpulistulla uuden hahmon tekemisellä mutta saas nähä
Mori kirjoitti:--Eilen just pääsin naapurin koiran harjaamaan ja sitä koiraa ei olla harjattu kunnolla varmaan koko sen elämässä. Sen verran se nautti siitä karvan lähdöstä ja voi sitä karvaa! Sitä oli kaikkialla ja iso kasa vieläpä xD Oli se koira niin iloinen sen jälkeen, kun tuli vähän kevyempi olo.--
Itseki sain kerran kunnian harjata ja pestä erään puolitutun koiran... ai tsiisus että aivastelin pelkästään sen (HUONE)pölyn määrää sen turkissa vaikka en koira-allerginen ole! Mutta eläinten harjaaminen ja puunaaminen on ihanaa :3 Hepat erityisesti, siin rentoutuu.
Nipustin kirjoitti:Sit mulla on oma yritys joka tarjoo koirankoulutuspalveluja :) ja nyt kun te kaikki tietysti rakastatte koiria haluatte käydä lukee meidän asiakkaiden pitämään kesäblogia, eikö niin? :)
teamkoirienehdoilla.blogspot.com on osoite koska kuitenkin kiinnosti;) Siellon oikeesti hyviä juttuja ja söpöjä kuvia ainaki :D
Ikane pistää tämän korvansa taakse muistiin tulevia koiruleita mielessäpitäen! Ehkä joskus tännekinnäin oman hauvan sais.
Aksutar kirjoitti:Mut kissejä. Oon jo pitkään miettiny uskaltaisinkohan ottaa tolle piskille seuraks kissan, haluaisin semmosen. Yks kissa mulla jo oli ku kotona vielä asu, mut se oli niin ulkokissa et sitä ei kesäsin kyl pahemmin näkyny, ellei se sit roudannu päästäisiä lähimettästä meidän takapihalle. Crim esitteli mut Munchkin kissoille ja haluaisin just semmotteen maastonakki kissen. näitä siis.
MAKKARAmäyräkoiraKISSA
Ikane tahtoo kans :<
Onko oikeasti mitän söpömpää