Aksutar kirjoitti:Ja tiedän et se on oikeesti Lörri eikä feikki Lörri.
Forte kirjoitti:"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation."
~ Oscar Wilde
Nipustin kirjoitti:Ja the real kysymys kuuluu, mistä kukaan tietää etteikö se olisi koko ajan ollut feikki Lörri..?! O.O
Lörri kirjoitti:Niinno...emmä oikeesti oo Lörri...se on itseasiassa mun kissa :D Että nii, feikki mikä feikki :D
Lörri kirjoitti:Mä olen ihan liekeissä..Albinus o ihan liekeissä seki, siksi kai minäkin, oon siis ihan niinkun teeännäffä liekeissä..ohmg, mihin laitan nää kaikki liekit?
Ikane kirjoitti:Annan peukun sille eventille, mikä se sitten onkaan! Joukkotapahtumia, ryhmäjuttuja, kivaa kivaa!

Forte kirjoitti:Onko muuten kukaan täällä leffaguru? Yritän etsiä yhtä nukkeanimaatiota, oletettavasti 80- luvulta, mutten muista sen nimeä, ja juonenkin vain iiiihan hämärästi. Näin sen joskus pienenä.
Forte kirjoitti:Onko muuten kukaan täällä leffaguru? Yritän etsiä yhtä nukkeanimaatiota, oletettavasti 80- luvulta, mutten muista sen nimeä, ja juonenkin vain iiiihan hämärästi. Näin sen joskus pienenä.

Forte kirjoitti:Noh. Yritän muistella. Tosiaan, jos näin tämän joskus 90- luvun alussa, niin olettaisin, että itse leffa on 70- tai 80- luvulta. Tekniikka oli sellainen..samanlainen mitä Muumipeikko ja punainen pyrstötähti, sekä vuoden 1965 Petteri Punakuono. Ehkä. En mene tästä tekniikasta niin takuuseen.
Mutta jos muistan juonta oikein, siinä on patsas kaupungissa. Saattaa jopa olla itse suuren Mozartin patsas (ei ehkä kannattaisi luottaa patsaiden tuntemukseeni. Hyvä kun erotan Paavo Nurmen Aleksis Kivestä), joka olla jöpötti jalustallaan. Patsaan seurana, jos niin voi sanoa, oli pieni, sininen lintu, joka lauloi hyvin kauniisti. Niin kauniisti, että se sai jopa patsaan heltymään kyyneliin. Ja ymmärtääkseni, koska lintu saattoi ilahduttaa ihmisiä laulullaan, myös patsas halusi antaa pieniä lahjoja ihmisille. Kyseinen patsas oli kultaa ja sillä oli jalokivisilmät, ja koska se ei itse voinut liikkua, se pyysi sinilintua viemään aina palasia kultaa niille, jotka sitä tarvitsivat. Lopulta patsas oli putsattu täysin kullasta, ja jäljellä olivat enää jalokivisilmät, jotka patsas antoi myös. Sen jälkeen patsas "kuoli". Tai lakkasi olemasta olemassa. Jotain sinne päin. Ja se lintukin saattoi kuolla, sitä en muista. Mutta koko elokuvan dialogi/monologi (koska en muista, puhuiko lintu) käytiin laulamalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa