Pandanna kirjoitti: Köh käh Aksu lisää Sethosta ja Shilohia köh käh ,D
Agna kirjoitti:KAKSI PRINSESSAA! Tai siis, hups.
Agna kirjoitti:Haluaisin piirtää jonkun "Cryptin vahvat ja vaikutusvaltaiset badass naiset" teoksen
Enkidu kirjoitti:Onko pitkä hahmoesittely synti

Aksutar kirjoitti:Pandanna kirjoitti:Ei.
Ja jos tuntuu et tekstiä on "Liikaa" ja ne tärkeet etapit hukkuu sen "laarittelun" sekaan, niin voihan tehdä niin että esim menneisyydestä poimii ensin pinpointtiin ne tärkeimmät ranskalaisinviivoin ja sitten kirjottaa sen itte koko tarinan. Täten muut pelaajat löytää nopeesti ne tärkeet asiat jos ei jaksa/ehdi lukee koko tekstiä, mutta siinä on myös mahdollisuus se koko tarina lukea ilman et itte kirjottajan täytyy sitten mitään mieleistään jättää pois.
anyways pitkät esittelyt ei oo pahasta.
cardea kirjoitti:Voisko joko tökkiä muhun hahmoinspistä? :D Mulla on ollu uus hahmo suunnitteilla jo iät ja ajat ja oon ihan jumissa. Mun aivot on jossain suossa at the moment.
cardea kirjoitti:Suunnitelmissa on kurtisaani, joka toimii myös vakoojana. Tosin tässä olen pohtinut kummalle puolelle vakoilee, mitä rotua edustaa ja miksi on pettänyt ns. maanmiehensä. Paljon kysymyksiä, paljon hyviä vastauksia ja ennen kaikkea liikaa ideoita!
Aksutar kirjoitti:Aran ei oo rinsessa! Garrett taas...
cardea kirjoitti:Voisko joko tökkiä muhun hahmoinspistä? :D Mulla on ollu uus hahmo suunnitteilla jo iät ja ajat ja oon ihan jumissa. Mun aivot on jossain suossa at the moment.
Agna kirjoitti:Mä tarviin Fred x Henry -romanssin. Mä vaan tarviin. Tuokaa fanfaaritorvet ja konfetit koska kohta lähtee kun minä jostain kynän itselleni löydän.

Forte kirjoitti:Se on valmis! Palautin opinnäytetyöni, vähän myöhässä, mutta palautin silti! En vielä tiedä, onko se läpi, mutta uskoisin, että saan paperit joulukuussa.
Opettajani kehui esitarkistuksessa haastattelujani, joten haluan kiittää seuraavia henkilöitä:
Ay
Cardea
Nipsutin
Aksutar
Dakum
Lotdown
Enkidu
Kiitos upeista vastauksista, joiden ansiosta sain analysoitavaa 30 sivun edestä.
Forte kirjoitti:Opettajani kehui esitarkistuksessa haastattelujani, joten haluan kiittää seuraavia henkilöitä:
Ay
Cardea
Nipsutin
Aksutar
Dakum
Lotdown
Enkidu
Kiitos upeista vastauksista, joiden ansiosta sain analysoitavaa 30 sivun edestä.
Aksutar kirjoitti:OH LORDS piirrä mulle taas taidetta niin mä voin piirtää sulle sit. Joskus. Kun ehätän. Joo. Fred ja Henry on otp.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa