Pandanna kirjoitti:Hyrrrrrrr kylmä nimenomaan xwx ei uskalla ovesta ulos kun lämpömittarit huutaa "-35°C TUU TAIKA LEIKKIMÄÄN ULOS MEIDÄN KANS EI ME HALUTA MUUTA KUN SUN SIELU" ja oon ite jo sisällä toppatakki päällä koska palelen jo niinku +15°C:ssa. en tiiä, oon varmaan oikeesti ihan sikayliherkkä ihminen koska jostain syystä kovalla pakkasella ulkona oleminen meinaa joka kerta saada mut itkemään koska se kuluttaa mun hermoja niin tajuna. Men voi sietää sitä kun sormet yms jäätyy kunnolla, paksu takki ehkä auttaa mut ei SORMIIN JA NAAMAAN JA JALKOIHIN JA VARPAISIIN JA YKSKCLALXÄQC sit oon kirjaimellisesti semmonen itkevä jääpuikko ku pääsen bussiin tai jotain vastaavaa kun sitä on pysäkillä sen 20 min oottanu koska lumi yllätti autoilijat ja Paakinahon linja-autot on pyllystä ja puol tuntia myöhässä mutta "NE SAATTAA TULLA KUITENKI AJOISSA NI PITÄÄ MENNÄ." EN tykkää. Ja takapajulassa kun asutaan ni bussit kulkee sen yhen kerran tunnissa ja kolmesti aamulla ja neljästi illalla päivässä ni joo. Uli uli kiukuttaa. Tää on kans hyvä sivuvaikutus mitä pakkanen tuo. Musta tulee ihan hirveen äkänen ku on kylmä koska se ärsyttää. Ihanaa.
Rant over. =3=
Ylva kirjoitti:mulla ei ole edes toppatakkia XD

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa