Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Tammi 2016, 18:25

Hyvä suomi. Samaan aikaa lukee kirjaa, kun katsoo matsia. Oli todella jännä ottelu huh huijaa. Miksi venäjän oli pakko viedä ottelu jatko ajalle ja eikä tehnyt kuitenkaan maalia ja hyvä niin. Venäjän kapteenin käytös oli aivan törkeetä ja onneksi lähtikin pihalle siitä. Pieni pettymys oli ruotsin joukkueen peli. Olisi ollut kivaa, jos kolmen parhaassa olisi ollut kaksi pohjoismaata. Tanskallakin oli myös hyvä ote silloin alussa ja harmi vaan hävisi rankkareissa.

Vihdoinkin lunta ja on kylmä. Harmi vaan, että en vaa löydä kuitenkaan talvikenkiäni mistään. Hieman muutakin tavaraa on kateessa ja minne se kotitonttu on ne pistänyt.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Niehku » 06 Tammi 2016, 19:44

Uhhuh huhhuh mitä täällä tapahtuu, joko on joulut ja uudet vuodet ohitse? Ja mikä tärkein on kohta loppu; LOMA NOOOOOUUUU.

Joulussa oli ehkä parasta se ku iskä päätti ottaa hyvinkin rennosti ja söi juhlallista jouluateriaa ukkihousut eli flanelliset yöpöksyt jalassa :D mie ku kerrankin päätin laittaa ihan farkut ja nätin paidan päälle. "Maha kasvvaa kuitenkkii tässä syyvvessä nii aika sama." No jaa no niinhän se tietty onkin.

Uus vuos oli paras tähän mennessä! Toivottavasti myös teillä muilla on ollu hubahubaaa~
Niehku

ViestiKirjoittaja cardea » 08 Tammi 2016, 00:53

Mikä loma? :D Arvatkaa kuka uuno otti liikekumppaninsa 100 päivän haasteen? Yep, meillä pitäis olla hommat valmiina 14.4, jotenka cittarin kahvitarjoukset tulee olemaan mulle kultaakin kalliimpia. Tosin se tietää, että olen paljon koneella ja ropeihin vastaaminen on mulle aina kiva tauko...

Mä ostin Dita Von Teesen Beaty markin itselleni joululahjaksi ja oon lukenut sen kolmesti kannesta kanteen. Ah... Lisäksi voitin ebayssa ihanan puuterirasian ja en malta odottaa sen saapumista. Pienet materialistiset onnet on parhaita, kuten myös se, että alan päästä lämpörullista jyvälle! Luin juuri myös kirjoittamani ja kyllä - minä olen se ihminen joka meikkaa joka päivä vähintään punaiset huulet tai cat eyen. :D Everybody is a freak sweetheart!
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Tammi 2016, 09:46

ylva ei tahdo, ei halua, ei pysty, kylymä!

täytyy lähteä hoitajalle klo 12 aika ja hyrr herätys ihan liian aikasin kun piti käydä suihkussa ja kestää tuhat vuotta että hiukset kuivuu ees sen verran että uskaltaa ulos mennä. sit pitäs kaupassakin käydä. *huah* minulle iso juttu. ja kun kylymä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Tammi 2016, 09:57

Hyrrrrrrr kylmä nimenomaan xwx ei uskalla ovesta ulos kun lämpömittarit huutaa "-35°C TUU TAIKA LEIKKIMÄÄN ULOS MEIDÄN KANS EI ME HALUTA MUUTA KUN SUN SIELU" ja oon ite jo sisällä toppatakki päällä koska palelen jo niinku +15°C:ssa. en tiiä, oon varmaan oikeesti ihan sikayliherkkä ihminen koska jostain syystä kovalla pakkasella ulkona oleminen meinaa joka kerta saada mut itkemään koska se kuluttaa mun hermoja niin tajuna. Men voi sietää sitä kun sormet yms jäätyy kunnolla, paksu takki ehkä auttaa mut ei SORMIIN JA NAAMAAN JA JALKOIHIN JA VARPAISIIN JA YKSKCLALXÄQC sit oon kirjaimellisesti semmonen itkevä jääpuikko ku pääsen bussiin tai jotain vastaavaa kun sitä on pysäkillä sen 20 min oottanu koska lumi yllätti autoilijat ja Paakinahon linja-autot on pyllystä ja puol tuntia myöhässä mutta "NE SAATTAA TULLA KUITENKI AJOISSA NI PITÄÄ MENNÄ." EN tykkää. Ja takapajulassa kun asutaan ni bussit kulkee sen yhen kerran tunnissa ja kolmesti aamulla ja neljästi illalla päivässä ni joo. Uli uli kiukuttaa. Tää on kans hyvä sivuvaikutus mitä pakkanen tuo. Musta tulee ihan hirveen äkänen ku on kylmä koska se ärsyttää. Ihanaa.

Rant over. =3=
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Tammi 2016, 10:13

joku kohtuullinen pakkanen (kuten -5) on vielä kivaa mut tämä on jo tuskaa. mulla ei ole edes toppatakkia XD täytyy kerrospukeutua. yh kauhee vaiva. kaupasta vielä pitää kävellä kotiin, onneksi on vaan bussipysäkin väli matka about. lämmin suihku auttaa kun on kylymä :)
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2016, 14:39

Pandanna kirjoitti:Hyrrrrrrr kylmä nimenomaan xwx ei uskalla ovesta ulos kun lämpömittarit huutaa "-35°C TUU TAIKA LEIKKIMÄÄN ULOS MEIDÄN KANS EI ME HALUTA MUUTA KUN SUN SIELU" ja oon ite jo sisällä toppatakki päällä koska palelen jo niinku +15°C:ssa. en tiiä, oon varmaan oikeesti ihan sikayliherkkä ihminen koska jostain syystä kovalla pakkasella ulkona oleminen meinaa joka kerta saada mut itkemään koska se kuluttaa mun hermoja niin tajuna. Men voi sietää sitä kun sormet yms jäätyy kunnolla, paksu takki ehkä auttaa mut ei SORMIIN JA NAAMAAN JA JALKOIHIN JA VARPAISIIN JA YKSKCLALXÄQC sit oon kirjaimellisesti semmonen itkevä jääpuikko ku pääsen bussiin tai jotain vastaavaa kun sitä on pysäkillä sen 20 min oottanu koska lumi yllätti autoilijat ja Paakinahon linja-autot on pyllystä ja puol tuntia myöhässä mutta "NE SAATTAA TULLA KUITENKI AJOISSA NI PITÄÄ MENNÄ." EN tykkää. Ja takapajulassa kun asutaan ni bussit kulkee sen yhen kerran tunnissa ja kolmesti aamulla ja neljästi illalla päivässä ni joo. Uli uli kiukuttaa. Tää on kans hyvä sivuvaikutus mitä pakkanen tuo. Musta tulee ihan hirveen äkänen ku on kylmä koska se ärsyttää. Ihanaa.

Rant over. =3=

PAKKASKIUKUTTELU voi ei. Koita kestää Danna, kyl ne pakkaset kuulemma nyt helpottaa.

Ylva kirjoitti:mulla ei ole edes toppatakkia XD

Ei mullakaan >: Mul tosin ei oo mitään takkeja, hirvee hupparikerrospukeutuminen ja sit oon ihan plösö ku on huppareita nii pirusti päällä >:<

hoh, yle kakkoselta on tullu nyt Game of thrones jaksoja ja isä on ottanu niitä talteen ja kattellu. Sivusilmäl tääl vierailles tullu kans katteltua ja nyt taas oon sitä mieltä et mun pitäis alottaa kattoon tota alusta asti. Mut en vaan oo koskaan ehtiny/jaksanu. "Huomenna".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 08 Tammi 2016, 17:33

Mun on kyllä pakko vähän hehkuttaa tätä säätä! Meillä laski pakkanen päivällä alle -14 ja mehän koirien kanssa lähettiin heti hurjastelemaan. Ekaa kertaa tälle talvea kickkari koirien perässä, olin aika yllättynyt kuinka kivuttomasti pojat hoksas homman jujun <3 Ja en saanu tuota videota muuten järkevästi linkattua, joten joten... Älkää häiriintykö tuosta liikaa. Tai no, pääseehän sieltä tirkisteleen mustavalkosten elämää.

Mutta totta on, että noilla kovilla pakkasilla on hankala toimittaa arkea jos ei oo (luotettavaa) autoa ja kunnon vaatteita. Joten ei muuta kuin tsemppiä pakkasen pitelyyn ja eiköhän nämä tosiaan nyt lauhdu :)
Wolga

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Tammi 2016, 17:51

selvisin hengissä. ei ollu niin kylmä ku oli vaatetta päällä, hieman pingviini olo oli kyl pussipysäkillä ja jalkoja paleli. tarvitsen uuden kunnon talvihameen (leveän, pitkän ja mieluiten vuorellisen ja/tai paksun) nii ei jalat jäätyis. eipähän tullu hiki ku raahasin ruokaa kotiin. (ja ostin taas karkkia)
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 09 Tammi 2016, 01:12

hurrr täälläki on ollu jäätävä sää. Astmaatikkona olen vältellyt ulko ilmaa ja lätrännyt rasvoilla kuin ihossa ei olisi mitään kosteutta jäljellä. onneksi tuon pitäis hellittää. Jännää on kuitenkin se, että mun pienen nissan micran akku on kestänyt loistavasti ja auto on lähtenyt ensimmäisellä yrittämällä aina käyntiin. Pieni, mutta pippurinen kuten omistajansakkin :D

Mitä te ihmiset teette ilman talvitakkeja? mulla on 50 luvulta villakangas takki, jossa on lampaan nahkaa ja se on pelastanut mun hengen.Plus se näyttää aina hyvältä.
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Tammi 2016, 13:16

nahkatakit <3 no mulla on talveksi pitkä nahkatakki, jossa vuori (tai mitä siitä on jäljellä) mutta en löydä sitä! plus en yleensä palele niin helposti mutta tuo yli -15 on jo pirun kylmä ku naama jäätyy. astma on itelläkin joten ottaa myös henkeen. nenäkään tykännyt kun olin siin leikkauksessa eikä se oo vieläkään kunnolla parantunu (aina ku puhun siitä leikkauksesta tulee sellanen olo että ihmiset luulee että menin kauneusleukkaukseen, ei ihan fyysinen juttu oli). mut siis kyllä sinänsä pärjää.
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 09 Tammi 2016, 16:18

Mä en omista yhtäkään nahkatakkia - ostoslistalla ollut kauan. Mä jäädyn umpijäähän syyskuussa ja sulan ehkä toukokuussa. :D Mä olen kerrospukeutumisen mestari tosin... Villasukkia löytyy jalasta yleensä kahdet.

Jouduin tänään pieneen kinaan erään herran kanssa. Hän väitti mulle, meikkaus kuningattarelle, että ainoastaan meikkivoide muuttaa naisen kasvoja. Ei sitten millään suostunut uskomaan, että kyllä meikäläinen näyttää hippusen erilaiselta 10-15 minuutin meikin jälkeen. Lopputulos: meikkasin puoles kasvoistani hänen valitsemallaan "muuttavalla" meikkivoiteella ja toisen kuin tekisin normaalistikkin. Herran ilme kun lopulta tuijotti valmista työtä. Ei enää kuulemma uskalla mennä treffeille ilman saippuaa. Tässä on myös kuva tapauksesta. Mulla on jäätävä poncho harteilla, mutta palelsi....
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Tammi 2016, 16:39

heh tottakai se meikkaus muuttaa. tuli tosta mieleen et chivessä oli hyvä joku öö mikähittoseoli mut sellai nainen joka otti kantaa muokattuja kuvia kohtaan ku nykyään omakuvat on aina muokattu koneella tosi hienon näkösiksi yms, nii se oli littanu rinnakkain ns. realistisen kuvan ja photoshopatun kuvan. pikkanen ero.

mut nii haluisin meikata ku etenkin naama tuppaa kukkimaan usein edelleen (rasvanen iho ja sellasta) mut olen niin väskä etten nykyään sitä vähää jaksa paneutua. pitäs lukea jotain meikkausoppaita plus ostaa kaikki meikit ja välineet mut vittu ku neki on kalliita. vois olla nätti jos jaksais paneutuu asiaan. nykyään ei vaan jaksa ku ei aina pääse ees kämpästä ulos saati sängystä ylö :( nuorena ku asuin kotona en ees saanu meikata just ollenkaa nii ei sitä tullu koskaan kunnolla sit opeteltua.
Ylva

ViestiKirjoittaja cardea » 09 Tammi 2016, 17:23

Juu, kyllähän kaikki tommonen muokkaa. Valokuvasin aikanani paljon niin jo muutaman sentin vaihdos valosta varjoon teki isoja eroja toisinaan.

Mä luulin kun olin 10, että kun täytän 20 mulle ei enää ikinä tuu finnejä. Oh my sweet summer child... Mullakin on rasvanen tai sitten kuiva ja joskus se ei osaa päättää. :D Youtubessa on tosi hyviä meikkaajia ja kirjastoista saa lainattua oppaita, kyllä sille on oma osastonsa ainakin täälläpäin. Itse omistan kaksi opasta: Dita Von Teesen ja sitten sellasen 1951 luvulta, jota luen tällä hetkellä. Tiesittekö, että naisten yörasvoissa käytettiin valaan rasvaa ja sitä pysty ostaa täällä suomessakin kaupoista?

Meillä äiti on aina meikannut ja mä olen taaperosta saakka koettanut joko ahmia sen huulipunat tai levittää jonnekin suun seudulle. Aloin ite meikkaamaan 10 vuotiaana, koska olin hemmetin epävarma ja äiti huomas kuinka paljon muutuin kun sain vähän huulikiiltoa ja ripsaria. Siitä sitten opeteltiin yhdessä pikkuhiljaa. Mulla diagnosoitiin masennus puoltoistavuotta sitten, nykyään kaikki on onneksi hyvin, ja muistan kuinka paljon taistelin sen kanssa voinko meikata! En käynyt koulussa tai töissä niin kuvittelin että jos meikkaan ja joku näkee niin ne alkaa tuomitsemaan. Lopulta mun terapeutille kun itkin asiaa, se sano hyvin: "niin kauan kuin nainen meikkaa itselleen ja siitä tulee hyvä olo voit meikata vaikket menis ulos koko päivänä". Sen jälkeen mulla on ollut päivittäin punaiset huulet, koska ne saa mut hymyilemään. Eikä meikkien tarvitse olla kalliita. Yves Rocher (kai se noin kirjotettiin) on tosi hyvä merkki, maybelinella ja maxfactorylla on loistavia tuotteita ja usein kun hetken oottaa ne tulee jopa tarjoukseen. Lisäksi on kaiken maailman outletit, nettikaupat jne. Lisäksi mä pyydän lahjoina meikkejä. Kaverit nauraa, että meidän suhde on ihan iholla kun ne tietää mun ihonsävynkin. :P
cardea

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Tammi 2016, 17:43

on nekin suhteessa kalliita, tai ainakin siltä tuntuu. ite olen sellanen sekasikiö mutta ainakin pitkäkestoinen toistuva masennus eri asteisena todettu. väsymys on suurin ongelma joka ei pelkästä masennuksesta johdu. ehkä se on eniten kiinni siitä ettei 'jaksa'. käyttää sen vähänkin energian mitä on pelaamiseen tai täällä kirjottamiseen koska se on kivaa. mutta kyllä sitä joskus miettii et vois ittellekki tehä jotain. sainpahan ostettua korvikset, tosin yksi niistä oli liian pieni ja yhden jo hukkasin mut... noh on sekin jotain.

innostusin piirtää <3

// edit: ja kuuntelen apulantaa "toivo on vain ensimmäinen askel tiellä pettymystä"
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut