cardea kirjoitti:Teitin puheita saatte syyttää nyt tästä mun seitsämän vuoden: "en voi piirtää mitään yhyy..." Isolden kuvasta. En löytänyt mistään muuta kuin lyijytäytekynän, mutta mä aina suosin lyijykyniä yli värikynien.

Pandanna kirjoitti:jos sanon sille et "et si ikinä lue peliä josson sekä Darius että Iriador" ni ehkä se eläis .'>
Lörri kirjoitti:Juu niin, molen uudesti syntynyt iiiiivul priesti :D

Lörri kirjoitti:Hitto, miks mää oon tämmönen? Aina about sama sykli. Eka oon jotain 2kk enemmän tai vähemmän pois. Syystä porkkana. Sit tuun takas, ja vauhtiin päästyäni en mitään muuta haluiskaa ko pelata vaan ihan himona...tätä hurjaa vaihetta kestänee jonkun pari viikkoa, sit pelailen maltillisemmin jonkun aikaa, kuukaudesta kahteen, ja sit taas katoon, vain tullakseni superhyper-innoissani takaisin :D
Pandanna kirjoitti:... No okei Aksu, ehkä sen pitää varoo muutamaa muutaki hahmoa joka niiden kans saattas pyöriä .>>>
Pandanna kirjoitti:Liittyyks Agna ja Lotdow sinne kans? Sisaruskerho?

Aksutar kirjoitti:Pandanna kirjoitti:Liittyyks Agna ja Lotdow sinne kans? Sisaruskerho?
Niil on joo oma sisaruskerhonsa. Jotain ne puhu et sen kolmannen siskonsa kans tänne houkuttelisivat, sit ne ois kolme muskettisoturia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa