Voitteko uskoa? MINÄ SELVISIN!

Olen palannut. Kyllä. Sen tein. Selätin pääsykokeen. Ihan sama mikä tulos tulee olemaan, tein parhaani ja kokeesta jäi hyvä fiilis. Kiitän kaikkia tsempeistä! En osaa yhtään spekuloida tulenko pääsemään sisään vai en, nyt kun on kaikki nämä ensikertalaiskiintiöt ja koe oli tyyliltään hyvin erilainen kuin viimevuosina, mutta se selviää viimeistään 1.7. Se, mikä on varmaa, on se että aion lomailla nyt ihan 100% ja tehdä tasan kaikkea mistä tykkään ja mitä olen lykännyt 10kk ajan käyttääkseni kaiken älyni, muistini ja aikani opiskeluun. Ah. AH! Se on ohi! HAHAA!! En oikeen vieläkään hiffaa sitä. Kroppa on aivan stressitilassa ja kokoajan on sellanen pieni kutina niinkuin olis johonkin kiire. Kyl tää tästä. Ai ihanaa.
Nyt niitä pelejä Ayalle sitten ninnannunnan. Pistän pelihakuun kun keksin hyviä juonia, ellei joku ehdi keksiä ensin. Ja vihdoin saan myös pelattua mehevät kesken olevat pelini loppuun! ♥ KIITOS kaikille kärsivällisyydestä, kiitos kiitos :* Puspuspuspuspus.
Vaellus kuulostaa mahtavalle ajatukselle med doges. Mäkin varmaan vaeltelen joskus sit kun on paremmin aikaa. Syksyllä Lappi ois varmaan aivan unelma ku on ruskaa ja hyttyset on kuollu kylmyyteen mutta pakkasta ei oo -30 astetta.
Nakkiloiden ja muiden paikkakuntien tapahtumat kuulostaa erittäin cooleilta. Läppärinheittokisa?? Ja Aksu älä ainakaan Henryä tapa nahkiaisyliannostukseen kun Fred ei oo vielä ehtiny tavoittaa sitä peliareenoilla D:
Tai sit Fred voi elvyttää. Meillä ei oo täällä Seinäjoella mitään tollasia hienoja kissanristiäisiä, tää vaan imee kaiken maailman festareita puoleensa kuin sieni.
Ai että. KESÄLOMA. KESÄLOMA. MINÄ ALAN PELATA NYT. Sen lupaan!