Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2016, 14:50

Crimson kirjoitti:EUROVIISU HYPE IS REAL

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!
Ay oli oikeessa suomen biisistä.

Enkidu kirjoitti:olen nähtävästi kangistunut pahasti täällä

Semmosta se elämä välillä on, mutta ei se mitään! Sentään oot elossa ja maaimankirjoissa ja kaikkee (enemmän tai vähemmän kivaa?) tapahtunu irl.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Enkidu » 17 Touko 2016, 22:55

Aksutar kirjoitti:
Semmosta se elämä välillä on, mutta ei se mitään! Sentään oot elossa ja maaimankirjoissa ja kaikkee (enemmän tai vähemmän kivaa?) tapahtunu irl.

Tjuu, niinkin voisi sanoa. Heh, tätä nykyä minulla on kai peräti kaksi työnkuvaa, ja asiat ovat muovautuneet paljon muutenkin. Pikkuhiljaa alkaa kuitenkin onneksi tasaantuakin, joten yritän tässä varmasti tosiaan taas aktivoitua enemmän lähiaikoina. Sekin tässä on tietysti vähän ollut, että nuo pelit joissa olen pelannut ovat hiljentyneet. Tai siis pelitoverit ovat hiljentyneet, kun näitä ei muutenkaan ole suuremmin näkynyt täällä. Täytyy siis varmaan katsoa, josko saisi uusiakin pelejä vireille.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Touko 2016, 18:24

Ensinnäkin olen elossa.

Toisekseen vaadin että Crimsonin uudesta ihanaisesta pikkiriikkisestä vauvvvvva koirasta nähdään tällä forkalla enemmänkin kuvia.

Jatkakaa, poistun *viitan heilautus*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Touko 2016, 20:37

Minulta on mennyt sekä Euroviisut (joissa muuten oli Australia mukana?!) sekä Crimsonin hauva ohitse, joten minulla ei ole mitään kommentoitavaa mihinkään. Laitan kuitenkin nahkiaisen. Ehkä se ratkaisee jotain.

Kuva
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2016, 21:38

Pentukuume kasvaa kun pentuja kaikkialla. Mäkin haluan puppyn. Onneks on tuo yks möhkäle sohvalla röhnöttämässä, se on forever puppy.

JJJjoo Australia on nyt mukana euroviisuissa. Nahkiainen kuuluu asiaan. Aina, oli tilanne mikä hyvänsä. Terveisin Nakkilan vaakuna
Kuva

Ja jos peliseurat on hiljasina niin sillon lisää pelejä. T minä joka ei ota koskaan opikseen siitä et ei kannata montaa peliä alottaa ettei ylikuormitu ja sit muutu itte siksi hiljaiseksi osapuoleksi. Onneks nyt ropettaa kyl vaihteeks. Nyt oon ylpee ittestäni taas hetken, saan palkita itseni banaanilastuilla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Touko 2016, 21:47

Nahkiaisia... hyi. Nivalan vaakunasson sentään vaan portti. Googlatkaa, en jaksa ettii kuvaa atm xwx

Pelejä lisää, tuttu tunne todellaki, komppaan Aksua siinä et pitäs ottaa opikseen ja rajottaa niitä pelien määriä itekin koska, esim just nytkin, oon se hiljanen osapuoli peleissä (ei seriously, vastaan kyl kaikille ennen pitkää, bear with me plz) :') silti tuntuu siltä et todellaki haluaisin pelata uusia pelejä varsinki Mariellellä koska precious baby AKSU MILLON PELATAAN SE LILY-ELLE-PELI JOTA MEI OO EES SUUNNITELTU VIELÄ
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Touko 2016, 22:15

Voitteko uskoa? MINÄ SELVISIN!

Kuva

Olen palannut. Kyllä. Sen tein. Selätin pääsykokeen. Ihan sama mikä tulos tulee olemaan, tein parhaani ja kokeesta jäi hyvä fiilis. Kiitän kaikkia tsempeistä! En osaa yhtään spekuloida tulenko pääsemään sisään vai en, nyt kun on kaikki nämä ensikertalaiskiintiöt ja koe oli tyyliltään hyvin erilainen kuin viimevuosina, mutta se selviää viimeistään 1.7. Se, mikä on varmaa, on se että aion lomailla nyt ihan 100% ja tehdä tasan kaikkea mistä tykkään ja mitä olen lykännyt 10kk ajan käyttääkseni kaiken älyni, muistini ja aikani opiskeluun. Ah. AH! Se on ohi! HAHAA!! En oikeen vieläkään hiffaa sitä. Kroppa on aivan stressitilassa ja kokoajan on sellanen pieni kutina niinkuin olis johonkin kiire. Kyl tää tästä. Ai ihanaa.

Nyt niitä pelejä Ayalle sitten ninnannunnan. Pistän pelihakuun kun keksin hyviä juonia, ellei joku ehdi keksiä ensin. Ja vihdoin saan myös pelattua mehevät kesken olevat pelini loppuun! ♥ KIITOS kaikille kärsivällisyydestä, kiitos kiitos :* Puspuspuspuspus.

Vaellus kuulostaa mahtavalle ajatukselle med doges. Mäkin varmaan vaeltelen joskus sit kun on paremmin aikaa. Syksyllä Lappi ois varmaan aivan unelma ku on ruskaa ja hyttyset on kuollu kylmyyteen mutta pakkasta ei oo -30 astetta.

Nakkiloiden ja muiden paikkakuntien tapahtumat kuulostaa erittäin cooleilta. Läppärinheittokisa?? Ja Aksu älä ainakaan Henryä tapa nahkiaisyliannostukseen kun Fred ei oo vielä ehtiny tavoittaa sitä peliareenoilla D: Tai sit Fred voi elvyttää. Meillä ei oo täällä Seinäjoella mitään tollasia hienoja kissanristiäisiä, tää vaan imee kaiken maailman festareita puoleensa kuin sieni.

Ai että. KESÄLOMA. KESÄLOMA. MINÄ ALAN PELATA NYT. Sen lupaan!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2016, 22:33

Pandanna kirjoitti: silti tuntuu siltä et todellaki haluaisin pelata uusia pelejä varsinki Mariellellä koska precious baby AKSU MILLON PELATAAN SE LILY-ELLE-PELI JOTA MEI OO EES SUUNNITELTU VIELÄ

ÄITI EN TIEDÄ, HETIKOHTANYT MITÄ JOS EKA SETHOS JA AZURE PERSEILYT BABY?!

Agna kirjoitti:Nyt niitä pelejä Ayalle sitten ninnannunnan.

Minä minä minä minä minä minä and you know who ;;D;D;D;;d
Nyt se Fred takasin aisoihin. En kestä suo ja sun kauniita kuvias niistä :D AGNA ON PALANNUT VOI EI YAY <33 Fanfaarit ja punaiset matot esiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Touko 2016, 22:40

Mutku Elleeeeee .< eiku joo ofc, entiset perseilyt alta pois eka 8'DDD AZUSETHOS 4 LYFE GOTTA PLAY ANNA VASTAAN TÄS VARMAAN HUOMENNA TAI VIIKONLOPPUNA KU ISTUN AUTOSSA TAI JOTAIN EHKÄ

AGNA IS BACK wooooOOOOoooOooo ehkä viimein jaksasin vastata meidänki peliin = v = eihän sekään oo istunu kun... elokuusta asti voi hyvä luoja.
Pääsykokeet on atm käynnissä joo mut enpä mee yksiinkään ku en pääse amiksestakaan pois vielä keväällä koska kuseksin opiskelut aika totaalisesti enkä tiedäkään millon oikeen tarkalleen valmistun B) ilmottelen kyl si kaikille eeppisin lauluin ja juhlakutsuin, tulkaa syömään kakkua joskus syksyllä.

Mut anyway nyt toivotaan et Agna onnistu kokeissa ja pääsee kouluun!!1 (\(ö0ö)/)
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Wolga » 19 Touko 2016, 22:41

Jihuuu Agna, hyvä että jäi hyvä fiilis ja vielä parempi, että olet taas täällä. Toivotaan, että pääset sisälle kouluun ja pääset sitten tekemään itsesi kipiäksi kouluhommia! Mutta kyllähän se lopussa sitten palkitsee, kun saa haaveensa toteutettua :)

Ja Aksu, täällä mää ainakin olen! Huomenna vasta illaksi töihin ja hankittu ulkoilmamyrkytys vesisateessa lupailee unetonta yötä joten, tasa ma olen.

Siitä tietää, että on tulossa vanhaksi (pyhpah, ei vielä edes 30 vuosiin), että katselee sydämet silmissä kuinka ukko ja koira retkottaa rintarinnan sohvalla. Molemmat selällään, koira miehen kainalossa ja pääkin vielä tyynyssä. Siinä ne nuokkuu ja kuorsaa :'D Tai koira ei kuorsaa. Ja sain ostettua viimein ne vaelluskengät, ihan kivat vaan piru kun menin astumaan heti kättelyssä treeneissä ojaan ja nyt ne on litimärät. Saas nähä miten kuivuu.

Ja tässä vielä kuva. Ei miehestä, mutta koirasta. Koira onkin söpömpi. älkää kertoko ukolle Älkää myöskään välittäkö siitä, että tuohan on väärinpäin. En osaa/jaksa kääntääkään :D
Kuva
Wolga

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2016, 23:46

Pandanna kirjoitti:Mutku Elleeeeee .< eiku joo ofc, entiset perseilyt alta pois eka 8'DDD AZUSETHOS 4 LYFE GOTTA PLAY ANNA VASTAAN TÄS VARMAAN HUOMENNA TAI VIIKONLOPPUNA KU ISTUN AUTOSSA TAI JOTAIN EHKÄ

4 LYEF LYEK MUST. ASD VASTAA JOO, odotan sitä kuin kuuta nousevaa.

Wolga kirjoitti:Ja Aksu, täällä mää ainakin olen! Huomenna vasta illaksi töihin ja hankittu ulkoilmamyrkytys vesisateessa lupailee unetonta yötä joten, tasa ma olen.

SINA SA OLET! hei hyi ihmiset, nukkumaan ajoissa ei täällä saa roikkua yö myöhään. Pitääkö pistää joku nukkumaanmeno aika koko foorumille. Niiku Habbossa, pistetään klo 12 foorumi kiinni ja vasta aamu yhdeksältä takas online :D
Terveisin minä joka parhaimmillaan ropettaa aamu kuuteen.

Wolga kirjoitti:Ja tässä vielä kuva. Ei miehestä, mutta koirasta. Koira onkin söpömpi

Voi ei hän on niin suloinen löhöläinen siellä <3 oma kans lösöilee sohvan kulmassa, mut siitä ei saa oikein kunnon kuvaa kun koira on musta ja sohva on musta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Touko 2016, 23:58

TODELLAKI VASTAAN OOTAS VAAN THAT ACTION AND DRAMA THAT'LL OCCUR IN TIME AHH.

... Yömyöhään. En kuitenkaa saa nukuttuu ennen kolmee tänäkää yönä ja seiskalta herätys et kouluun :// Pakko kai sinne on oikeesti ees yrittää vääntäytyä, oon tälläki viikolla ollu paikalla vaan yhtenä päivänä ja itkettää koska tiiän et se vaan viivästyttää mun valmistumista ku en tee mitään mutkun. ei. pysty. oikeesti painukoon pyllyyn ne kaikki jeesustelijat jotka on sitä mieltä et henkiset ongelmat ei rajota elämää millään tavalla wtf todellaki rajottaa. Olin aina tän lukuvuoden alkuun asti oikeesti ihan kympin oppilas ja tein aina kaiken oikein ja ajallaan ja hyvin ja argh sit tapahtu jotain, en ees tiiä mitä, ja kaikki lakkas toimimasta ja men jaksa yyh. Ja kukaan ei ota mua tosissaan koska "Vika on sun omassa päässäs kuvittelet vaan mee sinne kouluun" (\(ö0ö)/) Woot woot you sob's, you're wrong. AGH VOISIN ULISTA ASIASTA NIIN KAUAN MUTKU TUHLAAN KAIKKIEN AIKAA JA VAIVAAN PORUKKAA YHYY

SAANKS LIITTYÄ KOIRAKERHOON KUVALLA JONKA LÄHETIN JO AKSULLE TÄNÄÄ AIKASEMMIN?
Kuva
Tässon Lässy, you know, se uus koira joka me hankittiin sillon pari kuukautta sitten, joka on oma ääliö ittensä B') En oikeesti tykkää koirista enkä hirveesti Läspystäkään (Kyllä, Läspy) mut aina välillä tää doge on liian urpo että sen vois jättää huomiotta.

Also ihan niinkun sivunoottina jos oikeesti laitan hääkutsut tulee ni kuin moni saapuu paikalle? 8'D Ei liity mitenkään mihinkään mut haaveilen edelleen kivoista häistä ja ens maaliskuusta lähtien sois laillista... Joskus vielä
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2016, 00:07

Pandanna kirjoitti: AGH VOISIN ULISTA ASIASTA NIIN KAUAN MUTKU TUHLAAN KAIKKIEN AIKAA JA VAIVAAN PORUKKAA YHYY

AINA SAA AVAUTUA JA ULISTA JOS SE HELPOTTAA pidetään kato TNF avautumiskierros ja kaikki avautuu ja terapioi toisiaan.

MÄKI HALUUN KOIRAKERHOON kattokaa sitä. Se on vähän hömelö. Kattokaa sen häntää. Puolitöpö, kaikki kiusaa sitä sen hännästä. Kaikki on sillen, "jaa mikä häntä :D:D:D:D:"
Kuva

Pandanna kirjoitti:Also ihan niinkun sivunoottina jos oikeesti laitan hääkutsut tulee ni kuin moni saapuu paikalle?

Totta kai lupaisin yrittää pyrkiä päästä paikalle jos vaan elämäntilanne sen sallis ja paniikkihäiriö antais myöten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 20 Touko 2016, 00:17

Valittaminen tekee hyvää! Lukio aikoina mun bravuuri oli käydä itkemässä opintojani meidän ihanaakin ihanammalle opolle. Joten ihan hyvin Pandanna voi avautua tänne meille sitten 8) Ja mikä hellunen ääliö-läspy siellä uunia vasten lepää. Nukkuvat koirat on vaan <3

Aksun koira ja mun koira on melkein häntäkaimoja! Tuolla nuoremmalla on tuommoinen neljän nikaman töpö, ja voi hitsi että se jaksaa naurattaa ihmisiä (kieltämättä vähän minuakin). Tuon nuoremman koiran isällä on semmoinen puolikas huiskuhäntä, näyttää ihan siltä kuin olisi kirveellä isketty poikki. Mutta kyllä sitäkin on tässä tottunut katselemaan, kun on aikansa puljannut niiden kanssa. Mun ei koskaan kyllä pitänyt ottaa töpöhäntää, mutta niinhän tuo on tuossa töpönsä kanssa kässäillyt jo pari vuotta.
Wolga

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Touko 2016, 00:21

Aksutar kirjoitti:AINA SAA AVAUTUA JA ULISTA JOS SE HELPOTTAA pidetään kato TNF avautumiskierros ja kaikki avautuu ja terapioi toisiaan.

TODELLAKI TERAPIOIDAAN AHHH MUN PITÄS VARMAAN SERIOUSLY KÄYDÄ LÄÄKÄRISSÄ TÄN PÄÄN KANS JA KATTOO MITÄ NE DIAGNISOI TÄL KERTAA. Mutku Invalan (paras muunnos Nivalasta ikinä) lääkärit on oikeesti sitä tasoa "täytä lappu, ota lääkkeet, mene pois en jaksa kuunnella sua ja sun oireitas ihan sama sullon vaikka asia x" ni ei hirveesti innostas ja sit siitä tulee hirveetä säätämistä jos lähtis johki kauemmas ja ASKGLNFDAKDF

Ja AAAAAA KOIRA jollon ihan oikee häntä vaikka vähä vajaamittanen oiski .DD Se voi liittyä jengiin meidän Peten kans. Son kyl kissa mut häntä puuttuu siltäki. Ja korvat tätä nykyä, non jossain mylläkässä tippunu kans ://

Aksutar kirjoitti:Totta kai lupaisin yrittää pyrkiä päästä paikalle jos vaan elämäntilanne sen sallis ja paniikkihäiriö antais myöten.

Ahhhhhhhh hyvä tietää, pidetään mielessä si tulevaisuuden varalta jos vaikka joskus repästäski ja oikeesti mentäski naimisiin B)) Haaveenahan ois kyl molemmilla et päästäs tekee niin kuhan vaan antas elämä myöten. Ja ofc si Aksullakin, pidetään vaikka jotku minipirskeet si myöhemmin ihan kahestaan
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut